صفحه اصلی / عمومی / وینیسیوس جونیور: زیدان گفت می توانم برای مدتی طولانی در رئال مادرید بمانم

وینیسیوس جونیور: زیدان گفت می توانم برای مدتی طولانی در رئال مادرید بمانم

ad banner

وینیسیوس جونیور بال هجومی برزیلی کهکشانی ها امیدوار است تا پس از صحبت با سرمربی تیم و دریافت اعتماد به نفس از جانب وی، بتواند سالیان طولانی در رئال مادرید حضور داشته باشد.

وینیسیوس جونیور در مصاحبه جدید خود عنوان کرده که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به او گفته است که وی توانایی بازی کردن برای رئال مادرید را در طی سالیان طولانی دارد. وینیسیوس که حالا ۱۹ ساله است فصل گذشته پس از آن که کریستیانو رونالدو لوس بلانکوس را پس از ۹ سال ترک کرد، از فلامینگو برزیل به این تیم آمد و در طول فصل ۲۰۱۸/۱۹ توانست بازی های نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در ۱۸ بازی لالیگایی برای رئال مادرید،‌ وینیسیوس جونیور دو گل به ثمر رساند و در رقابت های جام حذفی موسوم به کوپا دل ری نیز موفق به ثبت آمار دو گل و شش پاس گل شد.

علی رغم داشتن فصلی پر فراز و نشیب در پایتخت اسپانیا، وینیسیوس ادعا می کند زین الدین زیدان از او همواره حمایت کرده و اگر پیشرفتش روز افزون باشد، می تواند دوران فوتبالی خود را در رئال مادرید برای سالیان طولانی ادامه دهد.

صحبت های وینیسیوس جونیور در خصوص شرایطش در رئال مادرید

وینیسیوس جونیور

زین الدین زیدان همیشه به من گفته که آرام و متمرکز باشم و به رشد و پیشرفت بیشتر ادامه بدهم، زیرا به عقیده او اگر چنین شود و به دلیل اینکه در باشگاه از سوی همه رفتار خوبی با من می شود، می توانم برای مدتی طولانی در تیم بمانم. درست همانند مارسلو و کاسمیرو که زمان زیادی را در باشگاه سپری کرده اند.

وینیسیوس تاکنون در فصل جدید سه بازی برای رئال مادرید در لالیگا انجام داده اگرچه تنها در یکی از آن ها در ترکیب ثابت قرار گرفته و آن مربوط به پیروزی خارج از خانه ۳-۱ مقابل سلتاویگو می باشد. از این بازیکن جوان برزیلی در خصوص تغییر پست او و حضور در سمت راست خط حمله رئال مادرید سوال شد.

وقتی که در آکادمی فلامینگو بازی می کردم، برای مدت کوتاهی در سمت راست بازی می کردم و حالا در سمت راست خط حمله رئال حضور دارم. فکر می کنم برای من و دوران فوتبالم مهم است که بتوانم در هر دو سمت خط حمله توانایی بازی کردن را داشته باشم. مشخص است که برایم حضور در سمت راست سخت تر است و به بازی کردن در پست بال راست عادت ندارم اما تمام تلاشم را می کنم تا روز به روز و در هر جلسه تمرین با رئال مادرید در این زمینه پیشرفت کنم.

وینیسیوس جونیور در روزهای آتی می تواند برای اولین بار با پیراهن تیم ملی برزیل به میدان برود و سلسائو را در دیدار های دوستانه مقابل کلمبیا و پرو همراهی کند. وی امیدوار است تا فرصت حضور در بازی نصیبش شده تا بتواند زین الدین زیدان را در همین ابتدای فصل تحت تأثیر قرار دهد.

ابتدای فصل همیشه کمی دشوار است. بازیکنان جدید به تیم می آیند و مورد امتحان قرار می گیرند و البته رئال مادرید همیشه بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد. کم کم فصل آغاز شده و در حال بازی کردن هستیم و زیدان همیشه با بازیکنان صحبت می کند. او به همه بازیکنان تیم در آغاز فصل فرصت بازی می دهد تا بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *