صفحه اصلی / عمومی / مارکو جامپائولو : دربی میلان همیشه مهم است و اهمیت ویژه ای دارد

مارکو جامپائولو : دربی میلان همیشه مهم است و اهمیت ویژه ای دارد

ad banner

تیم های فوتبال میلان و اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در دربی شهر میلان به مصاف یکدیگر می روند و مارکو جامپائولو سرمربی روسونری در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مارکو جامپائولو و میلان می توانند صدر نشین سری آ را شکست دهند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم میلان سن سیرو از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران آغاز و قضاوت این دیدار را دنیله  دووری بر عهده خواهد داشت.
  •  تیم میلان هم اکنون از سه بازی قبلی خود با دو پیروزی و یک شکست با شش امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.
  • تیم اینتر نیز از سه بازی قبلی خود با سه پیروزی و کسب نه امتیاز کامل خود را در رده نخست جدول می بیند و از این حیث شرایط بهتری را نسبت به دیگر هم شهری خود یعنی میلان دارد.

مارکو جامپائولو سرمربی تیم میلان نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

شرایط تیم میلان در آستانه دربی ؟

شرایط بسیار خوب است و با پیروزی هفته گذشته که در برابر ورونا به دست آوردیم احساس می کنیم که تیم رو به پیشرفت حرکت می کند. هدف اول ما پیروزی در دربی است. هم چنین اهمیت دارد که بتوانیم یک بازی زیبا ارائه دهیم و در راستای پروژه ا‌مان به سمت هدف مطلوب حرکت کنیم. در عین حال باید به هواداران آن هیجان و لذتی را که استحقاش را دارند، بدهیم. باید در کارهای تاکتیکی بدون نقص باشیم زیرا قطعا یکی از سخت ترین بازی های این فصل مان خواهد بود و اگر در بهترین فرم خود نباشیم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بدون شک مثل همیشه، بازی مهمی خواهد بود و به تیم ام کاملا اعتماد دارم.

مارکو جامپائولو و میلان
آنتونیو کونته ؟

تا به حال با او رو به رو نشده ام ولی همان طور که می دانید او کارنامه درخشانی دارد و رشد او هم نیز به عنوان سرمربی محسوس بوده است. ایده های بزرگی در سر دارد که باید برای مقابله، آن ها را جدی گرفت.

تیم اینتر؟

آن ها همواره کیفیت خود را اثبات کردند و نمی دانم در حال حاضر شرایط آن ها به چه صورت است ولی بازی آن ها را مقابل اسلاویا پراگ تماشا کردم و چیز هایی را در نظر گرفتم. تیم من بدون اضطراب بسیار خوب برای دربی آماده شده است. در حالت کلی اگر همیشه دنبال رقیب باشید، از فوتبال لذتی نخواهید برد اما به بازیکنان گفته ام که با پاس کاری و تمرکز بر کار دفاعی علاوه بر ارائه یک فوتبال زیبا از آن لذت نیز ببرند. اینتر سبک کاملا مشخصی برای بازی دارد. انتظار چیز خاصی را ندارم. آن ها همیشه سعی می کنند بر بازی مسلط باشند. تفاوت نتایج آن ها در لیگ قهرمانان و سری آ فقط کیفیت رقیب بود و شرایط که می تواند تفاوت ها را رقم بزند.

همان طور که می دانید تیم شما و اینتر برترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. نظر شما در این باره چیست؟

همیشه به دفاع اتوبوسی معتقد نیستم و در عوض می دانم که می توان به حفظ توپ دفاع را نیز انجام داد و به این روش ایمان بیشتری دارم. هدف ما انجام کار ها به روش درست است اما برای رسیدن به آن ها باید تلاش کرد. می خواهم تیمم از خط دفاعی حریف توپ ربایی کند. باید به جزئیات ریز توجه ویژه ‌ای کنیم.

وضعیت آندرا کونتی به چه صورت است؟

او در بازی حضور خواهد داشت و پیشرفت او را احساس می کنم که سبت به چندین ماه گذشته شرایط بهتری را دارد. او همیشه کیفیت خود را به دیگران اثبات کرده است و فقط باید در دفاع خود را تقویت کند. او آینده درخشانی دارد و می داتم موفق خواهد شد.

32 12
لوکاس بیلیا را چه طور دیدید؟

ما با یازده بازیکن به مصاف حریفان خواهیم رفت و سه بازیکن تعویضی خواهیم داشت. بیلیا بازیکن بسیار باتجربه ای است که می داند در این بازی ها چگونه بازی کند. باید دید که چه کسانی به میدان می روند زیرا همه از اهداف من آگاه هستند.

میلان با چه سیستمی به مصاف دربی می رود؟

میلان فعلا به سبکی که من برای آن در نظر گرفتم عادت نکرده است و در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم. بازیکنانی داشتیم که بسیار دیر به اردوی تیم اضافه شدند. مطمئنم با تلاش و اتحاد، به سطح بالایی در ارائه فوتبال خواهیم رسید. این حرف من بدین معنی نیست که همه چیز و همه کس را خواهیم برد بلکه هویتی خواهیم داشت که کارمان را ساده خواهد کرد و مشکلات امان را کمتر خواهیم کرد. کلید رسیدن به این موفقیت، اتحاد و تلاش جمعی است و همان طور که گفتم مهارت فردی در تیم من حرف اول را نخواهد زد.

کار گروهی تیم؟

در اردوی پیش فصل شرایط خوبی داشتیم و اهداف امان آن طور که می خواستیم پیاده شد، اما لیگ که شروع شد کمی از ایده آل خود فاصله گرفتیم. بازیکنان می دانند که من چه ایده هایی در ذهن دارم و از آن ها چه می خواهم. تا جایی که به من مربوط است، فقط یک میلان وجود دارد. به مهارت های فردی و بازیکنان خاص توجهی ندارم. باشگاه فراتر از یک بازیکن خاص است و من سرمربی ۲۳ بازیکن هستم و همیشه هم می گویم که در میلان باید روحیه فردی را به تیمی تغییر دهیم و همدلی را در بین بازیکنان بیشتر کنیم. این بزرگ ترین هدف من در این جا است.

آیا دفاع سه نفره در دستور کار شما جایی دارد؟ با سه دفاع بازی خواهید کرد؟

باید این موضوع را در تمرینات بررسی کنم و بعدا در بازی خواهید دید که به چه صورت به میدان خواهید رفت. هفته سنگینی بود که گذشت ولی با کمال خونسردی و آرامش از پس آن بر آمدیم. امیدوارم از بازی لذت ببریم.

آیا از این که در نقل و انتقالات نتوانستید سنسی را جذب کنید نگران هستید؟

نقل و انتقالانت و بازیکن تیم های دیگر در حال حاضر به من ارتباطی ندارد زیرا آن ها متعلق به تیم دیگری هستند و من باید بر روی بازیکنانی تمرکز کنم که در تیم من حضور دارند و من علاقه بسیاری به آن ها دارم و هیچ نگرانی نیز وجود ندارد زیرا کیفیت همه آن ها اثبات شده است.

626565
بازی با ورونا را چه طور دید؟ آیا اهداف اتان پیاده شد؟

در بازی با ورونا پاس زیاد دادیم ولی موثر واقع نشد ولی این چیز ها نیاز به زمان و تمرین دارد که مطمئن هستم روش خوبی خواهد شد.

نظر شما در خصوص صحبت هایی که پاکتا داشتید؟

روزنامه ها علاقه دارند تا در آستانه دربی برای فروش بیشتر روزنامه خود مسائل را متفاوت از آن چیزی که وجود دارد جلوه دهد. من با او فقط یک صحبت دوستانه داشتیم و هیچ مشکلی در بین ما وجود ندارد.

آیا دربی اهمیت زیادی برای مارکو جامپائولو و بازیکنان انش دارد؟

دربی همیشه اهمیت داشته است ولی بازی بسیار مهم و تاثیر گذاری نیست زیرا هفته چهارم است و بازی های مهم زیادی باقی مانده. این هواداران هستند که همواره دربی برای آن ها اهمیت ویژه ای دارد و ما برای آن ها دست به هر کاری خواهیم زد تا خوشحال باشند. امیدوار هستیم که حمایت خود را از ما نشان دهند و به اهداف کلی تیم نیز احترام بگذارند.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های میلان و اینتر که در هفته چهارم سری آ ایتالیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *