صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا: صحبت های کلوپ در مورد مخارج منچستر سیتی برایم آزاردهنده بود

پپ گواردیولا: صحبت های کلوپ در مورد مخارج منچستر سیتی برایم آزاردهنده بود

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ادعا کرده بود پپ گواردیولا به لحاظ فعالیت منچستر سیتی در بازار نقل و انتقالات، در یک سرزمین فانتزی زندگی می‌کند اما سرمربی اسپانیایی این صحبت ها را بی اساس می‌خواند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پپ گواردیولا به صحبت های یورگن کلوپ که در خصوص هزینه‌های منچستر سیتی در بازار نقل و انتقالات انجام داده بود واکنش نشان داد و این نظریه که لیورپول نمی‌تواند به لحاظ مالی با قهرمان لیگ برتر رقابت کند را رد کرد. قرمزها در پنجره تابستانی امسال تاکنون به لحاظ امضای قرارداد با بازیکنان جدید فعالیت کمی داشته اند و تنها سپ فن دن برگ و هاروی الیوت دو بازیکن نوجوان به ترکیب آنها اضافه شده اند. در نقطه مقابل منچستر سیتی ماه گذشته با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی تاریخش با مبلغی در حدود ۶۳ میلیون پوند توانست رودری هافبک تیم اتلتیکو مادرید را به ورزشگاه اتحاد ببرد. هدف از جذب رودری نیاز به بازیکنی در خط میانی برای جایگزینی فرناندینیو ۳۴ ساله بود.

یورگن کلوپ در صحبت های اخیر خود از فعالیت محدود لیورپول در بازار نقل و انتقالات دفاع کرده و ادعا می‌کند تنها تیم هایی نظیر منچستر سیتی، پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید می توانند یکسره نام های بزرگ دنیای فوتبال را به باشگاه های خود بیاورند. سرمربی آلمانی به همراه تیمش روز یکشنبه در چارچوب رقابت سوپرجام انگلستان در ورزشگاه ومبلی باید مقابل شاگردان پپ گواردیولا قرار بگیرد. سرمربی سیتیزن ها صحبت های کلوپ را نادرست خواند و عنوان کرد تیمش نمی تواند هر فصل ۲۰۰ میلیون پوند در بازار خرج کند

صحبت های پپ گواردیولا در خصوص اظهارات یورگن کلوپ

پپ گواردیولا
پپ گواردیولا و یورگن کلوپ سرمربیان تیم های منچستر سیتی و لیورپول

این حرف‌ها من را آزار می‌دهد زیرا حرفهای نادرستی است و ما باشگاهی نیستیم که در هر پنجره نقل و انتقالات صدها میلیون پوند هزینه کنیم. لیورپول باشگاه کوچکی نیست. از این صحبت ها خوشم نمی‌آید زیرا درست نیستند. فصل گذشته ما تنها ۱۷ میلیون پوند هزینه صرف خرید بازیکن کردیم. ۱۷ میلیون پوند برای خرید تنها یک بازیکن! ما نمی توانیم هر فصل ۲۰۰ میلیون پوند هزینه کنیم و این واقعیت است. مربیان دیگر می توانند هر چیزی که دلشان خواست بگویند اما من فقط می توانم بگویم که این حرفها واقعیت ندارد.

در بخش دیگری از صحبت های گواردیولا در خصوص وضعیت لروی سانه بال هجومی منچستر سیتی سوال شد. سرمربی اسپانیایی دوست ندارد این بازیکن ۲۳ ساله را از دست بدهد اما می گوید اگر خود وینگر آلمانی خواهان ترک تیم باشد شرایط تغییر خواهد کرد. گواردیولا اصرار بر ماندن سانه در اتحاد دارد اما تصمیم اصلی به عهده خود بازیکن خواهد بود. لروی سانه پس از آنکه در سال ۲۰۱۶ از شالکه به انگلیس آمد تاکنون سه سال اخیر فوتبالش را در منچستر سیتی گذرانده است. ملی پوش آلمانی تاکنون شش جام از جمله دو لیگ برتر را همراه سیتی برنده شده اما دقایق نامنظم بازی کردن او در تیم بخصوص در اواخر فصل گذشته ممکن است علت جدایی ستاره آلمانی باشد. گواردیولا بنظر می رسد به حضور رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا در ترکیب اولیه تیمش اهمیت بیشتری می دهد. بایرن مونیخ بزرگترین مشتری این ستاره آلمانی است و احتمال میرود باشگاه آلمانی پیشنهادی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو به منچستر سیتی برای جذب این بازیکن ارائه دهد.

چیزی که تیکی بگریستین مدیر ورزشی تیم به من دو سه هفته پیش گفت این بود که تمدید قرارداد با بازیکن در نزدیکی ثبت است اما حالا اینطور نیست و شرایط کمی متفاوت است. از تمام شایعات اطلاع ندارم. بازیکنانی را در تیمم می‌خواهم که خواهان ماندن در تیم باشند. لروی سانه با من هیچ صحبتی نکرده و این واقعیت است. اگر سانه در اتاق مرا بزند و بگوید خواهان ترک تیم است، آنگاه با باشگاه در این مورد صحبت خواهیم کرد. چیزی که مشخص است ما می خواهیم او در اینجا بماند زیرا در تلاش هستیم تا قراردادش را برای چندسال دیگر تمدید کنیم. در این چند روز باقی مانده تا پایان مهلت خرید بازیکن ممکن است چند ورودی و خروجی در تیم داشته باشیم.

لازم به ذکر است بعد از مصاف برابر لیورپول در ومبلی، پپ گواردیولا و شاگردانش تمام توجهات خود را برای شروع فصل جدید خواهند گذاشت. منچستر سیتی به منظور دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس و امید به کسب هتریک متوالی در قهرمانی، در اولین هفته لیگ در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه لندن به مصاف تیم وستهم خواهد رفت. آبی های شهر منچستر در هفته دوم در دیداری خانگی و حساس به مصاف تاتنهام هاتسپر خواهند رفت. سیتیزن ها تاکنون در بازار نقل و انتقالات رودری را از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفته و با ۱۲ میلیون پوند آنخلینو مدافع چپ برزیلی را از تیم آیندهوون جذب کرده اند. همچنین شایعاتی در خصوص پیوستن ژائو کانسلو به جمع شاگردان پپ شنیده می شود و احتمال می رود این بازیکن پرتغالی با مبلغی در حدود ۲۵ میلیون یورو و معاوضه با دنیلو به منچستر سیتی اضافه شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *