صفحه اصلی / عمومی / هیروینگ لوزانو بازیکن آیندهوون برای عقد قرارداد با ناپولی وارد ایتالیا شد

هیروینگ لوزانو بازیکن آیندهوون برای عقد قرارداد با ناپولی وارد ایتالیا شد

ad banner

به نظر می‌رسد هیروینگ لوزانو بازیکن تیم آیندهوون هلند در آستانه پیوستن به تیم ناپولی ایتالیا قرار داد و گفته می‌شود که او امروز برای امضای قرار داد وارد رم ایتالیا شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

هیروینگ لوزانو بازیکن جوان تیم ملی مکزیک خرید تابستانی ناپولی

پس از شایعاتی که در این تابستان برای به خدمت گرفتن این بازیکن مکزیکی ۲۴ ساله از سوی باشگاه ناپولی مطرح شد، به نظر می‌رسد بالاخره این انتقال نهایی شده و او را باید فصل آینده بازیکن این باشگاه دانست. گفته می‌شود رقم قرار داد او ۴۲ میلیون یورو خواهد بود. او پس از این که وارد فرودگاه شد هواداران ناپولی را مشاهده کرد که برای استقبال او آمده بودند و تعداد آن ها نیز کم نبود. پس از آن با هواداران عکس یادگاری گرفت و محبت آن ها را به نوعی جبران کرد.
هیروینگ لوزانو هم چنین بعد از درخشش‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در تیم ملی کشورش، مکزیک و در باشگاه آیندهوون هلند نشان داد جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ کونکاکاف را دریافت کرد.

هیروینگ لوزانو و ناپولی
هیروینگ لوزانو در رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال کونکاکاف توانست از رقبای اصلی‌اش، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکا و رئال مادرید و سباستین جیووینکو، بازیکن تورنتو اف‌سی، پیشی گرفته و به عنوان بازیکن سال کونکاکاف معرفی شود. ناواس و جیووینکو هم به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.لوزانو در جام جهانی روسیه، یکی از موثرترین مهره‌های تیم ملی کشورش مکزیک بود و در لیگ اردیویسه هلند و چمپیونز لیگ هم با پیراهن آیندهوون عملکرد بسیار خوبی داشت.
در خصوص این بازیکن مختصری بدانید که این بازیکن ۲۴ ساله در پست وینگر بازی می کند او از سال ۲۰۱۰ در تیم پاچوکا توپ می زد و تا سال ۲۰۱۴ در تیم جوانان این باشگاه به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۴ به تیم اصلی منتقل شد و تا سال ۲۰۱۷ در ۱۲۰ بازی ۳۱ گل به ثمر رساند. او در سال ۲۰۱۷ به تیم آیندهوون پیوست و تاکنون در ۲۵ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند و به خاطر درخشش در این تیم توجه سران ناپولی را به خود جلب کرد.
به نظر می‌رسد باشگاه ناپولی نیز این خبر را به زودی به صورت رسمی اعلام کند و از فصل آینده این بازیکن مکزیکی پیراهن تیم ناپولی را بر تن کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *