صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ تیرماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

تیم ملی الجزایر که در ۵ مسابقه اخیر خود به پیروزی رسیده، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی ساحل عاج خواهد رفت. تیم ملی ساحل عاج در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و یک شکست داشته و با حضور ستارگانش از مدعیان جدی قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار تیم ملی ساحل عاج به پیروزی رسیده و سه بازی مساوی شده است.

فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‎های آفریقا، تیم ملی تونس به مصاف تیم ملی ماداگاسکار خواهد رفت. تیم ملی ماداگاسکار در ۵ مسابقه اخیر دو پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشته و تیم ملی تونس در ۵ مسابقه اخیر یک پیروزی و چهار مساوی داشته؛ که با تنها پیروزی خود در ضربات پنالتی موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تیم تیم ملی تونس با نتایج یک بر صفر و دو بر صفر برابر ماداگاسکار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌

در یکی از چهل و چند مسابقه امشب در دور یک هشتم نهایی از مرحله مقدماتی لیگ اروپا، تیم لفسکی صوفیای بلغارستان به مصاف روژمبرک اسلواکی خواهد رفت. تیم لفسکی صوفیا در ۵ مسابقه اخیر یک پیروزی، یک مساوی و سه شکست داشته و تیم روژمبرک در پنج بازی اخیر سه بار به پیروزی رسیده و یک مساوی و یک شکست داشته است. این دو تیم برای اولین بار برابر هم خواهند قرار خواهند گرفت.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۳:۳۰

در مرحله نیمه نهایی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون و در بخش زنان، الینا اسویتولینا نفر شماره ۸ تنیس زنان جهان به مصاف سیمونا هالپ نفر شماره ۷ دنیا خواهد رفت. الینا اسویتولینا در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و سیمونا هالپ در ۱۰ بازی اخیر هشت بار برنده بوده و دو بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار الینا اسویتولینا به پیروزی رسیده و ۲ بار سیمونا هالپ برنده بوده است.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان – از ساعت ۱۳:۳۰

سرینا ویلیامز پرافتخارترین تنیسور مسابقات گرند اسلم ویمبلدون، در مرحله نیمه نهایی بخش زنان به مصاف باربورا استریسووا تنیسور شماره ۵۴ جهان و شگفتی‌ساز این دوره خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، سرینا ویلیامز موفق شده با نتیجه ۲ بر صفر برابر رقیب اهل جمهوری چک خود به پیروزی برسد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *