صفحه اصلی / عمومی / شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات درخصوص بازی دو تیم والنسیا و رئال مادرید

شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات درخصوص بازی دو تیم والنسیا و رئال مادرید

ad banner

تیم‌های فوتبال والنسیا و رئال مادرید امشب ۱۸ دی ۱۳۹۸ در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در کشور عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۱-۱ پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم والنسیا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهرانبه مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را برگزار می‌کنند.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با ۴۰ امتیاز از ۱۹ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید با همین تعداد بازی با ۴۰ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم و اتلتیکو مادرید با ۳۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. ضمن اینکه والنسیا حریف رئال نیز با ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.
سهم رئال مادرید تا به اینجا ۱۱ پیروزی، ۷ تساوی و ۱ شکست بوده است و والنسیا ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۴ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

رئال مادرید و والنسیا
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم والنسیا و رئال مادرید

این بازی در عربستان به قضاوت خسوس گیل مانزانو  برگزار می‌شود.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

والنسیا: گونسالو گدس و کریستیانو پیچینی مصدومان قطعی و مانوئل وایخو، لی کانگ-این و رودریگو مصدومیت جزیی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی حضور در میدان را دارند یا خیر.

رئال مادرید: ادن هازارد، مارکو آسنسیو، کریم بنزما و گرت بیل مصدومان این تیم هستند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

مدعی قهرمانی؟

از الان نمی‌توانم در این باره نظری بدهم. چهار تیم قوی در این تورنومنت حضور دارند که هرکدام به سختی تلاش کردند تا به این جایگاه دست پیدا کردند. به همین خاطر نه نام خودمان نه هیچ تیم دیگری را نمی‌توانم به شما بگویم.

d
بازی با والنسیا و تاکتیک تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مشخص است که بازی دشواری است. من و بازیکنان از مهم بودن بازی برابر والنسیا آگاهی داریم و برای ما یک تورنومنت مهم محسوب می‌شود. دوست داریم اولین جام سال را بست آوریم تا هواداران را شاد کنیم. به اینجا نیامده‌ایم که فقط اعداد و ارقام را اضافه کنیم، تورنمنت مهمی است و می‌خواهیم تمام توان خود را به کار بگیریم. می دانیم که بازی‌های سختی خواهد بود اما باید در بهترین فرم عمل کنیم. خوشحالم که اینجا هستم چون رقابت مهمی است و من به همراه بازیکنانم برای آن آماده‌ایم. اینجا هستیم تا در سوپرکاپ اسپانیا بازی کنیم و استقبال گرمی از ما شد و از کشور عربستان بابت این موضوع تشکر می‌کنیم. دور از خانه هستیم اما با شرایط وفق پیدا می‌کنیم. کاملاً روی نیمه نهایی تمرکز کرده‌ایم، که برای ما مثل فینال است. برای اینکه خوب حمله کنیم، باید دفاع درستی داشته باشیم. مدتی است که این کار را خوب انجام می‌دهیم، و از لحاظ دفاعی قدرتمند هستیم. این اصولی است که دنبال می‌کنیم تا خوب حمله کنیم. از لحاظ بازی هجومی فردا باید گزینه‌های زیادی داشته باشیم. می‌دانیم که اگر دفاع مستحکمی داشته باشیم، کیفیت لازم برای ضربه زدن به هر حریفی را داریم. هر بازی کاملا متفاوت است و فردا برای کسب پیروزی باید در بهترین فرم باشیم چون حریف واقعاً خوب است و به دنبال بهتر شدن خواهد بود.

مصدومان تیم:

مصدومیت‌ها گاهی اوقات اجازه خواهند داد تا بتوانیم شرایط را بررسی کنیم و از دیگر بازیکنان برای بازی‌هایمان کمک بگیریم. من تنها روی بازی  تمرکز کرده‌ام، نه بیشتر. بعد از بازی خواهیم دید که چه می‌شود. مصدومیت بیل یک تصمیم پزشکی بود و باید آن را قبول می‌کردیم. یوویچ می‌تواند گزینه خوبی باشد اما مثل همیشه متوجه خواهید شد که ترکیب از چه قرار است. دوست دارم همه آنها را در اختیار داشته باشم اما چنین چیزی ممکن نبوده و باید فقط روی بازی تمرکز کنیم. بازیکنانی که اینجا هستند، آماده‌اند. فرصتی برای سایرین است و خواهیم دید که چه کسانی به میدان می‎روند. فرصت خوبی است تا برخی بازیکنان خودشان را نشان بدهند. یک بازی می‌تواند آینده یک بازیکن را تعیین کند.

dce
نظر شما در مورد لوکا یوویچ؟

آینده تیم در انتظار یوویچ است. او تنها ۲۲ سال دارد و در حال یادگیری است و باید آرام باشیم. او بچه‌ای است که واقعاً نیاز به یادگیری دارد. در مادرید آینده‌ای روشن پیش روی اوست و می‌دانم که گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند. فکر نمی‌کنم زبان برای او مشکل ساز شده باشد، او می‌خواهد با ما باشد و بازی کند. باید آرام پیش برویم. تنها ۶ ماه از انتقال او به جمع ما می‌گذرد، بنابراین باید صبور باشیم. او بازیکنی است که مبلغ قابل‌ توجهی برای خریدش پرداخت شده و آینده باشگاه است. مطمئن هستم در آینده نه چندان دور او به یکی از بازیکنان اصلی و گلزن تیم تبدیل می‌شود و آن زمان بهترین موقع است تا بهترین استفاده را از او بکنیم. هر بازیکن جدیدی که اضافه می‌شود زمان زیادی برده می‌شود تا با تیم هماهنگ شود بنابراین باید به این بازیکن زمان بدهید.

آلبرت سلادس سرمربی والنسیا نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

دوست دارم فقط به بازی سختی که با رئال مادرید داریم اشاره کنم. زیرا این بازی بسیار مهم هستند. آنها روحیه بسیار خوبی دارند. آنها امسال چنان استحکامی در خط دفاعی از خود نشان داده‌اند که مدت‌ها بود از مادرید ندیده بودیم. از طرفی آنها ذاتا در خط حمله کیفیت بالایی دارند. مصدومیت رودریگو مورنو؟ او غایب بسیار مهم و تاثیرگذاری است اما تلاش می‌کنیم نبود او چندان به چشم نیاید. تفاوت این بازی با تقابل اخیر دو تیم این است که حالا در زمینی بی طرف بازی می‌کنیم. بازی به خاطر بزرگی رقیب، چالش بسیار دشواری است. به فینال فکر نمی‌کنیم. بازی با رئال مادرید به اندازه کافی سخت هست بنابراین نمی‌خواهم به بازی‌های دیگر فکر کنم. از کشور عربستان بابت میزبانی تشکر می‌کنیم و باید خودمان را با شرایط بازی در اینحا وفق دهیم. با بازیکنان صحبت‌های زیادی کردم و همه برروی پیروزی تمرکز کرده‌ایم.

sdcws
در خصوص آمار دو تیم والنسیا و رئال مادرید بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم والنسیا آلبرت سلادس شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم والنسیا در لالیگا ماکسی گومز با ۷ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لالیگا کریم بنزما با ۱۲ گل زده می‌باشد.
  • والنسیا تاکنون با ۲۹ گل زده و ۲۵  گل خورده تفاضل +۴ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال مادرید تاکنون با ۳۶ گل زده و ۱۲ گل خورده تفاضل +۲۴ را به نام خود ثبت کرده است.
  • والنسیا در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل ایبار به پیروزی ۱ بر ۰ رسیده است.
  • رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل ختافه به پیروزی ۳ بر ۰ رسیده است.
  • پنج بازی اخیر والنسیا در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، دو تساوی همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی و سه تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های والنسیا و رئال مادرید که امشب ۱۸ دی ۱۳۹۸ در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در کشور عربستان برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *