صفحه اصلی / عمومی / والتری بوتاس می ماند و یا راننده دیگری جایگزین او در تیم مرسدس بنز خواهد شد

والتری بوتاس می ماند و یا راننده دیگری جایگزین او در تیم مرسدس بنز خواهد شد

ad banner

این روزها اخبار متفاوتی در خصوص جایگزین والتری بوتاس راننده تیم مرسدس بنز به گوش می خورد و هنوز مشخص نیست که آیا مرسدس و بوتاس به توافق برای ادامه همکاری خواهند رسید و یا یکی از رانندگان مد نظر توتو ولف مدیر مرسدس به جای او هم تیمی لوییس همیلتون برای فصل آینده خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

جایگزین والتری بوتاس در تیم مرسدس بنز چه کسی خواهد بود؟!

نام جورج راسل نیز به عنوان یکی از گزینه های مد نظر دیگر برده شده و لوییس همیلتون نیز بارها اعلام کرده که در عین حال که رابطه بسیار خوبی با والتری بوتاس دارد، فرقی ندارد که چه کسی هم تیمی او بشود و او به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد و او نیز مصاحبه ای را انجام داد.

جورج راسل نیز در مصاحبه ای اذعان داشت که کاملا مطمئن است که اگر به او فرصت داده شود، می تواند در مرسدس نیز عملکرد خوبی را ارائه دهد.
راسل نیز یکی از اعضای برنامه رانندگان جوان مرسدس است که در حال حاضر برای تیم ویلیامز در رده انتهایی فرمول یک مسابقه می دهد. با توجه به اتمام رسیدن قرارداد والتری بوتاس، برای فصل آینده یک صندلی خالی در مرسدس وجود دارد که  راسل یکی از گزینه ها برای پر کردن این جای خالی هستند.
توتو ولف، مدیر تیم مرسدس معتقد است که این ارتقاء برای راننده جوان بریتانیای بسیار زود بوده ولی در عین حال باید این مورد را نیز همانند بقیه بررسی کرد.

والتری بوتاس مرسدس بنز
راسل در مصاحبه در این خصوص گفت:

من واقعا به خودم ایمان دارم. اگر فرصتی بدست آورم، لحظه ای درنگ نمی کنم، البته این احمقانه است اگر به این فکر کنیم که به آن جا می روم و در روز اول لوئیس همیلتون را شکست می دهم؛ به نظر من او بهترین راننده حال حاضر فرمول یک است.

 وی در ادامه گفت:

اما احساس می کنم که پتانسیل لازم را دارم. شما همیشه از هر مسابقه تان چیزهایی را یاد می گیرید و در هر سال با تجربه تر می شوید. بنابراین اگر فرصتی باشد، مطمئن هستم که دو دستی به آن خواهم چسبید و در سریع ترین زمان ممکن یاد خواهم گرفت و پس از چند مسابقه واقعا عملکرد لازم را ارائه خواهم داد. دنیل کویات توانست دنیل ریکاردو را در سال اولش شکست دهد. چارلز در فراری توانست بسیار سرسختانه در برابر فتل رقابت کند بنابر این من هم می توانم هم پای همیلتون حرکت کنم و تا حدودی به این قضیه معتقد هستم.

لوئیس همیلتون نیز اعلام کرد که برنامه ای برای بازنشسته شدن در آینده ای نزدیک ندارد زیرا هنوز راه برای پیروزی او در این ورزش وجود دارد و با وجود هر راننده دیگری به کارش ادامه خواهد داد.

a6f1006b6ea2566f158681d8209aa5ff
راننده ۳۴ ساله در حال حاضر با اختلاف ۶۲ امتیازی نسبت به هم تیمی خود، والتری بوتاس در صدر جدول قرار داد و به کسب ششمین قهرمانی جهان خود بسیار نزدیک است.

لوییس همیلتون در مصاحبه با خبرنگار اسکای گفت:

یک روز باید متوقف شوم اما در حال حاضر از لحاظ جسمی و ذهنی احساس فوق العاده ای دارم.در حال حاضر برنامه ای ندارم که به این زودی ها متوقف شوم. کارهای بیشتری برای انجام دادن هست؛ پیروزی و دستاوردهای بیشتر، چه داخل و چه بیرون خودرو. دوران شگفت انگیزی با مرسدس رقم خورده است و در حال حاضر نیز من هیجان زده هستم تا چیزهای بیشتری که قادر به انجام آن هستیم را ببینم. بعضی افراد در همان زمانی که می خواستند، به زندگی حرفه ای خود پایان دادند اما من هنوز واقعا عاشق رانندگی و چالش هستم.

وی در ادامه برای هم تیمی جدیدخود افزود:

دوست دار والتری بوتاس در صورت توافق بماند زیرا رابطه نزدیکی بین من و او برقرار است و دوستان نزدیکی هستیم ولی اگر چنین نشد اول برای بوتاس آرزوی موفقیت دارم و بعد این که برایم فرقی ندارد که چه کسی هم تیمی من شود. فقط مهم این است که بتواند با شرایط مرسدس کنار بیاید و علاوه بر عنوان فردی در خدمت این تیم قرار گیرد تا قهرمانی های آن را رقم بزنیم زیرا تیم همیشه برای من در الویت است.

4a26b24192c65fea1050d5a9212c0220
آیا در نیم فصل دوم کار آسانی پیش روی شماست؟ تیم های دیگر پیشرفتی داشته اند؟

هشت پیروزی در نیم فصل اول واقعا استثنائی است. فراری پکیج خوبی داشته و بدیهی است که آنها با فلسفه خاصی وارد فصل جدید شدند که در همه جا جواب نداده است. نمی دانم ردبول چه تغییری در خودرویش داده اما به نظر می رسد که آن ها قادر هستند همه چیز را تغییر دهند و به نظرم که موتور جدید آنها یک گام بلندی برای آنها بوده که این عالی است. به نظر من نیم فصل دوم می تواند بسیار بسیار سخت تر باشد و کار سختی پیش روی ماست بنابر این باید سخت تر از نیم فصل اول تلاش کنم تا عنوان قهرمانی هم چنان برایم پا برجا بماند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *