صفحه اصلی / عمومی / بدترین روند منچستر یونایتد در دیدارهای خارج از خانه طی ۳۰ سال اخیر

بدترین روند منچستر یونایتد در دیدارهای خارج از خانه طی ۳۰ سال اخیر

ad banner

پنج‌شنبه شب، منچستر یونایتد در دیدار هفته دوم مسابقات لیگ اروپا به هلند رفت و در ورزشگاه خانگی تیم آزد آلکمار برابر این تیم به تساوی ۰-۰ رسید.

عملکرد بد منچستر یونایتد در دیدارهای خارج از خانه

آزد آلکمار در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول هلند یا اردیویژه رده سوم را به خود اختصاص داده و از بازیکنان جوان و مستعدی در ترکیب خود برخوردار است اما همه این‌ها، حتی تساوی برابر این تیم را برای منچستر یونایتد ، یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا توجیه نخواهد کرد. حتی فارغ از نتیجه این دیدار، نحوه بازی، تاکتیک و نمایش‌های انفرادی بازیکنان شیاطین سرخ نیز زیر سؤال قرار دارد. شاگردان اوله گونار سولسشر در بازی دیشب نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا مشکلات‌شان در بازی‌های خارج از خانه کماکان ادامه داشته باشد. هرچند یونایتد در اولدترافورد نیز چندان قاطعانه عمل نکرده است.

تساوی بدون گل دیشب منچستر یونایتد برابر آزد آلکمار موجب شد تا بدترین عملکرد این تیم در بازی‌های خارج از خانه طی ۳۰ سال اخیر ثبت شود. قرمزهای پرافتخار شهر منچستر حالا بیرون از اولدترافورد، در بازی‌های خارج از خانه برای ده بازی پیاپی می‌شود که رنگ پیروزی را ندیده‌اند. آنها با بدترین آمار تاریخ باشگاه تنها یک دیدار دیگر فاصله دارند. در سال ۱۹۸۹ و در حدفاصل ماه‌های فوریه و سپتامبر، منچستر یونایتد در یازده بازی بیرون از خانه پیاپی به پیروزی نرسیده بود. یاران کاپیتان اشلی یانگ برای جلوگیری از برابری با آن رکورد روز یکشنبه در ورزشگاه سنت جیمز پارک و بازی برابر نیوکاسل، فرصت جبران خواهند داشت. اما روند ناکامی فعلی یونایتد از ماه مارس گذشته و با تحمیل شکست دو بر صفر برابر آرسنال در استادیوم امارات آغاز شده است. آنها در این مدت چهار تساوی و شش شکست را تجربه کرده‌اند. منچستر یونایتد از آن زمان دوبار با نتیجه ۲-۱ به تیم وولورهمپتون واندررز باخته است و فصل قبل در گودیسون پارک برابر اورتون با نتیجه ۴-۰ شکست خورد. آنها اخیرا در استادیوم المپیک لندن برابر وستهام یک شکست ۲-۰ را تجربه کردند.

منچستر یونایتد

آخرین سفر بیرون از خانه یونایتد که با موفقیت همراه بود، به بازی قبل از شکست برابر آرسنال مربوط می‌شود. پیروزی معروف ۳-۱ برابر پاریسن ژرمن در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا! در آن دیدار، روملو لوکاکو که حالا به اینتر فروخته شده بریس کرد و مارکوس رشفورد نیز پس از آنکه پرسنل کیمپمبه مرتکب خطای هند شد، با یک ضربه پنالتی توپ را وارد دروازه پاریسی‌ها کرد. شب گذشته نیز تیم هلندی بدون شک تیم برتر میدان بود. آزد دیشب دو برابر منچستر شوت داشت اما هرگز نتوانست دروازه داوید دخیا را باز کند. البته نباید از این نکته غافل شد که در این دیدار چند جوان از آکادمی منچستر در زمین حضور داشتند. بازیکنان یونایتد دیشب از شش شوت خود نتوانستند هیچکدام از ضربات را در چهارچوب دروازه مارکو بیزوت قرار بدهند. در مجموع ۲۵ بازی منچستر یونایتد در لیگ اروپا، این اولین‌بار بود که تیم انگلیسی یک شوت درون چهارچوب نداشت!

با وجود این تساوی، منچستر یونایتد در گروه خود با امتیازاتی برابر با پارتیزان بلگراد صدرنشین خواهد بود. صدرنشینی منچستر به‌خاطر گل‌های زده بیشتر است. شیاطین سرخ در بازگشت به انگلستان و از سرگیری لیگ برابر باید یک دیدار خارج از خانه دیگر برابر نیوکاسل برگزار کنند. این تیم با هدایت استیو بروس حالا در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. آنها پنج امتیاز دارند و تنها یک‌بار به پیروزی رسیده‌اند. بر روی کاغذ، نیوکاسل بهترین قرعه برای سولسشر است تا به ناکامی‌های خارج از خانه خود پایان بدهد. تنها پیروزی نیوکاسل در لیگ برابر تاتنهام رقم خورد. تیمی که به‌نظر با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند و مائوریتسیو پوچتینو، همواره یکی از گزینه‌های محبوب هواداران یونایتد برای در دست گرفتن سکان هدایت تیم بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *