صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی مسابقه مهم ناپولی و بارسلونا

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی مسابقه مهم ناپولی و بارسلونا

ad banner

تیم‌های ناپولی و بارسلونا امشب ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ در هفته دوم بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن پائولو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع ناپولی پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم ناپولی و بارسلونا در دیداری مهم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند تا راه خود را برای صعود به مرحله بعدی هموار کنند.

ناپولی در مرحله گروهی با تیم‌های لیورپول، سالزبورگ و خنک هم گروه بود که در گروه خود پس از لیورپول به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.
بارسلونا نیز در مرحله گروهی با تیم‌های دورتموند، اینتر و اسلاویا پراگ در یک گروه قرار گرفت که بارسلونا به عنوان تیم اول و دورتموند به عنوان تیم دوم موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شدند.
ناپولی در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا در مکان ششم و بارسلونا در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد. کیکه ستین سرمربی جدید بارسا که در بازی‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرده او شده است تلاش می‌کند تا بتواند با شکست ناپول در دو بازی رفت و برگشت به مرحله بعدی صعود کند. جنارو گتوزو نیز که پس از اخراج کارلو آنجلوتی در نیم فصل اول برروی نیمکت آبی پوشان نشسته می‌خواهد با این تیم شگفتی ساز شود و راه خود را در این پیروزی خانگی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی هموار کند. شاید مصدوم مهم تیم ناپولی کالیدو کولیبالی باشد و هنوز وضعیت این بازیکن برای حضور در این بازی مشخص نشده است.

بارسلونا ناپولی
مصدومان بزرگ بارسلونا لوییس سوارز است که یک ماه پیش مصدومیتی کهنه به سراغ او آمد و مجبور به جراحی شد و فصل را از دست داد. از سوی دیگر عثمان دمبله بازیکن فرانسوی و همیشه مصدوم بارسلونا که به تازگی مصدومیت دو ماهه خود را پشت سر گذاشته بود، در اولین تمرین خود، آن را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می‌داد ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار خود ادامه دهد. پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد. دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون ۶۶ بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است و چشم امید هواداران این تیم به لیونل مسی و آنتوان گریزمان برای گلزنی است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم  ناپولی و بارسلونا

این بازی در استادیوم خانگی ناپولی، سن پائولو به قضاوت فلیکس بریچ برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

بارسلونا: عثمان دمبله، سرخی روبرتو و لوییس سوارز مصدومان قطعی و جوردی آلبا مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

ناپولی: کوین مالکوی مصدوم قطعی و فوزی غلام، السید هیساج و کالیدو کولیبالی مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

f0ecbbf5a0d07690b29ad7cc33153433
بازی با ناپولی را چطور می‌بینید؟

قطعا تیم ناپولی در بهترین حالت خود ظاهر خواهد شد و آنها نیز همانند ما از انگیزه بالایی برای صعود به دور بعد برخوردار هستند. مطمئنا هر تیمی هم برنامه‌هایی خواهد داشت. بازی هیجان انگیز و دشواری خواهد شد و منتظر بهترین نسخه ناپولی هستم. تا همین جا هم دیده‌ایم این تیم چه کارهایی از دستش برمی‌آید. آنها در بهترین فرم به مصاف ما خواهند آمد. رم و آنفیلد؟ زیاد درباره آن صحبت نکردیم ولی مطمئنا خاطراتش در اذهان بازیکنان است. شاید اصلا قابل مقایسه هم نباشند. ما در همین فصل بازی‌های بی نهایت دشوار را تجربه کرده‌ایم و از نظر من تیم کاملا آماده و مهیا است. مطمئنم روند خوب اخیر تیم ادامه دارد و سطح بازی‌های اخیر را حفظ خواهیم کرد. شکی نیست که این مسئله به انگیزه‌های من می‌افزاید. شروع کارم در این تورنمنت آن هم در چنین ورزشگاهی، بعدی احساسی و خاص دارد. ورزشگاهی مملو از تاریخ و عشق. معتقدم بازی هیجان انگیزی خواهد شد. خوشحال هستم که می‌توانم پرانرژی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را شروع کنم.

شرایط بازیکنان؟

اومتیتی و لنگل هر دو فوق العاده‌اند و در فرم ایده آل قرار دارند. تصمیم قطعی در مورد حضور این دو بازیکن را بعدا خواهم گرفت. صرفا برخی جزییات روی تصمیم من اثر خواهد گذاشت. اومتیتی و لنگلت در عین حال که شباهت بسیار زیادی دارند، در برخی چیزها متفاوت هستند. هنوز تصمیم نگرفته‌ام. تا پایان فصل این مشکل را دارم. مسی؟ لئو بازیکن فوق العاده‌ای است که کار هر روزه‌اش را برای ۱۴ تا ۱۵ سال تکرار کرده است. این تفاوتی است که بین او و بقیه می‌بینم. ما بازیکنی با این ثبات تاکنون ندیده‌ایم. از دیدن مارادونا و کرایوف هم لذت زیادی بردم؛ آنها بودند که ما را عاشق فوتبال کردند. در مجموع به همراه بازیکنان برنامه‌هایی برای پیاده کردن در زمین داریم و پرس کردن یکی از آنها است. بازپس گیری سریع توپ یکی از ارکان بازی ما است. ایده ما گرفتن توپ در سریع ترین زمان ممکن است و به آن نیاز داریم. بازپس گیری توپ در بازی‌هایی چون امشب، مهم است.

17960596ab949537345c0f385a0ab023
نظر شما در مورد سبک مربیگری جنارو گتوزو؟

من او را دوست دارم و سبک بازی او را نیز می‌پسندم. شنیدم او از دوران حضورم در لاس پالماس مرا زیر نظر داشته است. اینکه فرد بزرگی چون او چنین حرف‌هایی درباره من زده موجب غرور و افتخارم به کارم است. از بازی بتیس در میلان خاطره خوبی در ذهن دارم. در آن بازی چند بازیکن فوق العاده کار کردند؛ از جمله فابیان رویز و لو سلسو. بازی خاطره انگیزی بود. حرف‌های گتوزو برای من ارزش زیادی دارد. فابیان رویز؟ عاشق او هستم. می‌دانم که در ناپولی هم به اندازه من، او را دوست دارند. فابیان پیشرفت خیره کننده‌ای در ناپل داشته است. امیدوارم امشب او نتواند از همه مهارت‌ها و نقاط قوتش استفاده کند. اما در مجموع برای او خوشحالم. او در عین حال که فوتبالیست معرکه‌ای است، انسان فوق العاده‌ای هم هست.

آیا سبک بازی کیکه ستین با جنارو گتوزو متفاوت است؟

خب مشخص است که هر مربی سبک خاص خود را دارا است. من و او فرق‌هایی با هم داریم. واقعیت این است که هم من هم گتوزو در شرایط متفاوتی به این بازی رسیده‌ایم اما هر دو تلاش داریم سبک بازی خودمان را در زمین پیاده کنیم. این پروسه کم و بیش، زمان‌بر است. در هر دو تیم می‌توانید نقش افکار مربیان را ببینید. بازی با ناپولی و رئال مادرید دو بازی هستند که در دو تورنمنت مجزا برگزار می‌شود. وظیفه داریم در بهترین حالت ممکن با این دو بازی مواجه شویم. می‌توانیم بگوییم در فرم خوبی هستیم. با ذهنیتی فوق العاده به این دو بازی رسیدیم. فعلا می‌خواهیم روی بازی با ناپول تمرکز کنیم تا به موقع به سراغ ال کلاسیکو نیز برویم.

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

391f24baa504239e86df77059d788ab8
بازی با بارسلونا را چطور می‌بینید؟

امشب با تیمی عالی بازی خواهیم کرد. باید از آنجلوتی و بازیکنان ناپولی تشکر کنم چون من هیچ سهمی در رسیدن به اینجا نداشتم. دو روز می‌شود که با کادر فنی، ویدئوها را آنالیز می‌کنیم. بارسلونا با ستین، در حال بازگشت به فرم گذشته است. وقتی والورده در بارسلونا بود، یک بازه زمانی ۱۰-۱۱ ثانیه‌ای برای بازپس گیری توپ وجود داشت اما الان آن زمان به ۶ ثانیه رسیده است. باید در فاز دفاعی و هجومی عالی باشیم. نمی‌توانیم مسی را کنترل کنیم و البته نباید در دام این فکر بیفتیم که بارسلونا فقط مسی است. لیونل مسی الگویی برای جوانان و حتی باتجربه‌ها است. گذاشتن یک بازیکن مقابل او، مشکلات را حل نمی‌کند. امروز به یک استراتژی تمرکز خواهیم کرد تا ببینیم چه فوایدی برای تیم دارد. با این حال اجازه دهید بازهم بگویم رقیب ما بارسلوناست. در مورد اینسینیه، علاوه بر تکنیک، یک موتور محرک عجیبی دارد که برخلاف فیزیک و جثه کوچکش، به تیم انرژی می‌دهد. او کاپیتان تیم است و باید در همه چیز ثبات داشته باشد. لورنتزو باعث تعجب من شده چون از لحاظ تاکتیکی بسیار باهوش است.

گتوزو در ادامه افزود:

امیدوارم امشب زیاد دچار دردسر نشویم چون مقابل بارسلونا، این موضوع اجتناب ناپذیر است. از بازیکنانم می‌خواهم با ذهنشان بازی کنند؛ بدون ترس یا هراس. برای احترام گذاشتن به حریف، باید تا آخرین لحظه به بازی فکر کرد. برای چندین سال پیاپی، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ بوده و منظورم از این حرف، فقط جنبه ورزشی نیست بلکه نحوه و سبک زندگی هم حساب است. مسی الگویی برای بچه هاست. او کارهایی می کند که وقتی با پسرم پلی استیشن بازی می کنم، می بینم. امروز صبح یک فنجان قهوه خوردم و به همه فداکاری هایی فکر کردم که برای رسیدن به اینجا انجام دادم. بازی مقابل بارسلونا طوری بود که انگار در مورد یک ورزش دیگر صحبت می کنیم. اینسیتا و ژاوی هیچوقت توپ را به شما نشان نمی دادند. از نظر ذهنی بازی مقابل آن ها شما را می کشت. مربیگری به مراتب سخت تر است. در سن پائولو به جز بازی با یوونتوس، فوق العاده نبودیم و خطاهای فردی داشتیم اما امشب یک ناپولی بدون ترس می خواهم.

نظر شما در خصوص دیگو مارادونا؟

او خدای فوتبال است. هرگز از نزدیک او را ملاقات نکرده‌ام. می‌دانم یک قهرمان بوده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده است. متاسفم که بازی‌های او را از نزدیک ندیدم. با این حال می‌بینم که مسی کارهایی را انجام می‌دهد که مارادونا هم انجام داده است. ستین، نگرش ویژه‌ای به فوتبال دارد. هیچوقت در مورد کامبک رم و لیورپول مقابل بارسلونا صحبت نکرده‌ام اما این بازیکنان قهرمانند. بازیکنان بارسلونا در داخل ذهنشان هم قهرمانند. بارسلونا دوباره به قدرت چند سال قبل برگشته که توپ را از دست نمی‌داد. باید همیشه آرام و خونسرد باشیم. باید کم خطا کنیم چون بارسلونا نمی‌بخشد. هر نتیجه‌ای رقم بخورد، فراموش نمی‌کنیم که یک بازی برگشت هم وجود دارد.

5d139313986727dd6341e20c36e9f4b3
در خصوص آمار کلی دو تیم ناپولی و بارسلونا بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم بارسلونا، کیکه ستین شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم ناپولی، جنارو گتوزو شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان لوییس سوارز با ۳ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن ناپولی در لیگ قهرمانان دریس مرتنز با ۵ گل زده می‌باشد.
  • بارسلونا تاکنون با ۹ گل زده و ۴ گل خورده تفاضل +۵ را به نام خود ثبت کرده است.
  • ناپولی تاکنون با ۱۱ گل زده و ۴ گل خورده تفاضل +۷ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برترین پاسور بارسا در لیگ قهرمانان لیونل مسی با ۳ پاس گل می‌باشد.
  • میانگین تعداد کرنر بارسا در هر بازی ۴.۳ کرنر بوده است.
  • بیشترین خطا انجام شده بارسلونا در لیگ قهرمانان توسط کلمنت لنگلت با ۱۱ خطا بوده است.
  • برترین پاسور ناپولی در لیگ قهرمانان جوانی دی لورنزو با ۲ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده ناپولی در لیگ قهرمانان توسط آلان و دنیس مرتنز با ۷ خطا به صورت مشترک بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر ناپولی در هر بازی ۴.۸ کرنر بوده است.
  • ناپولی در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.
  • بارسلونا در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.
  • بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا برابر ایبار به پیروزی ۵-۰ رسیده است.
  • ناپولی در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر برشا به پیروزی ۲-۱ دست پیدا کرده است.
  • پنج بازی اخیر بارسلونا در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر ناپولی در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.

پنج بازی بعدی بارسلونا به شرح زیر است:

  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی- بارسلونا
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم لالیگا، رئال مادرید- بارسلونا
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لالیگا، بارسلونا- رئال سوسیداد
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لالیگا، مایورکا- بارسلونا
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا- ناپولی

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های ناپولی و بارسلونا که امشب ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ در هفته دوم بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن پائولو  برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم دو تیم بارسلونا و ناپولی و پیش بینی گلزنان این تیم در تورنومنت‌های مختلف، همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

آرسنال نیوکاسل

راهنمای شرط بندی بازی آرسنال – نیوکاسل در بتکارت

دیدار دو تیم آرسنال – نیوکاسل در چارچوب بازیهای هفته ی ۱۹ لیگ برتر فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *