صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

تنیس – فینال مسترز شانگهای

در دیدار پایانی مسابقات مسترز شانگهای چین، دنیل مدودف از روسیه با رتبۀ ۴ جهان به مصاف الکساندر زورف از کشور آلمان با رده شمارۀ ۶ دنیا خواهد رفت. زورف پس از برتری مقابل متئو برتینی و مدودف نیز پس از کسب پیروزی برابر استفانوس تسیتسیپاس در مرحلۀ نیمه نهایی، گام به دیدار پایانی این رقابت‌ها گذاشته‌اند. دنیل مدودف در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و الکساندر زورف از آلمان هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، هر ۴ بازی با پیروزی الکساندر زورف برابر مدودف همراه بوده است.

جام جهانی والیبال

از مرحله نهم رقابت‌های جام جهانی والیبال دو تیم ژاپن و ایران به مصاف هم خواهند رفت.ژاپن در جدول در جایگاه چهارم قرار دارد و ایران در رده هشتم حضور دارد.ژاپن در ۵ بازی آخر خود ۴ بار موفق به پیروزی شده است و ۱ بار مقابل آمریکا شکست خورده است. ایران نیز در ۵ بازی آخر خود ۳بار برده است و ۲ بار از برزیل و آمریکا شکست خورده است. این دو تیم تاکنون ۱۵ بار به مصاف هم رفتند که سهم پیروزی ایران ۱۲ بار بوده است و ژاپن تنها ۳ بار موفق به برد شده است.

فوتبال – دوستانه بین المللی

در یکی از دیدارهای دوستانۀ ملی فوتبال جهان، دو تیم ملی فوتبال برزیل و نیجریه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه به میزبانی کشور سنگاپور برگزار خواهد شد. در رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال دنیا که از سوی فیفا اعلام می‌شود، برزیل در ردۀ سوم و نیجریه نیز در جایگاه سی و چهارم قرار گرفته است. زردپوشان برزیلی در ۵ بازی اخیرشان به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌اند و نیجریه نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم در ردۀ ملی بزرگسالان، یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن دیدار با پیروزی ۳-۰ تیم ملی برزیل همراه بوده است.

فوتبال – دوستانه بین المللی

از سری دیدارهای دوستانۀ ملی فوتبال جهان، دو تیم ملی فوتبال آرژانتین و اکوادور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه به میزبانی کشور اسپانیا و در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرویِ شهر الچه برگزار خواهد شد. در رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال دنیا که از سوی فیفا اعلام می‌شود، آرژانتین در ردۀ دهم و اکوادور نیز در جایگاه شصت و پنجم قرار گرفته است. تیم ملی فوتبال آرژانتین در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌اند و اکوادور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرژانتین در ۲ و اکوادور نیز در ۱ دیدار برابر یکدیگر موفق به ثبت پیروزی شده‌اند و ۲ دیدار میان‌ آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه نهم، دو تیم ملی فوتبال قزاقستان و بلژیک مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی قزاقستان و در شهر نور سلطان این کشور برگزار خواهد شد. بلژیک از قبل و به عنوان نخستین تیم، جواز حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را به دست آورده است. در جدول این گروه، تیم‌های قزاقستان و بلژیک، به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. قزاقستان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و بلژیک نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بلژیک در ۳ دیدار مقابل قزاقستان به پیروزی رسیده و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه سوم، دو تیم ملی فوتبال استونی و آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی استونی و در شهر تالین برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های استونی و آلمان به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و دوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال استونی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست دست یافته و آلمان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی پرگل آلمان‌ها برابر استونی همراه بوده است.

فوتبال – مقدماتی یورو

در چارچوب مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه پنجم، دو تیم ملی فوتبال ولز و کرواسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی ولز و در استادیوم کاردیف این کشور برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های ولز و کرواسی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. کرواسی که نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساب می‌آید، وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه پنجم دارد و با پیروزی احتمالی برابر ولز می‌تواند در آستانۀ صعود از این گروه قرار گیرد. تیم ملی فوتبال ولز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و کرواسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کرواسی در ۴ دیدار برابر ولز به برتری رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *