صفحه اصلی / عمومی / سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، والتری بوتاس در تیم مرسدس بنز ماندنی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، والتری بوتاس در تیم مرسدس بنز ماندنی شد

ad banner

سرانجام والتری بوتاس راننده تیم مرسدس بنز قرار داد خود را برای فصل 2020 فرمول یک با این تیم تمدید کرد تا پرونده هم تیمی جدید لوییس همیلتون که این روز ها تیتر اول خبرگزاری های دنیا را به خود اختصاص داده بود بسته شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زوج همیلتون و بوتاس فرمول یک به کار خود در مرسدس بنز ادامه خواهند داد!

همانطور که می‌دانید در فصل گذشته لوئیس همیلتون با ۱۱ پیروزی توانست به پنجمین عنوان قهرمانی خود در فرمول یک دست یابد؛ پس از رقابت سخت در فصل ۲۰۱۸ که در آن والتری بوتاس نتوانست به سکوی اول برسد، هم‌اکنون بوتاس در سال ۲۰۱۹ با قدرت بازگشته است. فصل جاری با پیروزی راننده‌ی فنلاندی مرسدس در گرندپری استرالیا شروع شد پس از آن نیز بوتاس دو سکوی دوم متوالی را در گرندپری بحرین و چین به دست آورد و دوباره با پیروزی در گرندپری آذربایجان بازگشت. از آن زمان تاکنون بوتاس موفق به کسب سکوی نخست نشده است، اما چهار پول پوزیشن او در این فصل، آمار بسیاری خوبی برای راننده‌ی فنلاندی مرسدس در کنار همیلتون به شمار می‌رود. تلاش بی‌نظیر والتری بوتاس باعث شد تا او در جدول رده‌بندی رانندگان پس از راننده‌ی بریتانیایی قرار بگیرد.

فرمول یک مرسدس بنز
والتری بوتاس بعد از تمدید قراردادش با مرسدس بنز در این خصوص گفت: فرمول یک

من خیلی خوشحالم که برای چهارمین سال متوالی می‌توانم با این تیم فوق العاده همکاری کنم و از تمام اعضا و مدیران تیم مرسدس ممنونم که دوباره به من اعتماد کردند. عملکرد من هرساله بهتر شده است و این خبر می‌تواند یک انرژی فوق العاده باشد برایم برای شروع عالی نیم فصل دوم ۲۰۱۹. هدف نهایی من این است که قهرمان جهان فرمول یک شوم، روی کاغذ و طبق تجربه ای که دارم به نظر مرسدس بهترین انتخاب ممکن برای رسیدن به قهرمانی جهان در فصل ۲۰۲۰ باشد. هنوز نه مسابقه در این فصل باقی مانده است و من تمام تلاشم را برای بهبود عملکرد خودم می کنم و می خواهم فعلا تمام تمرکزم را روی اسپا بگذارم.

توتو ولف، مدیر تیم مرسدس در این زمینه گفت:

برای سال ۲۰۱۹ فرمول یک ، والتری را به چالش کشیدیم تا شاهد بازگشتی قوی‌تر از او نسبت به اوایل سال ۲۰۱۸ باشیم و با عملکرد چشم‌گیر، او این کار را انجام داده است. اگرچه امسال موفق‌ترین نیم‌فصل والتری تاکنون بوده، اما او بیشتر از این به قهرمانی اشتیاق دارد و مصمم است که همچنان به پیشرفت و ارتقای سطح خود ادامه دهد. این همان طرز فکر و چیزی است که ما از همه‌ی اعضای تیم انتظار داریم. نتایجی که ما به همراه والتری به دست آوردیم، تصادفی نیست؛ او در دو فصل گذشته بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت‌های قهرمانی ما بوده و کار تیمی او با لوئیس مثال‌زدنی بوده است. والتری قدرت واقعی شخصیت خود را در نحوه‌ی واکنش به شکست‌ها و موانع نشان داده است. من خوشحالم که او حداقل برای یک فصل دیگر در تیم خواهد ماند و منتظر عملکردی حتی بهتر هستم.

از تیم رنو نیز خبر می‌رسد که استبان اکن در سال ۲۰۲۰ به جمع رانندگان فرمول یک0 باز خواهد گشت و جایگزین نیکو هالکنبرگ در این تیم خواهد شد. اکن که سال گذشته برای تیم فورس ایندیا (ریسینگ پوینت کنونی) رانندگی می‌کرد، پس از تصاحب صندلی‌اش توسط لنس استرول از جدول رانندگان خارج شد و با حضور دنیل ریکیاردو در رنو نیز نتوانست توفیقی در نشستن روی صندلی‌ تیم‌های حاضر کسب کند.
استبان اکون نیز که امسال خودرویی را برای رانندگی نداشته است، با امضای قراردادی دو ساله از تیم مرسدس بنز به تیم رنو پیوسته است و از فصل بعد با دنیل ریکاردو استرالیایی هم تیمی خواهد شد. هنوز تأیید نشده است که آیا انتقال اکن به رنو، پایان روابط او با مرسدس خواهد بود یا نه. اکن از سال ۲۰۱۶ به‌عنوان راننده‌ی ذخیره تیم مرسدس بنز انتخاب شد، اما همان سال به‌عنوان راننده‌ی تست برای رنو فعالیت کرد و قبل از آن نیز عضو تیم لوتوس بود.

اکن در این زمینه گفت:

اولین چیز و مهم ترین چیز باید بگویم که خیلی افتخار می کنم که راننده تیم رنو شده ام. من در اِنستون بزرگ شدم و کارم را با تیم لوتوس در سال ۲۰۱۰ شروع کرده ام و سپس به رنو پیوسته ام. من به خیلی از افرادی که در اینجا کار می کنم وابسته ام و احساس خاصی بینمان برقرار است، آنها افرادی هستند که در بالاترین سطح از موتوراسپورت مرا پذیرفتند. دوما اینکه من واقعا خوشحالم که تیمی با این شکوه به من اعتماد کرده است و به من این فرصت داده شده است تا دوباره مهارت خودم را در بالاترین سطح از فرمول یک نشان دهم. این مسئولیتیست که من خیلی آن را جدی خواهم گرفت. اعتمادی که آن ها به من دارند به من کمک می کند که بتوانم پیشرفت خوبی را با تیم داشته باشم و یک انرژی مثبت زیادی را به من می دهند تا بتوانم بهترین شکل ممکن عمل کنم.

a31fde839922427e013df97e7d59e68b

سیریل ابیتبول، مدیر تیم رنو در این زمینه گفت:

استبان در طول دوران حرفه‌ای خود فراز و نشیب‌های این ورزش را تجربه کرده و لزوم استفاده از هر شانس ممکن را کاملاً درک کرده است. هدف استبان علاوه بر بها دادن به استعداد طبیعی خود، تمرکز انرژی طبیعی و رانندگی خواهد بود که هر دو پس از یک سال دوری از مسابقه تقویت شده‌اند. وظیفه‌ی ماست که برای پیشرفت تیم، آن‌ها را به مرحله‌ی بالاتری برسانیم.

با این تفاسیر گرندپری ابوظبی امسال، پایان سه سال حضور نیکو هالکنبرگ به‌عنوان راننده‌ ی تیم رنو خواهد بود. راننده‌ی آلمانی رنو در دو فصل گذشته بیشترین امتیاز را برای این تیم کسب کرد، اما هم‌اکنون با پنج امتیاز پشت سر دنیل ریکاردو قرار دارد. رنو هم‌اکنون در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی تیمی پس از نیم فصل اول سال ۲۰۱۹ ایستاده است.
هاس احتمالاً بهترین شانس هالکنبرگ برای ماندن در فرموب یک خواهد بود؛ زیرا گانتر اشتاینر، مدیر تیم هاس او را به‌عنوان یكی از سه نامزد اصلی (در كنار اكن و رومن گروژان) برای تصاحب صندلی كوین مگنوسن در سال ۲۰۲۰ معرفی كرد.
با این حال برخی هالکنبرگ را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی برای هم‌تیمی شدن با مکس وشتاپن درردبول قلمداد می‌کنند.
ابیتبول اضافه کرد:

من می‌خواهم از نیکو به خاطر تاثیرگذاری فوق‌العاده و سهم شایان او در پیشرفت ما طی سه فصل گذشته تشکر کنم. وقتی نیکو تصمیم گرفت به ما بپیوندد، تیم رنو در جایگاه نهم جدول قرار داشت. او سال گذشته ما را به مقام چهارم رساند و در جدول رده‌بندی رانندگان نیز هفتم شد. پایان قریب‌الوقوع قرارداد هالکنبرگ این تصمیم را برای ما دشوار کرد، زیرا نیکو ستون اصلی این پیشرفت بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *