صفحه اصلی / عمومی / بررسی وضعیت ده بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات ۲۰۱۹ به بن بست خوردند

بررسی وضعیت ده بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات ۲۰۱۹ به بن بست خوردند

ad banner

در بازار نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه های اروپایی در تابستان سال ۲۰۱۹، بیش از هر فصل دیگری پیچیده شد و بسیاری از بازیکنان و تیم ها نتوانستند اهداف خود را جامع عمل بپوشانند و با بن بست مواجه شدند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بازار نقل و انتقالات امسال پیچیده تر از سال های قبل!

در متن زیر به بازیکنان و تیم های آن ها خواهیم پرداخت که در بازار نقل و انتقالات به نوعی به بن بست خوردند و نتوانستند اهداف خود را پیاده سازی کنند.
۱- پل پوگبا
این بازیکن فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد تمایل زیادی برای جدایی از این تیم و پیوستن به تیم رئال مادرید داشت. از ابتدای فصل نقل و انتقالات رئال مادرید نیز به دستور زین الدین زیدان برای خرید پوگبا اقدام جدی کرد ولی رئالی ها هر چه زدند به در بسته خوردند و منچستر هر روز یک سنگ جدید جلوی پای فلورنتینو پرز و زیدان انداخت. علاقه زیدان به جذب این بازیکن به حدی بود که باشگاه تا آخرین روز یعنی ۲ سپتامبر تلاش خود را انجام داد و با توجه به مبلغ درخواستی منچستر که ۲۰۰ میلیون یورو بود پرز نیز حاضر نشد برای خرید این بازیکن چنین مبلغی را بپردازد. در پایان نقل و انتقالات نیز علاوه بر این که رئالی ها پوگبا را از دست دادند هیچ بازیکن دیگری را نیز در پست او خریداری نکردند و خرید های دیگر نیز از دست اشان رفت.

نقل و انتقالات
۲- نیمار
داستان این بازیکن برزیلی تیم پاری سن ژرمن به صورت عجیبی در این تابستان به پایان رسید. تقریبا از قبل از شروع نقل و انتقالات امسال بود که نیمار چراغ سبز خود را به بارسلونا نشان داد و بازیکنان بارسا مثل لوییس سوارز و لیونل مسی که دوستان صمیمی او هستند صحبت هایی را در خصوص استقبال از بازگشت نیمار به راه انداختند. باشگاه نیز از این بازگشت استقبال کرد و تقریبا تمام تابستان در تلاش بود که نیمار را به نیوکمپ بیاورد ولی در نهایت بر سر مبلغ وی توافقی حاصل نشد و سران بارسا نتوانستند توقع باشگاه پاری سن ژرمن را بر آورده کنند. پاریسی ها کل پول بازیکن خود را به صورت نقدی طلب کردند ولی بارسلونا به خاطر خرید های گران قیمتی نظیر آنتوان گریزمان و دی یونگ پولی در بساط نداشت و از طرفی فیرپلی مالی به آن ها اجازه این خرید را نمی داد. به همین خاطر بارسا درخواست یک فصل قرضی نیمار را دادند که به شدت با مخالفت مدیران پاریس مواجه شد و به هیچ صورت از موضع خود کوتاه نیامدند. جلسات پی در پی و پیشنهادات بارسا بر سر توافق مبلغ یکی یکی رد شد و در نهایت به بن بست خورد.
۳- ویلفرد زاها
این بازیکن تیم کریستال پالاس علاقه زیادی برای رفتن از این تیم را داشت و اورتون برای خرید او به صورت جدی وارد عمل شد. ولی مدیریت کریستال پالاس مبلغ درخواستی اش را ۷۰ میلیون یورو که مبلغ بسیار زیادی هست اعلام کرد و به همین خاطر اورتون نتواست این مبلغ را پرداخت کرد و هر چه مذاکره کردند تا حدودی این مقدار را کاهش دهند موفق به اجرای آن نشدند و در نهایت رفت وی به اورتون منتفی شد. آرسنال نیز دیگر مشتری او به خاطر این قیمت بالا از خرید او انصراف داد.

2 4
۴- پائولو دیبالا
این بازیکن آرژانتینی تیم یوونتوس تا حدودی با این تیم به مشکل بر خورد و تمایل داشت تا از باشگاه جدا شود. مذاکراتی میان او و تیم های دیگر نیز انجام شد. در ابتدا سران یووه با تیم منچستر یونایتد به توافق نرسیدند و بعد از آن نیز تاتنهام وارد مذاکره شد که از سوی یوونتوس مورد قبول واقع نشد. شایعاتی مبنی بر این که در صورتی که نیمار از این تیم جدا شود دیبالا راهی پاریس خواهد شد، نیز وجود داشت که نیمار ماندنی شد و آن انتقال نیز به بن بست خورد و در نهایت دیبالا هم مجبور شد که در یوونتوس باقی بماند.
۵- کریستین اریکسن
این بازیکن دانمارکی تیم تاتنهام تا حدودی مد نظر باشگاه رئال مادرید بود و فلورنتینو پرز مدیریت این باشگاه علاقه زیادی به اریکسن داشت ولی از آن جایی که زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی اصرار به خرید پل پوگبا داشت، با وجود این که خود اریکسن نیز تمایل داشت از تاتنهام جدا و به رئال بپیوندد اقدامی جدی در خصوص این بازیکن صورت نگرفت و هیچ پیشنهاد رسمی از سوی سفید پوشان ارائه نشد تا او در تاتنهام باقی بماند.
۶- شکودران مصطفی
این بازیکن آلمانی هنگامی که داوید لوییز به آرسنال آمد تصمیم به ترک این باشگاه گرفت ولی با مصدومیت راب هولدینگ و خالی شدن آن پست او در آرسنال ماند و ترک اش از این تیم نیز منتفی شد.
1 3
۷- گرت بیل
می توان گفت که لجاجت و عدم مشتری برای گرت بیل دو فاکتور مهم باقی ماندن او در تیم رئال مادرید هستند.
پس از بازگشت زین الدین زیدان در اواسط نیم فصل دوم سال گذشته به تیم رئال مادرید، زیدان صراحتا به بیل اعلام کرد که او را نمی خواهد و در همه خبر گزاری های رسمی هم چندین بار تاکید داشت که او در برنامه فصل آینده رئالی ها جایی نخواهد داشت.اما این بازیکن ولزی نیز در ابتدا به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که دوست دارد در مادرید باقی بماند و پس از این که زیدان به این مصاحبه او چراغ قرمز نشان داد چندین بار به صورت مستقیم و یا از طریق مدیر برنامه های اش اعلام کرد که اگر رئال او را نمی خواهد، در صورتی این تیم را ترک می کند که دستمزد ۳ سال باقی مانده از قرار داد وی باید پرداخت گردد. یکی از عوامل اصلی تصمیم فروش بیل نیز دستمزد بالای او به مبلغ ۱۷ میلیون یورو بود که رئالی ها دیگر نمی خواستند برای این بازیکن این مبلغ بالا را حتی بیشتر از سرخیو راموس پرداخت کنند.
بد نیست بدانید او یک سوم روز هایی که در تیم رئال مادرید حضور داشته مصدوم و یا محروم بوده است و از این ۶ سال حضور اش در مادرید حداقل ۲ سال در تیم حضور نداشته است. به دلیل دستمزد بالای او هیچ تیمی برای او پا پیش نگذاشت و در صورتی که درخواستی را می دادند که از مبلغ دریافتی کنونی وی کمتر بود از سوی او رد می شد. به همین خاطر در نهایت او با سماجت خود در رئال ماندنی شد و باید دید در فصل جدید چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت.
۸- خامس رودریگز
این بازیکن نیز که به صورت قرضی به بایرن مونیخ رفته بود، به جمع کهکشانی ها باز گشت و زیدان نیز او را در لیست فروش قرار داد و چند پیشنهاد جدی از جمله ناپولی و اتلتیکو مادرید برای خرید او مطرح گردید که بر سر مبلغ انتقال وی توافقی حاصل نشد و او نیز در رئال مادرید ماندنی شد و زیدان مجبور است به او نیز همانند گرت بیل بازی دهد.
3 3
۹- دژان لوورن
این بازیکن تیم لیورپول به دلیل تعدد بازیکنان در پست بازی اش تمایل داشت تا از این تیم جدا شود و در باشگاهی توپ بزند که بتواند بازی کند زیرا به احتمال زیاد فرصت زیادی برای بازی به او نخواهد رسید زیرا لیورپول مدافعان خوب بسیاری را در اختیار دارد. در نهایت هیچ مشتری جدی برای این بازیکن پیدا نشد و او به ناچار در لیورپول ماند.
۱۰- دونی فن ده بیک
شایعاتی مبنی بر علاقه رئال مادرید به خرید این بازیکن هلندی تیم آژاکس مطرح گردید و رئالی ها در یک برهه برای خرید او وارد عمل شدند و مذاکرات اولیه را انجام دادند ولی به صورت جدی هیچ پیشنهادی ارائه نشد. یکی از دلایل اصلی که سفید پوشان به دنبال این خرید نیز نرفتند تلاش برای خرید پل پوگبا بود که تا آخرین لحظه انجام دادند و به همین خاطر نیز این بازیکن در آژاکس ماندنی شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *