صفحه اصلی / عمومی / ویرجیل فن دایک: زمان آن رسیده تا توپ طلا به یک مدافع برسد

ویرجیل فن دایک: زمان آن رسیده تا توپ طلا به یک مدافع برسد

ad banner

ویرجیل فن دایک مدافع تنومند تیم لیورپول موفقیت تیمی را بالاتر از موفقیت شخصی میداند اما مفتخر است از اینکه بعنوان یکی از گزینه های کسب جایزه بهترین بازیکن دنیا از او یاد می شود.

فن دایک که اکنون حدس و گمان‌های کارشناسان او را در بین بالاترین بازیکنان فوتبال قرار داده است، می گوید زمان آن رسیده تا یک مدافع برنده توپ طلا شود. مدافع هلندی تیم لیورپول تاکنون جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلستان را به دلیل حضور مستحکم در قلب دفاع قرمزها بدست آورده است. حضوری که الهام بخش رسیدن آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا و سرانجام قهرمانی ششم لیورپول در اروپا شد. ملی پوش هلندی قهرمانی در مسابقاتی نظیر لیگ قهرمانان اروپا را به بردن جوایز فردی ترجیح می دهد اما اعتراف می کند از قرارگرفتن در رقابت کسب عنوان بهترین بازیکن جهان خشنود می شود.

صحبت های ویرجیل فن دایک در خصوص جایزه توپ طلا

ویرجیل فن دایک

ابتدا باید بگویم که کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس افتخار بزرگی بود. بدست آوردن این جایزه نهایت افتخار است زیرا این جایزه با رای تمام بازیکنان انتخاب می شود. همانطور که قبلا هم گفتم، حاضر بودم این جایزه را با قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا عوض کنم. خوشبختانه مجبور به این کار نشدم. افتخار بزرگیست که مردم در مورد شانس بالای من برای کسب عنوان توپ طلا صحبت می کنند اما من چه کاری میتوانم انجام دهم؟ من نفوذی بر هیچ چیز ندارم. نمیتوانم انکار کنم که فصل نسبتا خوبی را سپری کردم. تنها کاری که در حال حاضر میتوانم انجام دهم داشتن تمرکز برای شروع فصل جدید، رسیدن به آمادگی بدنی و حفظ آمادگی است و امیدوارم دستاورد های فصل جدید از سال گذشته بیشتر باشد. میتوانم این حقیقت را درک کنم که معمولا مهاجمان و شماره ۱۰ ها این دست از جایزه ها را برنده می شوند زیرا بیشتر مواقع عملکرد بازیکنان پست های تهاجمی است که دیده می شود اما شاید وقت آن رسیده تا این رویه عوض شود.

آخرین مدافعی که توانست برنده توپ طلا شود، فابیو کاناوارو بود که پس از درخشش فوق العاده در جام جهانی ۲۰۰۶ این عنوان را بدست آورد. ویرجیل فن دایک با نگاهی خوشبینانه به فصل آینده معتقد است تیمش در سال بعدی برای قهرمانی در تمام جامها تلاش خواهد کرد. قرمزهای آنفیلد فصل گذشته در رقابتی نفس گیر و نزدیک با منچستر سیتی، تنها با یک امتیاز کمتر از سیتیزن ها در رده دوم لیگ برتر قرار گرفتند تا حسرت قهرمانی لیورپول در لیگ سی ساله شود. با این حال ویرجیل فن دایک معتقد است لیورپول قدرت و کیفیت لازم برای شکار تمامی جامها در فصل ۲۰۱۹-۲۰ را به خوبی دارد.

به عنوان یک تیم، ما تلاش خواهیم کرد تا در تمامی جام‌ها رقابت کنیم و مشخصا این کار بسیار سختی خواهد بود زیرا تعداد بازی‌های زیادی در طول یک فصل وجود دارد و رقابت در لیگ برتر نیز خصوصا دشوار خواهد بود اما تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم فقط و فقط تلاش بی وقفه است. تمام توانمان را برای دستیابی به این اهداف انجام خواهیم داد چون کیفیت لازم را داریم. باید ببینیم که در فصل آینده چه چیزی پیش رویمان خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *