صفحه اصلی / عمومی / درخشش کریم بنزما در روزهای تاریک تیم رئال مادرید

درخشش کریم بنزما در روزهای تاریک تیم رئال مادرید

ad banner

تیم رئال مادرید که این روزها دوران نه چندان خوبی را سپری می کند، امید گلزنی خود را در مهاجم 31 ساله فرانسوی یعنی کریم بنزما می بیند تا حداقل بتواند رتبه دوم لالیگا را تثبیت و کسب کند.

هت تریک کریم بنزما در آخرین بازی تیم رئال مادرید

کریم بنزما تیم رئال مادرید

تیم رئال مادرید پس از 3 سال حضور درخشان در لیگ قهرمانان اروپا و رکورد هت تریک قهرمانی این مسابقات این بار و در این فصل خود را حذف شده می بینند. آن ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم آژاکس حذف شدند تا کورسو امید هواداران این تیم برای قهرمانی چهارم و متوالی این دوره از مسابقات هم از بین برود.  ولی در همین روزهای تاریک کریم بنزما مانند معجزه ای در حال درخشیدن است تا هوادارن رئال را خوشحال و رکوردهای فردی خودش را ارتقا ببخشد.

بنزما در این فصل لالیگا با 33 بازی و با هت تریکی که مقابل اتلتیکو بیلبائو انجام داد و با به ثمر رساندن مجموع 21 گل خود را بالاتر از لوییس سوارز اروگوئه ای بازیکن تیم بارسلونا با 20 گل زده  می بیند. همچنین با 4 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا و 4 گل زده در کوپا دل ری ( جام حذفی اسپانیا ) بهترین گلزن رئال مادرید در این دو تورنمنت محسوب می شود.

کریم بنزما که با بازگشت هموطن خود به سرمربیگری رئال مادرید زین الدین زیدان، جان  تازه ای گرفته از کریستیانو رونالدو 19 گله در یوونتوس هم پیشی گرفته است که افتخار بزرگی برای وی محسوب می شود زیرا با بودن رونالدو در مادرید وی همیشه سایه رونالدو را حس می کرد و همانند این فصل موقعیت درخشش برایش ایجاد نمی شد.

لازم به ذکر است او در اولین سال حضور خود در رئال مادرید در سال 2009 – 2010 در 33 بازی تنها 9 گل زده بود و در فصل قبل هم بدترین آمار خود را داشت که در 47 بازی تنها 12 گل به ثمر رسانده بود. بهترین فصل وی تاکنون هم به سال 2015 – 2016 بر می گردد که در 46 بازی موفق به زدن 26 گل برای کهکشانی ها شده بود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *