صفحه اصلی / عمومی / ماتیاس ده لیخت: انتظار نداشتم در دیدار یوونتوس و پارما روی نیمکت بنشینم

ماتیاس ده لیخت: انتظار نداشتم در دیدار یوونتوس و پارما روی نیمکت بنشینم

ad banner

ماتیاس ده لیخت ، مدافع هلندی جوان باشگاه یوونتوس از این که در ترکیب تیمش در سری آ بازی نکرده است، خوشحال به نظر نمی رسد.

صحبت های ماتیاس ده لیخت در خصوص نیمکت نشینی مقابل پارما

در چارچوب هفته اول مسابقات سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و پارما به مصاف یکدیگر رفتند که مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۱ به ۰ در این مسابقه پیروز شد. ماتیاس ده لیخت در تابستان تیم های خواهان زیادی از جمله بارسلونا و پاری سن ژرمن را داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به یوونتوس پیوسته و هم تیمی کریستیانو رونالدو شود. حال مدافع سابق آژاکس در این دیدار از روی نیمکت کار را دنبال کرد و به نظر زیاد از این مسئله راضی نیست. به نقل از نشریه AD کشور هلند، ماتیاس ده لیخت در خصوص نیمکت نشینی خود در دیدار یوونتوس و پارما گفت:

واضح است که ترجیح می دادم بازی کنم. در تمرینات متوجه این مسئله نشدم و به همین دلیل انتظار نداشتم روی نیمکت باشم. به هر حال من به تصمیمی که کادر فنی اتخاد کرده است، احترام می گذارم. باید واقع بین باشم. هنوز در تلاشم تا خود را با فوتبال ایتالیا وفق دهم. بازیکنانی مانند کیه لینی و بونوچی جای من در زمین بودند که سال هاست در فوتبال ایتالیا بازی می کنند و جزو بهترین زوج های خط دفاعی دنیا هستند. من نیز برای گرفتن جایگاهم در تیم اصلی، باید سخت تلاش کنم و به هدفم برسم.

ماتیاس ده لیخت

ماتیاس ده لیخت در خصوص شرایط خود در کشور ایتالیا توضیح داد:

هفته های ابتدایی حضورم در یوونتوس به دلیل تمرینات سنگین، به سختی سپری شد ولی حال وضعیت راحت تری دارم. می دانم خواسته کادر فنی از من چیست و باید بگویم خواسته های آن ها با خواسته ای که از من در آژاکس بود، متفاوت نیست. همچنین در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستم. البته برخی اصطلاحات فوتبالی را آموخته ام. می خواهم در این زبان بهتر شوم و کامل صحبت کنم. چند بار در هفته در کلاس زبان ایتالیایی شرکت می کنم و در حال حاضر شرایط خیلی خوب است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *