صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه بازی های هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، بورنموث در ورزشگاه ویتالیتی میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، منچسترسیتی خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا که تاکنون از دو بازی ابتدایی خود در جزیره ۴ امتیاز بدست آورده اند در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته اند و بورنموث نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، منچسترسیتی در هر ۵ دیدار خودش مقابل بورنموث به پیروزی دست یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در آخرین بازیِ هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه جدید و مدرن خود، تاتنهام هاتسپر میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود. شاگردان پوچتینو که نتایج خوبی را در فصل گذشته لیگ برتر و اروپا رقم زده اند در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته اند و کلاغ ها (نیوکاسل) نیز در ۵ دیدار گذشته خود، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده اند. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، تاتنهام ۴ و نیوکاسل ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا که به سری آ نیز معروف است، اودینزه به مصاف تیم آث میلان خواهد رفت. این بازی به میزبانی اودینزه و در ورزشگاه فریولی برگزار خواهد شد. روسونری که در فصل گذشته سری آ و در هفته آخر این مسابقات به طرز دراماتیک واری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، عزم خود را جزم کرده تا در این فصل به رتبه بهتری دست یابد. اودینزه در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان میلان هم در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، میلان به ۲ و اودینزه به ۱ پیروزی برابر هم دست یافته اند و ۲ دیدار میان آن ها نیز با تساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم تولوز خواهد بود. پاریسی ها که این روزها دغدغه اصلی شان خروج فوق ستاره برزیلی آن ها یعنی نیمار است در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته اند و در سوی دیگر میدان، تولوز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، پاری سن ژرمن ۴ بار برابر تولوز به پیروزی دست یافته و ۱ دیدار میان این دو باشگاه نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در آخرین بازی از هفته دوم مسابقات فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بتیس خواهد رفت. بلوگرانا که در بازی نخست خود با نتیجه۱-۰مقابل بیلبائو تن به شکست داده است، برای جبران این نتیجه رودروی بتیس در نیوکمپ قرار خواهد گرفت. بارسلونا که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لالیگا است، در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و در آنسوی میدان نیز بتیس در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، بارسلونا ۳ و بتیس ۱ بار مقابل هم به پیروزی رسیده اند و ۱ دیدار هم با تساوی۱-۱خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *