صفحه اصلی / عمومی / نیکو کواچ : کوتینیو آمادگی لازم برای بازی بایرن مونیخ مقابل شالکه را ندارد

نیکو کواچ : کوتینیو آمادگی لازم برای بازی بایرن مونیخ مقابل شالکه را ندارد

ad banner

تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از تساوی در بازی اول فصل جدید بوندسلیگا مقابل هرتابرلین، روز شنبه ۲ شهریور ۹۸ در دومین بازی فصل میهمان تیم شالکه خواهد بود و نیکو کواچ سرمربی این تیم پیش از این بازی مصاحبه ای را با خبرنگاران در خصوص وضعیت فعلی تیم انجام داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا نیکو کواچ و بایرن مونیخ در بازی دوم بوندسلیگا صاحب پیروزی خواهد شد؟!

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته اول بوندسلیگا در تاریخ ۲۵ مرداد ۹۸ مقابل هرتابرلین در یک بازی خانگی در ورزشگاه آلیانز آرنا در حضور ۷۵ هزار تماشاگر به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد. گل های بایرن را در این بازی رابرت لواندوفسکی در دقایق ۲۴ و ۶۰ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد. بایرنی ها در بازی بعدی خود در تاریخ ۲ شهریور ۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ در حالی در ورزشگاه خانگی شالکه، فلتینس آرنا به مصاف این تیم می روند که شالکه در بازی اول خود در برابر مونشن گلادباخ به تساوی ۰-۰ رسیده بود.

نیکو کواچ سرمربی بایرن پیش از بازی دوم در بوندسلیگا در نشست با خبرنگاران در خصوص وضعیت این تیم پیش از این بازی مصاحبه ای را انجام داد که در زیر می خوانید:

وضعیت بازیکنان به چه صورت است؟

یان فیته آرپ و ژورم بواتنگ مریض هستند و به احتمال زیاد روز شنبه به بازی نخواهند رسید زیرا با تیم نیز به دلیل مریضی تمرین نکرده اند. گورتسکا به دلیل تمرین نکردن غایب است زیرا آمادگی بدنی لازم را ندارد. بقیه بازیکنا تقریبا مشکلی بابت حضور در زمین ندارند.

بایرن مونیخ و نیکو کواچ
کوتینیو در چه پستی بازی خواهد کرد؟

او توانایی بازی در چندین پست را دارد ولی به نظرم پست شماره ۱۰ بهترین جا برای او خواهد بود هر چند به خاطر این که او در همه جای زمین به میدان می رود به صورت چرخشی پست های دیگر را امتحان خواهیم کرد و همواره ثابت نخواهد بود. خودش هم همین نظر را دارد.

آیا کوتینیو آماده بازی برای روز شنبه است؟

خیر او از نظر ما هنوز آمادگی لازم را دارا نیست و هنوز مراحل آماده سازی اش ادامه دارد. از آن جایی که دوست ندارم ریسکی را انجام دهم بنابر این تا آمادگی او برای حضور در زمین صبر می کنم و او در بازی روز شنبه به میدان نخواهد رفت. زیرا باید دوره های لازم را طی کند.

وضعیت ایوان پریشیچ؟

من از داشتن ایوان بسیار خوشحال هستم و از نظرم در در مراحل آماده سازی بسیار از کوتینیو جلوتر است. او برای بازی شنبه به احتمال زیاد به میدان خواهد رفت و حتی شاید او را از ابتدا در ترکیب قرار دهم زیرا همواره از بودن او در ترکیب تیم خوشحالم.

نقل و انتقالات تابستانی از نظر نیکو کواچ ؟

در این باره نظر خاصی را ندارم زیرا هر ساله در هر باشگاهی نقل و انتقالاتی رخ می دهد که بعضی ها راضی و برخی دیگر ناراضی هستند و این امری اجتناب ناپذیر است. بهرحال تا چند روز دیگر فرصت باقی است و باید دید چه چیزی پیش خواهد آمد و ترجیح من این است که بر روی بازی با شالکه فعلا تمرکز کنم.

سیستم بازی بایرن مونیخ در فصل جدید؟

همان طور که دیدید بایرن مونیخ فصل گذشته سیستم های مختلفی را برای بازی انتخاب کرد و از نظر من این به بازیکنان بستگی دارد که چگونه بتوانند جایگاه و پست های موجود در تیم را پوشش دهند. زیرا همواره با قرار گرفتن بازیکنان در جای درست است که می توان تشخیص داد که سیستم و طریقه بازی به چه صورتی باید باشد و این فصل با بازیکنانی که در اختیار داریم می توانیم به یک سیستم واحد به زودی برسیم.

2 25
نظرتان در خصوص رناتو سانچز؟

همان طور که دیدید او به خاطر حضور پیدا نکردن در تمرینات پس از بازی جریمه شد زیرا همه بازیکنان علی رغم خستگی که بعد از بازی داشتند دوندگی کردند حتی آن هایی که بر روی نیمکت نشسته بودند ولی او از اینکار امتناع کرد و به خانه اش رفت به همین خاطر متحمل جریمه شد. من همواره رناتو را به عنوان یک بازیکن خوب با قلبی بزرگ می شناسم و او را دوست دارم. از نظر من او عملکرد خوبی را در زمین دارد و من او درک می کنم. من هم بازیکن بوده ام هم مربی و سعی کردم در جایگاه مربیگری همیشه خوب و موجه با بازیکنانم برخورد کنم تا با کسی مشکلی پیدا نکنم ولی این دیدگاه برای بازیکنان وجود ندارد و آن ها درک متقابلی از حس مربی را ندارند. حتی اگر درخواست جدایی از تیم را داده باشد هم از نظر من او بازیکنی بزرگ با قلبی بزرگ است.

نظرتان در خصوص لوکاس هرناندز و مصدومیتش؟

او پس از شش ماه به میادین بازگشته و چند دقیقه ای به میدان رفته است. باید شرایط او را سنجید تا دید که او به چه صورتی می تواند در اختیار تیم باشد. در ماه سپتامبر بازی های ملی برگزار می شود که اگر او در آن بازی ها پا به میدان بگذارد کار را برای ما راحت تر خواهد کرد چون او به شرایط مسابقات باز می گردد.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های بایرن مونیخ و شالکه در هفته دوم بوندسلیگا در تاریخ ۲ شهریور ۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه خانگی شالکه، فلتینس آرنا رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *