صفحه اصلی / عمومی / رئال مادرید،بارسلونا و یا پاری سن ژرمن ؟ مقصد بعدی نیمار کجا خواهد بود ؟!

رئال مادرید،بارسلونا و یا پاری سن ژرمن ؟ مقصد بعدی نیمار کجا خواهد بود ؟!

ad banner

به نقل از سایت گل، همان طور که شنیدید مدیران رئال مادرید و بارسلونا در صدد هستند تا قرار دادی را با مهاجم پاری سن ژرمن به امضاء برسانند و این بازیکن کسی نیست جز نیمار برزیلی و پر حاشیه که در صدر خبرهای این روزها قرار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا نیمار در پاری سن ژرمن می ماند یا به یکی از دو غول اسپانیایی ملحق خواهد شد؟

اما این بازیکن در صورت انتقال به این تیم ها چه پستی را در سانتیاگو برنابئو و نیوکمپ از آن خود خواهد کرد؟
هیچ گاه این نقل و انتقالات که بر سر یک بازیکن بین رئال مادرید و بارسلونا بوده ، بدون کشمکش نبوده است.
کاتالان ها حتی هیچ وقت از گناه لوئیس فیگو به دلیل رفتن از نیو کمپ و پیوستن به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال ۲۰۰۰ چشم پوشی نکردند. در حقیقت آن ها حتی در سال ۲۰۱۵ نیز مانع پرداخت حق و حقوق بازنشستگی لوئیس فیگوی پرتغالی شدند و به او اجازه بازی در فینال پیشکسوتان لیگ قهرمانان برلین را ندادند.
در نتیجه اگر انتقال نیمار، این فوق ستاره پاری سن ژرمن به رئال مادرید عملی شود به خاطر این که بازیکن سابق بارسا بوده است ضربه سنگینی را به تیم بارسا وارد خواهد نمود و هواداران واکنش های زیادی را از خود نشان خواهند داد.

نیمار پاری سن ژرمن
جوزپ ماریا بارتومئو رئیس کنونی باشگاه بارسلونا از سال ۲۰۱۴، در پی استعفای ساندرو راسل در جریان پرونده انتقال نیمار به ریاست بارسلونا رسید و درجولای ۲۰۱۶، در انتخابات پیروز و برای شش سال دیگر در سمت خود ماندگار شد. او پس از دو سال به یک نیروی محرکه از سمت باشگاه نیاز داشت تا بتواند با بازیکنی که دو سال پیش با شرایط نامطلوب تیم را ترک کرده بود قرار داد مجدد امضاء کند.
زخم ها و کینه ها هنوزهم تازه هستند. اقدامات حقوقی در جریان هستند. بارتومئو و بعضی از هواداران خواهان بازگشت نیمار به بارسلونا هستند ولی بعضی دیگر از مخالفان سفت و سخت برگشت او هستند زیرا معتقدند او با خیانت باشگاه را ترک کرد.
مشکلی که پیش روی کاتالان هاست این است که پاری سن ژرمن به هیچ عنوان علاقه به فروش بازیکنان ستاره خود به تیم بارسلونا را ندارد و دیگر هیچ اعتمادی ما بین آن ها نیست.
با تمام این قضایا، آیا واقعا از منظرمالی یا ورزشی این نقل و انتقال معنی خواهد داشت؟
تیم رئال مادرید نیاز به تقویت خط میانی خود دارد البته نه دقیقا در پستی که نیمار بازی می کند و مطمئنا جایگاه نیمار در جناح چپ نیست، جایی که ادن هازارد قرار است اولین بازی رقابت های خود را درآن جا انجام دهد.
از سال ۲۰۰۹ هم فلورنتینو پرز سعی داشت که قرار دادی را با این بازیکن بلژیکی به امضا برساند و در نهایت این اتفاق در سال ۲۰۱۹ محقق شد که این مسئله سورپرایز بزرگی را برای هواداران به ارمغان داشت. با پیوستن هازارد از چلسی به این تیم با عقد قرار داد ۱۰۰ میلیون یورو، اکنون زمان آن می رسد که مربی بتواند پست مناسبی را برای نیمار در این تیم پیدا کند.

نیمار پاری سن ژرمن
این در حالی است که با توجه به بازی او در استنفورد بریج به نظر می رسد هازارد توانایی بازی در خط میانی را نیز دارد و این کار برای او بهتر و نتجه بخش تر خواهد بود. این امکان وجود دارد، همان طور که نیمار در تیم پاریسن ژرمن در ارنج ۱-۳-۲-۴ به عنوان شماره ۱۰ بازی می کرد، در جناح راست نیز از او استفاده شود.
اما وینیسیوس جونیور قبلاً نشان داده است که به عنوان یک بازیکن استارتر آماده بازی است و گرت بیل نیز در خدمت تیم خواهد بود.
به نظر نمی رسد که تیم رئال مادرید گزینه های مهاجمی دیگری داشته باشد. حتی لوکا یوویچ که تابستان امسال با عقد قرار داد ۷۰ میلیون یورویی از اینتراخت فرانکفورت به رئال آمده است فعلا با وجود کریم بنزما مجبور است بر روی نیمکت بنشیند و به عنوان بازیکن جانشین و تعویضی وارد میدان شود.
زمانی که این مسئله را با اعداد و ارقام بررسی می کنید در می یابید که حضور نیمار در تیم رئال مادرید واقعا یک ریسک غیر ضروری است. آنها تابستان را با پرداخت ۳۰۰ میلیون یورو برای بازیکنان تازه خود شروع کردند و با توجه به محدودیت های مالی بازی های دوستانه(FFP) آیا آنها واقعا توانایی پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو برای قرار داد با نیمار، بازیکنی که قیمت بسیار بالایی را دارد را دارند؟
باید امیدوار بود که پیروزی چشمگیر آنها با وجود ۱۰ نفره بودن در برابر سلتاویگو با نتیجه ۳-۱، باعث شد تا پس از طی یک فصل آزار دهنده و استرس زایی که در پی عملکرد های ضعیف و شکست های پی در پی حاصل شده بود، این حس رعب و وحشت را در بازیکنان فرو کش کند ولی در بازی دوم لالیگا آن ها باز هم در گلزنی و حفظ نتیجه دچار مشکل شدند و به تساوی ۱-۱ در مقابل وایادولید رسیدند.

6 4
زین الدین زیدان، روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، با لحن متفاوتی ظاهر شد و گفت:
که در حال حاضر من سعی دارم که به مصدومیت هازارد توجهی نکنم تا تمرکزم به هم نریزد. گرت بیل در این تیم می ماند و تمامی بازیکنان در این تیم با انرژی مثبت باقی می مانند”.
در این بین، به نظر می رسد خامس رودریگز بازیک کلمبیایی رئال، هنوز بر سر قرار داد خود با ناپولی و اتلتیکو مادرید به نتیجه نرسیده است و شاید او هم همانند بیل در رئال ماندنی شود.
تیم رئال مادرید به نظر می رسد کاملا آماده است و بازیکنان خوبی در اختیار تیم هستند ولی باید دید که عملکرد آن ها با توجه به مصدومیت های اول فصل زیادی که با آن ها مواجه شدند چگونه خواهد بود.
البته، ممکن است تکیه کردن بر روی گرت بیل و حضور او به دلیل مصدومیت های بیش از حد اشتباه باشد و رئالی ها را دچار مشکل کند.اما به نظر می رسد با توجه به عدم ثبات نیمار در یک تیم، قطعا حضور او که از چند فصل پیش با حواشی متعددی رو برو بوده است خطرناک تر است. بهر حال باید دید پس از این داستان ادامه دار نیمار به تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نهایت او راهی کدام تیم می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار sobhan

    من که حسم میگه میره بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *