صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ دی در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ دی در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ دی ماه

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

در آخرین دیدار هفتۀ بیست و پنجم مسابقات چمپیونشیپ انگلیس، دربی کانتی در ورزشگاه پرید پارک میزبان تیم چارلتون اتلتیک خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های چمپیونشیپ، دربی کانتی و چارلتون اتلتیک به ترتیب در بیستم و هجدهم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم در میانه‌های رو به پایین جدول قرار دارند. دربی کانتی که شش امتیاز با منطقۀ سقوط فاصله دارد، با برد مقابل چارلتون می‌تواند تا ردۀ شانزدهم بالا آید و جای میدلزبورو را تصاحب نماید. چارلون اتلتیک نیز با برتری در این دیدار خارج از خانه می‌تواند تا دو پله در جدول صعود داشته باشد. تیم دربی کانتی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته و چارلتون اتلتیک نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، دربی کانتی در ۳ و چارلتون اتلتیک نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها هم با نتیجۀ مساوی ۱-۱ به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی

در دیداری معوقه از هفاۀ دهم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در ورزشگاه کینگ سعود شهر ریاض میزبان تیم الدله خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ عربستان، الهلال و الدله به ترتیب در هفتم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. الهلال به دلیل حضور در مسابقات آسیایی و جام باشگاه‌های جهان، نسبت به دیگر تیم‌های لیگ عربستان تا سه بازی کمتر داشته است. قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ می‌تواند در صورت پیروزی در این دیدارهای عقب افتاده حتی بالاتر از النصر در جایگاه نخست جدول نیز قرار گیرد. الهلال در صورت پیروزی برابر الدله می‌تواند تا جایگاه دوم لیگ نیز بالا بیاید. تیم الهلال در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و الدله نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است که این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

هاکی روی یخ – کی‌اچ‌ال روسیه

در یکی از دیدارهای هاکی روی یخ لیگ روسیه، باریس نور سلطان در ورزشگاه باریس آرنایِ کشور قزاقستان میزبان تیم کونلون خواهد بود. باریس نور سلطان با ۵۰ امتیاز از ۴۱ بازی، تیم سوم منطقۀ کنفرانس شرق روسیه محسوب می‌شود که برابر کونلون، تیم پنجم همین منطقه با ۴۸ امتیاز از ۴۳ بازی قرار خواهد گرفت. تیم هاکی روی یخ باریس نور سلطان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و کونلون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، باریس نور سلطان در ۳ و کونلون نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

هاکی روی یخ – کی‌اچ‌ال روسیه

در دیگر دیدار هاکی روی یخ لیگ روسیه، زسکا مسکو در استادیوم زسکا آرنا میزبان تیم لوکوموتیو یارسلاول خواهد بود. زسکا مسکو با ۶۱ امتیاز از ۴۱ بازی، صدرنشین منطقه کنفرانس غرب بوده که که باید برابر لوکوموتیو یارسلاول، تیم هفتم این منطقه با ۴۸ امتیاز از ۴۲ بازی قرار گیرد. تیم هاکی روی یخ زسکا مسکو در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و لوکوموتیو یارسلاول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، زسکا مسکو در ۲ و لوکوموتیو یارسلاول نیز در ۳ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

هاکی روی یخ – کی‌اچ‌ال روسیه

در چارچوب رقابت‌های هاکی روی یخ لیگ روسیه، جوکریت در استادیوم هارتوال آرنا میزبان تیم پودولسک خواهد بود. جوکریت با ۵۳ امتیاز از ۴۰ بازی، تیم پنجم منطقۀ کنفرانس غرب روسیه محسوب می‌شود که باید برابر پودولسک، تیم هشتم این منطقه با ۴۷ امتیاز از ۴۱ بازی قرار گیرد. تیم هاکی روی یخ جوکریت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و پودولسک نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، جوکریت در هر ۵ دیدارش برابر پودولسک به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *