صفحه اصلی / عمومی / وینیسیوس جونیور: فصل خوبی را با رئال مادرید سپری کردم

وینیسیوس جونیور: فصل خوبی را با رئال مادرید سپری کردم

ad banner

وینیسیوس جونیور وینگر جوان رئال مادرید علیرغم عملکرد ضعیف تیمش در رقابت های داخلی و اروپایی فصل جاری بر این باور است که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشته است.

کهکشانی ها در فصلی که گذشت در رقابت های مختلف یکی پس از دیگری جام ها را از دست داد و تنها توانست در جام باشگاه های جهان به قهرمانی برسد. با این وجود این فوروارد برزیلی اما به فصل آینده کاملا امیدوار است. رئال مادرید در می ۲۰۱۷ بود که خبر از امضای قرارداد ۴۵ میلیون یورویی با وینیسیوس جونیور داد که در آن زمان تنها ۱۶ سال سن داشت و بنابر قانون به طور قرضی تا سال بعدش در فلامینگو باقی ماند. در فصل جاری او در ابتدا در تیم پایه مادرید به بازی گرفته شد و لوپتگی به او فرصت زیادی برای بازی نداد اما زیر نظر سانتیاگو سولاری او به یکی از بهترین بازیکنان تیم تبدیل شد. وینیسیوس جونیور به سرعت پله های طرقی را طی کرد و از ابتدای سال جدید میلادی گرت بیل را به نیمکت نشین خود مبدل کرده بود اما یک مصدومیت بدموقع از ناحیه مچ پا مقابل آژاکس در ماه مارچ او را دو ماه خانه نشین کرد و باعث شد تا شانس حضور در کوپا آمریکا را از دست بدهد. اگرچه لوس بلانکوس فصل کابوس واری را سپری کرد و در یک هفته در دو بازی پیاپی با شکست مقابل بارسلونا شانس قهرمانی در کوپا دل ری و لالیگا را از دست داد و مقابل آژاکس نیز در یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما وینی به اولین فصل حضور خود در پایتخت اسپانیا افتخار می کند.

وینیسیوس جونیور

وینیسیوس جونیور در صحبت های خود گفت:

روی هم رفته فصل خوبی برای من بود. کار را از کاستیا شروع کردم اما می دانستم که ممکن است این اتفاق رخ بدهد. سپس بعد از مدتی به تیم اصلی رسیدم و به مرور دقایق بازی کردن بدست آوردم. درس های بزرگی یاد گرفتم. بازی کردن در جو سانتیاگو برنابئو حس فوق العاده ایست. باعث تاسف است که در هیچ کدام از سه رقابت اصلی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما این امر برای تیمی که سه سال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده باشد طبیعیست و متاسفانه انتظار می رفت که تیم افت انگیزشی داشته باشد. همگی امیدواریم که فصل آینده اوضاع به خوبی پیش برود. مطمئن هستم که به روند پیروزی باز خواهیم گشت. در حال حاضر باید استراحت کافی داشته باشیم اما من برای شروع فصل جدید کاملا آماده هستم. سال بعد برای فتح تمامی عناوین تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *