صفحه اصلی / عمومی / ماسیمیلیانو الگری مد نظر سران منچستر یونایتد و تاتنهام، جهت تغییر سرمربی

ماسیمیلیانو الگری مد نظر سران منچستر یونایتد و تاتنهام، جهت تغییر سرمربی

ad banner

به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد تیم های فوتبال منچستر یونایتد و تاتنهام اسپرز برای تغییر احتمالی سرمربی خود، ماسیمیلیانو الگری را که در حال حاضر بدون تیم است، مد نظر قرار داده اند تا در صورتی که روند ناکامی های آن ها ادامه پیدا کند، الگری را بر روی نیمکت تیم خود بنشانند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ماسیمیلیانو الگری
وضعیت نامناسب منچستر یونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره

منچستر یونایتد نیز هم چنان در شرایط افول به سر می برد و شکست برابر نیوکاسل صبر هواداران این تیم را لبریز کرده است. بازی حساس با لیورپول ممکن است آخرین فرصتی باشد که مسئولان یونایتد به سولسشر دادند و از هم اکنون زمزمه هایی مبنی بر حضور ماسیمیلیانو آلگری در یکی از این دو تیم شنیده می شود. شیاطین سرخ که تمامی تقضیر ها را بر گردن خوزه مورینیو انداخته بودند و معتقد بودند با جدایی او از تیم، منچستر می تواند به روز های خوب خود باز گردد اما به طرز عجیبی شرایط برای آن ها بد و پیچیده شده است و دوره مورینیو به طبع با نتایجی که سولسشر گرفته است بهتر به نظر می رسد. از دسامبر ۲۰۱۸ که مورینیو بر کنار شد هجده ماه از آن زمان می گذرد و منچستر هم اکنون در رتبه دوازدهم جای دارد. بعد از فصل ۹۰-۱۹۸۹ و زمانی که یونایتد به رده سیزدهم جدول رسید، این ضعیف ترین شروع منچستر یونایتد در یک فصل بوده و یونایتد با عدم کسب پیروزی در ۸ بازی اخیر دور از خانه، در حال سپری کردن ضعیف ترین روز های خود از سپتامبر ۱۹۸۹ تاکنون است؛ زمانی که این تیم در ۱۱ بازی متوالی دور از خانه در لیگ به پیروزی نرسیده بود.
برخی اسطوره های منچستر یونایتد معتقد هستند که اگر سولسشر راه و روش خود را در پیش گیرد می تواند موفق ظاهر شود، ولی چون می خواهد همانند الکس فرگوسن عمل کند در این راه ناکام مانده است. برخی دیگر معتقد هستند سولسشر آن طوری که باید دانش کافی برای هدایت این تیم را ندارد و باید مربی بزرگ تری بر روی نیمکت قرمز پوشان بنشیند. به همین خاطر ماسیمیلیانو الگری که از کارنامه خوبی برخوردار است می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد الگری بعد از چندین سال قهرمانی در لیگ ایتالیا و ناکامی در لیگ قهرمانان از یووه جدا شد و اکنون بدون تیم است.
rerf
گفته می شود آلگری مورد تایید فرگوسن است و سرمربی پر افتخار سابق یونایتد، این مربی ایتالیایی را یک تکنسین قوی می داند که توانایی اثر گذاری بالایی در تیم یونایتد خواهد داشت.
شیاطین سرخ از هشت مسابقه برگزار شده در این فصل با ۲ پیروزی، سه تساوی و سه شکست با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند و یکی از بدترین شروع های فصل خود را تجربه می کنند. با این حال، یکی از منابع درون باشگاه خبر داده که اوله گونار سولسشر مورد حمایت خانواده گلیزر (مالکین باشگاه)، اد وودوارد (نایب رئیس) و سایر اعضای تیم مدیریتی اولدترافورد است. آن ها معتقد هستند خطری جایگاه اوله را تهدید نمی‌ کند و باشگاه به برنامه بازسازی خود زیر نظر مرد نروژی پایبند است ؛ برنامه ای که همه بر زمان بر بودن آن واقف‌ اند. این منبع هم چنین گفته سولسشر در آخرین دیدار خود در سنت‌جیمز پارک، که یونایتد با گل متی لانگ‌ استف ۱۹ ساله شکست خورد، برخی از کلیدی ترین بازیکنان خود مثل پل پوگبا، آنتونی مارسیال، لوک شاو، جسی لینگارد، ویکتور لیندلوف، آرون فن‌بیساکا، فیل جونز و اریک بایی را در اختیار نداشته و بنابر این نمی‌ شد انتظار زیادی از این تیم داشت. سولسشر بعد از پایان این مسابقه از طرفداران تیم عذر خواهی کرد و از بین بازیکنان نیز مارکوس رشفورد و داوید ده‌خیا لب به سخن گشوده و شرایط را غیر قابل پذیرش خواندند. با فرارسیدن وقفه بازی های ملی، منچستر یونایتد تا دیدار بعدی خود و میزبانی از تنها تیم صد درصدی ۵ لیگ معتبر اروپا، لیورپول، دو هفته زمان دارد. دیداری که سابقه نشان داده می‌ تواند همه چیز را بدتر کند. در نوامبر ۲۰۱۸ منچستری ونایتد بعد از شکست ۳-۱ مقابل منچسترسیتی و سقوط به رده هشتم جدول، در ۴ دیدار بعدی شکست نخورد و در آخرین دیدار پیش از حضور در آنفیلد، با نتیجه پرگل ۴-۱ فولام را شکست داد تا به رده ششم صعود کند.
sdc 1
با این وجود شکست ۳-۱ مقابل لیورپول صدرنشین در آنفیلد پایان کار ژوزه مورینیو در منچستریونایتد را رقم زد و سران یونایتد حتی حاضر نشدند تا بازی های آسان باقی مانده به این مرد پرتغالی فرصت دهند. یونایتد در دسامبر ۲۰۱۸ و ژانویه ۲۰۱۹ و بعد از شکست مقابل لیورپول، برنامه نسبتا آسانی را پیش روی خود می‌ دید. این تیم تا پیش از بازی مقابل تاتنهام در ومبلی (۱۳ ژانویه ۲۰۱۹) با کاردیف سیتی، هادرزفیلد، بورنموث، نیوکاسل و ردینگ (جام حذفی) روبه رو شد و یونایتد با شوک ایجاد شده ناشی از برکناری مورینیو و حضور سولسشر ، موفق به پیروزی در تمامی این ۵ مسابقه شد. پیروزی هایی که به این تیم کمک کرد اعتماد به نفس خود را بازیافته و تاتنهام را نیز در لندن با تک گل مارکوس رشفورد شکست دهد. یونایتد بعد از بازی مقابل لیورپول در روز ۲۰ اکتبر، برنامه بازی های آسانی را در پبش خواهد داشت و ۲ بار با پارتیزان بلگراد و یک بار با آستانه در لیگ اروپا مواجه خواهد شد. برنامه این تیم در لیگ برتر نیز دیدار مقابل نوریچ سیتی، بورنموث، برایتون، شفیلدیونایتد و آستون ویلا است. از بین این ۵ تیم، ۴ تیم اکنون در جدول رده بندی پایین تر از یونایتد هستند و بورنموث نیز دهم است.
تنها دیدار سخت منچستر در این بازه زمانی، دیداری دور از خانه برابر چلسی در جام اتحادیه خواهد بود. (۳۰ اکتبر) باید دید بعد از بازی مقابل لیورپول، یونایتد باز هم دست به تغییر و ایجاد شوک قبل از برنامه نسبتا آسان خواهد زد یا باز هم به اوله اعتماد خواهد کرد. البته همه این فرضیه ها در شرایطی است که یونایتد در اولدترافورد به لیورپول ببازد!
dfc
تیم تاتنهام نیز که در فصل گذشته چه در لیگ جزیره و چه در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب ظاهر شد و تا مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت، اما این فصل روز های بدی را سپری می کند. هر چند مائوریسیو پوچتینو توانایی های خود را اثبات کرده است و در طی پنج سال برای بازسازی ورزشگاه تاتنهام نتوانست هیچ بازیکنی را خریداری کند، در این سال ها همواره به عنوان یکی از مدعیان انگلیس خود را نشان داد و شگفتی های بزرگی را خلق کردند. بعد از شکست ۷ بر ۲ اسپرز برابر بایرن مونیخ در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فصل جاری اما انتقادات زیادی بر علیه این تیم مطرح شد و هواداران نیز از این وضعیت نگران شده اند. تاتنهام البته شرایط بهتری نسبت به یونایتد دارد.
آن ها از هشت بازی برگزار شده ۳ پیروزی، دو تساوی و سه شکست به دست آورده اند و با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند. به همین خاطر در صورتی که باخت های تاتنهام و ناکامی آن ها هم چنان ادامه داشته باشد، کادر فنی تیم تاتنهام مجبور است اقدامی را در خصوص بهبود شرایط این تیم انجام دهد و این کار می تواند تعویض سرمربی ای باشد که سال ها برای این تیم زحمت کشیده است. ماسیمیلیانو الگری نیز به همین خاطر مد نظر اسپرز قرار دارد تا در ادامه روند تیم به این شکل شاید یکی از گزینه های جانشینی پوچتینو آرژانتینی باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *