صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

ورود به سایت بت کارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ تیرماه

53cd8dda 6581 4348 9389 72a1e11120ee

فوتبال – لالیگا اسپانیا

لگانس- رئال مادرید
در روز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم لگانس و رئال مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۸ لالیگا اسپانیا و در ورزشگاه خانگی تیم لگانس استادیوم مونیکیپال برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم میزبان با ۸۶ امتیاز در صدر جدول و لگانس با ۳۵ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند؛ ضمن اینکه رئال مادرید هفته گذشته ۳۴ امین قهرمانی لالیگا خود را یک هفته زودتر از پایان مسابقات جشن گرفت. لازم به ذکر است لگانس از پنج بازی قبلی خود در لالیگا سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بدست آورده و سهم رئال پنج پیروزی بوده است. بهترین گلزن لگانس در حال حاضر اسکار آرنایز با ۹ گل زده و برای رئال کریم بنزما با ۲۱ گل زده می‌باشند. لگانس تاکنون ۲۸ گل زده و ۴۹ گل دریافت کرده و تفاضل -۱۹ را به نام خود ثبت کرده است. رئال نیز با ۶۸ گل زده و ۲۳ گل خورده تفاضل +۴۵ را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه کهکشانی‌ها برترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارند. رئال مادرید در ۱۰ بازی قبلی خود در لالیگا پیروز شده است. لگانس در ۴ بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کلین شیت شده است. رئال مادرید در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی خود در لالیگا در هر دو نیمه پیروز شده است.
در ۴ بازی قبلی لگانس در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است. رئال مادرید در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا با اختلاف ۱ گل پیروز شده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

اتلتیکو مادرید- رئال سوسیداد
در روز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۸ لالیگا اسپانیا و در ورزشگاه خانگی تیم اتلتیکو استادیوم واندا مترو پولیتانو برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم میزبان با ۶۹ امتیاز در رده سوم و سوسیداد با ۵۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند. لازم به ذکر است سوسیداد از پنج بازی قبلی خود در لالیگا دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست بدست آورده و سهم اتلتیکو سه پیروزی و دو تساوی بوده است.  بهترین گلزن سوسیداد در حال حاضر ویلیان ژوزه با ۱۱ گل زده و برای اتلتیکو آلوارو موراتا با ۱۲ گل زده می‌باشند. سوسیداد تاکنون ۵۵ گل زده و ۴۷ گل دریافت کرده و تفاضل +۸ را به نام خود ثبت کرده است. اتلتیکو نیز با ۵۰ گل زده و ۲۶ گل خورده تفاضل +۲۴ را به خود اختصاص داده است. اتلتیکو مادرید در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد پیروز شده است. اتلتیکو مادرید در ۱۴ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد موفق به کلین شیت شده است. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد در هر دو نیمه پیروز شده است.
در ۳ بازی قبلی اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیداد کمتر از ۲.۵ گل زده شده است. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد حداقل ۲ گل زده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

آلاوز- بارسلونا
در روز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۳۰ دو تیم آلاوز و بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۸ لالیگا اسپانیا و در ورزشگاه خانگی تیم آلاوز استادیوم دی مندیزوروزا برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم میزبان با ۷۹ امتیاز در رده دوم و بارسلونا با ۴۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند. هر چند رئال مادرید یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی زود هنگام خود را جشن گرفت. لازم به ذکر است بارسا از پنج بازی قبلی خود در لالیگا سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بدست آورده و سهم آلاوز یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست بوده است. بهترین گلزن بارسا در حال حاضر لیونل مسی با ۲۳ گل زده و برای آلاوز خوسلو و لوکاس پرز به صورت مشترک با ۱۱ گل زده می‌باشند. بارسا تاکنون ۸۱ گل زده و ۳۸ گل دریافت کرده و تفاضل +۴۳ را به نام خود ثبت کرده است. آلاوز نیز با ۳۴ گل زده و ۵۴ گل خورده تفاضل -۲۰ را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است بارسا برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. بارسلونا در ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل آلاوز موفق به کلین شیت شده است. بارسلونا در ۷ بازی قبلی خود مقابل آلاوز پیروز شده است. در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی آلاوز مقابل بارسلونا بیش از ۲.۵ گل زده شده است. بارسلونا در ۷ بازی قبلی خود مقابل آلاوز حداقل ۲ گل زده است. در ۵ بازی قبلی خانگی آلاوز در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است. آلاوز در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا موفق به گلزنی نشده است. بارسلونا در ۱۰ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

تاتنهام- لسترسیتی
در روز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۳۰ دو تیم تاتنهام و لسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۷ لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه خانگی تیم تاتنهام استادیوم تاتنهام برگزار خواهد شد.  هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم منچستر یونایتد با ۵۵ امتیاز در رده هفتم و لسترسیتی با ۶۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند. لازم به ذکر است تاتنهام از پنج بازی قبلی خود در لیگ جزیره سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بدست آورده و سهم لسترسیتی دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست بوده است. بهترین گلزن تاتنهام در حال حاضر هری کین با ۱۵ گل زده و برای لسترسیتی جیمی واردی با ۲۳گل زده می‌باشند. تاتنهام تاکنون ۵۷ گل زده و ۴۶ گل دریافت کرده و تفاضل +۱۱ را به نام خود ثبت کرده است. لسترسیتی نیز با ۶۷ گل زده و ۳۶ گل خورده تفاضل +۳۱ را به خود اختصاص داده است. در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی خانگی تاتنهام مقابل لستر سیتی بیش از ۲.۵ گل زده شده است. تاتنهام در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است. لستر سیتی در ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

منچستر یونایتد- چلسی
در روز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱:۳۰ دو تیم منچستر یونایتد و چلسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و در ورزشگاه خانگی تیم منچستر استادیوم اولترافورد برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی لیگ جزیره دارند. تیم میزبان با ۶۲ امتیاز در رده پنجم و چلسی با ۶۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند امتیازات خود را ارتقا دهند. لازم به ذکر است منچستر از پنج بازی قبلی خود در لیگ جزیره چهار پیروزی و یک تساوی بدست آورده و سهم چلسی سه پیروزی و دو شکست بوده است. بهترین گلزن منچستر در حال حاضر در لیگ جزیره آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد به صورت مشترک با ۱۷ گل زده و برای چلسی تمی آبراهام با ۱۴ گل زده می‌باشند. منچستر تاکنون ۶۳ گل زده و ۳۵ گل دریافت کرده و تفاضل +۲۸ را به نام خود ثبت کرده است. چلسی نیز با ۶۴ گل زده و ۴۹ گل خورده تفاضل +۱۵ را به خود اختصاص داده است. چلسی در ۷ بازی از ۹ بازی قبلی خود در جام حذفی موفق به کلین شیت شده است. چلسی در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خود در جام حذفی پیروز شده است. در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی چلسی در جام حذفی کمتر از ۲.۵ گل زده شده است. منچستر یونایتد در ۳ بازی قبلی خود مقابل چلسی در هر دو نیمه پیروز شده است. منچستر یونایتد در ۳ بازی قبلی خود مقابل چلسی پیروز شده است. منچستر یونایتد در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود مقابل چلسی حداقل ۲ گل زده است. منچستر یونایتد در ۵ بازی قبلی خود در جام حذفی شکست نخورده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

نیوکاسل- تاتنهام
در روز ۲۵ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱:۳۰ دو تیم نیوکاسل و تاتنهام به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۶ لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه خانگی تیم نیوکاسل استادیوم سنت جیمز پارک برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم تاتنهام با ۵۲ امتیاز در رده هشتم و نیوکاسل با ۴۳ امتیاز در رده ۱۳ جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند. لازم به ذکر است نیوکاسل از پنج بازی قبلی خود در لیگ جزیره یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست بدست آورده و سهم تاتنهام سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است. بهترین گلزن نیوکاسل در حال حاضر جونجو شلوی با ۶ گل زده و برای تاتنهام هری کین با ۱۳ گل زده می‌باشند. نیوکاسل تاکنون ۳۶ گل زده و ۵۲ گل دریافت کرده و تفاضل -۱۶ را به نام خود ثبت کرده است. تاتنهام نیز با ۵۴ گل زده و ۴۵ گل خورده تفاضل +۹ را به خود اختصاص داده است. در ۴ بازی قبلی نیوکاسل در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است. در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خانگی نیوکاسل مقابل تاتنهام بیش از ۲.۵ گل زده شده است. نیوکاسل در ۶ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است. نیوکاسل در ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل خورده است.

فوتبال – لیگ سری آ ایتالیا

رم- اینتر
در روز ۳۰ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۰۰:۱۵ دو تیم رم و اینتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از هفته ۳۴ سری‌آ ایتالیا و در ورزشگاه خانگی تیم اسپال استادیوم پائولو مازا برگزار خواهد شد. هر دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی دارند. تیم میزبان با ۵۵ امتیاز در رده پنجم و قعر جدول و اینتر با ۷۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند. لازم به ذکر است رم از پنج بازی قبلی خود در لیگ سه پیروزی و دو شکست بدست آورده و سهم اینتر سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است. بهترین گلزن رم در حال ادین ژکو با ۱۵ گل زده و برای اینتر روملو لوکاکو با ۲۰ گل زده می‌باشند. رم تاکنون ۶۱ گل زده و ۴۴ گل دریافت کرده و تفاضل +۱۷ را به نام خود ثبت کرده است. اینتر نیز با ۷۲ گل زده و ۳۴ گل خورده تفاضل +۲۸ را به خود اختصاص داده است. آ.اس. رم در ۴ بازی قبلی خود مقابل اینتر میلان مساوی کرده است. در ۷ بازی قبلی اینتر میلان در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است. در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی قبلی آ.اس. رم در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است. آ.اس. رم در ۳ بازی قبلی خود در سری آ پیروز شده است. اینتر میلان در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود در سری آ حداقل ۲ گل زده است. در ۳ بازی قبلی خانگی آ.اس. رم مقابل اینتر میلان بیش از ۲.۵ گل زده شده است. آ.اس. رم در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود در سری آ حداقل ۲ گل زده است. اینتر میلان در ۵ بازی قبلی خود مقابل آ.اس. رم شکست نخورده است.

ورود به سایت بت کارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *