صفحه اصلی / عمومی / مارسلو : هر سال بردن لیگ قهرمانان به همراه رئال مادرید سخت تر می شود

مارسلو : هر سال بردن لیگ قهرمانان به همراه رئال مادرید سخت تر می شود

ad banner

مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید که فصل گذشت روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت، سال جاری به دنبال این است تا بار دیگر به فرم ایده آل خود ببیند. او که در این فصل یک رقیب جدی به نام فرلان مندی دارد، در اولین بازی رسمی این فصل از خوب های رئال مادرید بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

وی در مصاحبه ای ای با بیلد چنین گفت:

سال گذشته فقط بخشی از انتقاداتی که به من شد از روز اولم در رئال مادرید را دیدید. باید یاد بگیرم با آنها زندگی کنم. من بهتر از هرکسی می‌دانم چه زمانی روی فرمم و چه زمانی نیستم. به انتقادات توجهی ندارم. وقتی اوضاع خوب نباشد باید تلاش کنم تا بهتر شوم. تیم احتیاجی به خرید ندارد. مشکل است اما با تمرکز روی کار خودمان همه چیز امکان دارد.

امیدواری مارسلو به ادامه درخشش با رئال مادرید

مارسلو : هر سال بردن لیگ قهرمانان به همراه رئال مادرید سخت تر می شود
تونی کروس

کروس بازیکن بزرگی است. همه چیز را با رئال مادرید برده است و همچنین با تیم ملی آلمان. از آن آلمانی های سختگیر و جدی نیست بلکه بسیار شاد و بامزه است. اوقات زیادی با او بودم. پسر خوبی است. از وقتی در رئال بودم یاد گرفتم که برای همه جام ها بجنگیم. امسال هم چیزی تغییر نکرده است. به دنبال همه جام ها هستیم.

کسب قهرمانی

هر سال بردن لیگ قهرمانان سخت‌تر از گذشته می‌شود. همچنین لیگ و جام حذفی. در همه کشورها باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا بهتر شوند. به همین خاطر هر سال شرایط سخت‌تر می‌شود. مدت زیادی است که موهایم را کوتاه نکرده‌ام. فقط گاهی اوقات خودم نوک آنها را کوتاه می‌کنم.

در مورد گذشته مارسلو و افتخاراتش بد نیست بدانید وی فوتبال را در سن ۹ سالگی آغاز کرد. او در سن ۱۳ سالگی به نوجوانان فلومیننزه پیوست و تا قبل از اینکه مربی این تیم به او دستور دهد که در پست دفاع چپ بازی کند در پست هافبک بازی می‌کرد. اما بعد از مدتی خانواده او به دلیل عدم توان تهیهٔ پول اتوبوسی که هر روز با آن به باشگاه می‌رفت، او را از رفتن به باشگاه منع کردند اما باشگاهش برای او زمینه‌ای را مهیا کردند تا این ستاره ادامه فوتبال خود را از دست ندهد. وی بعد از اینکه خود را به عنوان یکی از پایه‌های این تیم تثبیت کرد زمینهٔ رفتنش به اروپا و ترک برزیل به مقصد اسپانیا را مهیا ساخت. مارسلو در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در تیم منتخب یوفا قرار داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *