صفحه اصلی / عمومی / سولسشر: بازی منچستر یونایتد مقابل چلسی محک خوبی برای بازیکنان جدید است

سولسشر: بازی منچستر یونایتد مقابل چلسی محک خوبی برای بازیکنان جدید است

ad banner

اولین هفته لیگ جزیره امروز با دیدار جذاب بین تیم های منچستر یونایتد و چلسی ادامه پیدا خواهد کرد و اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه صحبت هایی را در خصوص آغاز فصل جدید لیگ جزیره و بازیکنانش انجام داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

هفته اول لیگ جزیره جذاب تر از همیشه با جدال منچستر یونایتد و چلسی

این بازی از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران روز ۲۰ مرداد ۹۸ در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد اولترافورد به قضاوت آنتونی تایلور برگزار خواهد شد.

منچستر یونایتد چلسی
از آمار این دو تیم در راستای این بازی بدانید:
– در ۴ بازی قبلی منچستر یونایتد در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– منچستر از ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر صاحب ۳ پیروزی شده است.
– چلسی در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر صاحب ۴ پیروزی شده است.
– منچستر یونایتد الکسیس سانچز را به دلیل محرومیت و اریک بیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
– چلسی روبن لوفتوس-چیک و کالوم هادسون اودوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
– در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خانگی منچستر یونایتد مقابل چلسی کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– در ۳ بازی قبلی خارج از خانه چلسی در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– منچستر یونایتد در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل چلسی شکست نخورده است.
– منچستر یونایتد در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

s
اوله گونار سولسشر نیز در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص خرید بازیکنان جدیدش گفت:

به نظرم تصمیمات درستی را در خصوص خرید های امسال انجام دادیم و من از خرید ها بسیار خوشحال هست. این سه بازیکن را با انجام تحقیقات فراوان خریداری کردیم و در نظر داشتیم که به اولترافورد بیاوریم. امیدوارم این بازیکنان در تیم بدرخشند و سال های زیادی را با منچستر سپری کنند و اتفاقات خوبی با آن ها رقم بخورد. شایعات زیادی در خصوص بازیکنان دیگر توسط رسانه ها برای ما رقم خورد که حقیقت نداشتند و خوشحال هستم که سه ورودی جدید را خریداری کردیم و امیدوار هستم بتوانم بازیکنان را بسنجم و به نظرم این بازی محک خوبی برای بازیکنان مخصوصا بازیکنان جدید است.

نظرتان در خصوص مگوایر؟

از او در همین ابتدا و این چند جلسه تمرین راصی هستم چون به نظر می رسد بازیکن تاثیر گذار و خوبی است و روی روند کلی بازی تاثیر خواهد گذاشت. راستش را بخواهید فکر نمی کردم که او به این قد بلندی باشد و هیکل قوی را نیز داشته باشد ولی به نظر می رسد او آماده است و من از این بابت خوشحال هستم و مطمئن هستم آمادگی خوبی دارد و در بازی مقابل چلسی می تواند نمایش خوب و خیره کننده ای داشته باشد زیرا روحیه خوبی نیز دارد و خوب در تمرینات شرکت کرده است.

3 10
با توجه به این که لوکاکو به اینتر ملحق شد، در پست گلزنی دچار مشکل نمی شوید؟

خیر فکر نمی کنم مشکلی برای گلزنی وجود داشته باشد و بقیه بازیکنان این مسئولیت را بر گردن خواهند گرفت. مطمئن هستم لوکاکو نیز در تیم جدیدش موفق خواهد بود و گلزنی خواهد کرد ولی همان طور که گفتم بازیکنان دیگر باید جای خالی او را پر کنند و از فرصت ها نهایت استفاده را انجام دهند و در صورتی که مسئولیت پذیر باشند می توانند کار و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. در تیم ما علاوه بر او بازیکنان دیگری نیز هستند که از استعداد بالای گلزنی برخوردار هستند و آن ها به تیم کمک خواهند کرد.

نظرتان در خصوص میسون که از آکادمی به شما ملحق شده است؟

وقتی صحبت از بازیکنان دیگر می کنم که می توانند گلزنی کنم یکی از گزینه هایم میسون است که از آکادمی به تیم اصلی آمده است. باید او را سنجید و بعد تصمیم گرفت که چه کاری درست است. باید به او نیز اعتماد کنیم و به او فرصت دهیم تا بتوانیم استعداد های او را کشف کنیم و او باید از این فرصت استفاده کند تا خودش را شکوفا کند و به ما ثابت کند که چه توانایی هایی را دارد. به این باور هستیم که او می تواند نقش مهمی را در آینده باشگاه داشته باشد و اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

آیا پل پوگبا بعد از مصدومیت کوچکی که داشت به ترکیب تیم بازگشته است؟

بله او نیز به جمع نفرات در تمرین اضافه شده است و امیدوارم هستم دربازی مقابل چلسی بتوانم از او استفاده کنم. همه بازیکنان تقریبا آماده به میدان رفتن هستند و از آمادگی بالایی برخوردار می باشند. به جز اریک که مصدومیتش باعث ناراحتیمان شد بقیه بازیکنان در حالت خوبی هستند و امیدوار هستم بازی خوبی را شاهد باشیم.

2 15
نظرتان در خصوص خط دفاعی تیم در فصل جدید؟ زیرا فصل گذشته فقط دو کلین شد در اولترافورد رقم خورده بود و این نشان از ضعف در خط دفاعی به نظر می رسید.

بله درست است هر تیمی باید خط دفاعی را در ابتدا تقویت کند تا بتواند پایه بازی را درست بچیند. با دفاع خوب داشتن و دفاع کردن درست می توان تیمی محکم و خوب را پایه ریزی کرد و ستون تیم را محکم ساخت. در سال های قبلی مصدومیت های زیادی در خط دفاعی گریبان گیر منچستر شده است که سرمربی های قبلی را نیز دچار مشکل کرده است. به همین خاطر امیدوارم با چنین چالش هایی رو به رو نشویم و بتوانیم کار خودمان را همان طور که هست انجام دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *