صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ منچستر یونایتد و تسلیم برابر آرسنال! بر سر این تیم چه آمده؟

تحلیل شرط‌بندی؛ منچستر یونایتد و تسلیم برابر آرسنال! بر سر این تیم چه آمده؟

ad banner

دو تیم آرسنال و منچستر یونایتد شب گذشته ۱۱ دی ۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ در هفته بیست و یکم لیگ جزیره در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر رفتند و باز هم منچستر با نتیجه ۲-۰ بازی را واگذار کرد تا این تیم باز هم در باتلاق عمیق‌تری فرو رود. همچنین برطبق آمار پیش‌بینی‌های افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی، به معضل بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

معضل بزرگ هواداران: چرا اوله گونار سولسشر از هدایت منچستر یونایتد برکنار نمی‌شود؟!

تیم منچستر یونایتد که از فصل گذشته که پس از اخراج خوزه مورینیو انتظار می‌رفت که با آمدن اوله گونار سولسشر شرایط بهتری پیدا کند، روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و مشخص نیست که مشکل تیم از کجاست! آیا کادرفنی منچستر بیش از حد از سولسشر حمایت می‌کند؟ چرا که اکثر هواداران شیاطین سرخ در شبکه‌های اجتماعی پس از نتایج ضعیف این فصل، خواهان برکناری این سرمربی هستند ولی با شروع سال جدید خبری از اخراج وی نیست. سولسشر ضعیف‌ترین آمار همه سرمربیان بعد از فرگوسن را به نام خود ثبت کرده و اصولا بیش از چندین ماه به یک مربی فرصتی داده نمی‌شود ولی کادرفنی یونایتد از این سرمربی حمایت می‌کنند.

منچستر یونایتد
پیش‌بینی‌های هواداران و جریان بازی دیشب منچستر و آرسنال:

برطبق آمار اخیر نشریات انگلیسی هواداران این تیم هر بازی با وعده وعیدهای اوله گونار سولسشر به پیروزی امیدوار می‌شوند و حتی از روی تعصب بر روی تیم خود برروی پیروزی منچستر یونایتد شرط‌بندی می‌کنند. در بازی دیشب منچستر یونایتد در مقابل آرسنال، سهم عمده‌ای از هواداران و افراد دیگر در بنگاه‌های شرط‌بندی بر پیروزی ۱ بر ۰ منچستر یونایتد شرط‌بندی کرده بودند و درصد بسیار کمی مساوی یا باخت این تیم را پیش‌بینی کردند. ولی به‌نظر می‌رسد ناکامی منچستر هم‌چنان ادامه دارد.

آرسنال در ابتدا در دقیقه ۸ بزی و بسیار زود با گل نیکولاس پپه پیش افتاد و بعد از آن حملات خود را ادامه داد. در دقیقه ۴۲ مسابقه این بار سوکراتیس پاپاستاتوپولوس توانست دروازه داوید دخیا را بگشاید تا بازی در پایان نیمه اول ۲-۰ به اتمام برسد. تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز نتیجه خاصی نداشت و آرتتا سرمربی جدید آرسنال توانست پیروزی ارزشمند خانگی را در برابر تیم بحران زده سولسشر بدست آورد.

اوله گونار سولسشر پس از باخت در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

مسابقه خوبی بود و در کل دو تیم فوتبال خوبی را انجام دادند. ما از تیم حریف ضعیف‌تر کار کردیم و همین باعث شد با این نتیجه بازی را واگذار کنیم. آرسنال این کیفیت را در نیمه اول بیشتر از ما به نمایش گذاشت و به همین واسطه برنده شد. پنج-شش دقیقه ابتدایی را بسیار خوب شروع کردیم ولی از آن بهره نبردیم و سپس حریف خیلی خوب بازی کرد. آن‌ها از ما سر حال‌تر بودند. ما (از نظر بدنی) آماده هستیم و اوضاع بهتر می‌شود. بچه‌ها طی چند ماه گذشته واقعا تلاش زیادی کرده‌اند. فراز و نشیب‌هایی داشتیم ولی نمی‌توانم آن‌ها را مقصر بدانم زیرا انرژی و انگیزه لازم وجود داشته است. در نیمه اول خیلی کُند بودیم ولی این به خاطر عملکرد خوب حریف بود. گل‌هایی که خوردیم ناامید کننده بودند. گاهی جزییات، نتایج مسابقات فوتبال را تعیین می‌کنند ولی آن‌ها از دقیقه ۱۰ تا ۴۵ نسبت به ما بهتر کار کردند. در نیمه دوم آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. به تلاش ادامه دادیم ولی کیفیت کار به اندازه کافی خوب نبود. می‌دانیم مشکل داریم و باید بتوانیم آن را حل کنیم. بازیکنان مصدوم نیز بی تاثیر در نتایج ما نیستند. در ژانویه به احتمال زیاد یک خرید خوب خواهیم کرد تا ببینیم اوضاع به چه صورت تغییر می‌کند. سه بازی مهم در جام حذفی، جام اتحادیه برابر منچسترسیتی و لیگ پیش رو داریم که باید تمرکزمان را برروی آن بازی‌ها قرار دهیم.


حالت منطقی این قضیه نیز برکناری اوله گونار سولسشر را می‌طلبد ولی مشخص نیست به چه دلیل مدیران یونایتد او را برکنار نمی‌کنند چون فرصت کافی در اختیار این سرمربی بوده تا بتواند خودی نشان دهد ولی در عوض منچستر بدترین بازی‌ها و نتایج خود را در سال‌های اخیر به‌دست آورده است. سران منچستر تصور می‌کنند با برکناری یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا یعنی خوزه مورینیو مشکل این تیم حل خواهد شد در صورتی که همه چیز بعد از اخراج او بدتر نیز شد.

در زیر نگاهی به آمار مربیان پس از فرگوسن داشته باشیم تا به صورت دقیق آمار بسیار ضعیف سولسشر را مشاهده فرمایید:

درصد پیروزی:

  • ژوزه مورینیو: برد در ۵۸.۳ درصد مسابقات
  • لوئیس فن خال: ۵۲.۴
  • دیوید مویس: ۵۰.۹
  • اوله گونار سولسشر: ۴۲.۵

تعداد جام‌های منچستریونایتد پس از فرگوسن به تفکیک مربی

  • مورینیو: ۳
  • فن خال: ۱
  • مویس: ۱
  • سولسشر: ۰

جالب است! مورینیو پس از کسب سه جام فصل گذشته از سرمربیگری این تیم برکنار شد و همه فکر می‌کردند با برکناری او همه چیز حل خواهد شد ولی آمار سولسشر حتی از فن خال و مویس نیز ضعیف‌تر بوده است و همه اینها از سمت خود کناره‌گیری یا برکنار شده بودند!

مورینیو در طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۸ که در منچستر بود توانست سه جام را برای این تیم به ارمغان بیاورد:

  • جام اتحادیه انگلیس در فصل ۲۰۱۶-۱۷
  • جام خیریه انگلیس در سال ۲۰۱۶
  • قهرمانی در لیگ اروپا درفصل ۲۰۱۶-۱۷

دستاوردهای مورینیو در منچستر بود که این آمار با دوره  سولسشر فاصله زیادی دارد. سران منچستر قدر این دستاوردهای مربی پرتغالی را ندانستند و او را در اواسط فصل ۲۰۱۸ اخراج و سولسشر را به جای او نشاندند.


به نظر می رسد در آن فصل مشکلات خوزه با یونایتد با شروع ضعیف در لیگ برتر، اختلاف ۱۹ امتیازی با لیورپول صدرنشین و فاصله گرفتن با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شروع شد تا سرانجام آقای خاص جایگاه خود را روی نیمکت یونایتد از دست داد. او از ابتدای فصل با شرایط تیمش هماهنگ نبود. در همان ابتدا، آماده سازی یونایتدی‌ها در پیش فصل را بسیار بد خوانده بود زیرا بسیاری از بازیکنانش پس از جام جهانی مدت زیادی استراحت کرده بودند و به اردو اضافه نمی‌شدند و خوزه این موضوع را مشکل خوانده بود. یونایتد تنها ۶ پیروزی در لیگ به دست آورد که از ضعیف‌ترین آمار آنها در چندین سال اخیر بود. رابطه بین مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد نیز شکراب شده بود و با عدم جذب مدافعان مورد نظر آقای خاص در تابستان، این موضوع کاملا مشهود شد. در حقیقت باشگاه معتقد بود که بازیکنانی که در فهرست مورینیو برای دفاع وسط در نظر گرفته شده‌اند، کمکی به تیم نخواهند کرد. سپس موضوع پوگبا به میان آمد. مورینیو بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در تمرینات روز بعد از شکست مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه، با او دچار درگیری لفظی شد. او  معتقد بود که ذهنیت و رویکرد پوگبا به هیچ وجه مناسب یونایتد نیست و او باید جمع آنها را ترک کند. اختلافات از همین جا شروع شد تا در نهایت به اخراج او منجر شد ولی این پایان کار ناکامی‌های منچستر نبود و همه چیز بدتر شد.

چیزی که کاملا مشهود است این است که پس از اخراج خوزه در آن زمان، مدیران شیاطین سرخ فرد مطمئنی را به جای وی ننشاندند ولی دلیل این تصمیم و ادامه دار شدن دوران سرمربیگری او در یونایتد چه چیزی است؟! آیا در هر باشگاه حرفه‌ای هنگامی که پس از دو فصل برای سرمربی دستاوردی حاصل نمی‌شود، او را اخراج نخواهند کرد؟!

روی کار آمدن اوله گونار سولسشر

در آن فصل ابتدا قرار بود سولسشر تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت به کار در باشگاه منچستر یونایتد ادامه دهد اما عملکرد موفق او در ادامه کار مورینیو باعث شده تا مدیران ارشد یونایتد در نهایت به این نتیجه برسند که با او قراردادی دائمی تنظیم کنند. اما دستاورد مهم او که باعث این تصمیم شد، چه بود؟ سولسشر نروژی موفق شده با شکست دادن پاری سن ژرمن، یونایتد را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند. او علاوه بر این منچستریونایتد را به یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر انگلیس تبدیل کرد. سولسشر تا پیش از شکست در مقابل آرسنال در اوایل ماه مارس آن سال، به عنوان سرمربی موقت یونایتد ۱۲ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود و همین کافی بود تا نظر مدیران و هواداران منچستر جلب شود. آنها معتقد بودند او هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی تجربه کار در یونایتد را دارد و از این گذشته تمایل دارد به بازیکنان جوان فرصت بدهد. اوله در عین حال درک بسیار بالایی از فرهنگ این باشگاه دارد. همه این‌ها نشان می‌دهد او برای هدایت منچستریونایتد در آینده بهترین گزینه است. پس از این قضایا باشگاه منچستر یونایتد در بیانه‌ای اعلام کرد که سولسشر عنوان سرمربی دائم این باشگاه منصوب شد و قراردادی سه ساله را با باشگاه امضا کرد.

dscsz
سولسشر در فصل اول حضورش همانطور که گفته شد دستاوردهای مذکور را به‌دست آورد ولی لیگ را با رتبه ششم به پایان رسید. آنها در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از ۳۸ بازی برگزار شده ۶۶ امتیاز کسب کردند و حاصل کار هر دو سرمربی ۱۹ پیروزی، نه تساوی و ده شکست رقم خورد. در تابستان فصل جاری نیز منچستر یونایتد چند خرید خوب از جمله خرید هری مگوایر گران‌ترین مدافع جهان را انجام داد تا هواداران به این فصل امیدوار شوند ولی هیچ‌چیز آنطور که هواداران می‌خواستند پیش نرفت.

از آمار منچستر یونایتد در این فصل بدانید:

  • ۲۱ بازی، ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست و کسب ۳۱ امتیاز و فاصله ۲۴ امتیازی با صدر جدول که در اختیار لیورپول قرار دارد.
  • آنها تاکنون ۳۲ گل زده و ۲۵ گل خورده‌اند و تفاضل +۷ را ثبت کردند که یکی از بدترین آمار خط حمله و خط دفاعی این تیم در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.
  • آنها میانگین مالکیت ۵۵ درصدی را به نام خود ثبت کردند.
  • تعداد پاس‌های صحیح آنها ۴۰۹ با دقت ۸۱ درصد بوده است.
  • برترین گلزن آنها مارکوس رشفورد با ۱۲ گل زده است. بعد از او آنتونی مارسیال با ۷ و دنیل جیمز با ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.
  • دنیل جیمز با ۶ پاس گل در رده اول این عنوان است.
  • بیشترین خطا متعلق به اسکات مک تامینی با ۲۸ خطا است. ضمن اینکه منچستری‌ها تاکنون ۴۱ کارت زرد دریافت کردند که آمار بسیار زیادی می‌باشد.
  • منچستر یونایتد در بازی قبلی خود برنلی قعر جدولی را با نتیجه ۲-۰ شکست داده بود.

سه بازی بعد که منچستر یونایتد پیش رو دارد:

۱- جام حذفی انگلیس در روز ۹۸/۱۰/۱۴ با تیم ولوورهمپتون، ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران
۲- جام اتحادیه انگلیس در روز ۹۸/۱۰/۱۷ با تیم منچسترسیتی، ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران
۳- در لیگ برتر در روز ۹۸/۱۰/۲۱ با تیم نوریچ سیتی است که در رده آخر و بیستم جدول رده بندی قرار دارد، ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *