صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری مائوریسیو ساری و رونالدو پیش از بازی یووه در برابر لوکوموتیو

کنفرانس خبری مائوریسیو ساری و رونالدو پیش از بازی یووه در برابر لوکوموتیو

ad banner

تیم های فوتبال یوونتوس و لوکوموتیو مسکو در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه تورین ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند و مائوریسیو ساری سرمربی یووه و کریستیانو رونالدو مهاجم این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم و بازیکنان ارائه کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریستیانو رونالدو همواره گلزن شماره یک تیم مائوریسیو ساری

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم یوونتوس تورین از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود.
  •  تیم یوونتوس از دو بازی قبلی خود با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
  • تیم لوکوموتیو مسکو از دو بازی قبلی خود با یک پیروزی و یک شکست و با سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه خود قرار گرفته است.
  • تیم یوونتوس با سیستم احتمالی ۴.۳.۱.۲ و تیم لوکوموتیو مسکو با سیستم احتمالی ۴.۵.۱ به میدان مسابقه خواهند رفت.
  • در 3 بازی قبلی یوونتوس در لیگ قهرمانان بیش از 2.5 گل زده شده است.
  • یوونتوس پنج بازی اخیر خود را در سری آ ایتالیا برده است.
  • تیم لوکوموتیو پنج بازی اخیر خود در لیگ روسیه را با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست پشت سر گذاشته است.

مائوریسیو ساری و کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن یوونتوس نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

خوشبختانه تغییراتی در تیم داشتیم که همش روند رو به رو رشد بوده است و از این بابت هم خوشحال هستیم و هم روحیه خوبی داریم. هر هفته در حال بهتر شدن هستیم و تهاجمی بازی کردن را در دستور کار خود در هفته های اخیر قرار دادیم. در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی بین بازیکنان وجود دارد که هدف ما را تعیین می کند. در این فصل قصد داریم تمامی جام ها را درو کنیم و البته بر این موضع آگاه هستیم که باقی تیم ها نیز با همین قصد پا به میدان خواهند گذاشت. جوایز تیمی‌ مهم ‌ترین جوایز فوتبالی هستند نه جوایز فردی. جوایز فردی به دنبال موفقیت تیمی به دست می‌آید. باید در دیدار فردا پیروز شویم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. در صورتی شما می توانید در آمادگی بمانید که بتوانید با تیم خود موفقیت کسب کنید و یکی از مهم ترین فاکتور های کسب جایزه فردی موفقیت باشگاهی می باشد. این فصل فوتبالی که همراه با سرمربی تیم مائوریسیو ساری بازی می کنیم مورد علاقه من است و من این سبک بازی را می پسندم.

رکورد ۷۰۰ گل کریستیانو رونالدو ؟

خدا را شکر می کنم که توانستم از ۷۰۰ گل عبور کنم و از این بابت خوشحال هستم. ولی باز هم بگویم که موفقیت تیمی را به فردی ترجیح می دهم و دوست دارم رکورد پاس گل و گل های خود را برای تیم ارتقا ببخشم. پیروزی تیم و لذت بردن از خودم، چیزی است که مرا خوشحال می‌ کند. آمدن به خانه و دیدن فرزندان چیزی است که به من انگیزه می‌ دهد تا در زمین تمرین و بازی حضور یابم و هواداران را سرگرم کنم.

کریستیانو رونالدو تا کی به میدان مسابقه خواهد رفت؟

من تا جایی که مفید باشم به میدان مسابقه خواهم رفت و گلزنی خواهم کرد و از نظر من سن فقط یک عدد است و چیز بیشتری نیست. البته وقتی عملکرد خوبی داشته باشید همین موضوع اثبات خواهد شد. پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین هر دو بازیکنانی عالی هستند، درست مثل خوان کوادرادو و فدریکو برناردسکی که می ‌توانند تفاوت ‌ها را رقم بزنند. فکر نمی‌کنم تیم بدون من به شکل متفاوتی بازی می‌کند. هر کس در تیم جایگاه خود را دارد و این معنای تیم است. بازیکنان باید همه در دست هم بدهند تا بتوانند یک تیم را سر پا نگه دارند چه بازیکنان ثابت و چه آن هایی که بر روی نیمکت می نشینند همگی باید برای موفقیت تیم تلاش کنند.

sdcds
مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

تیم لوکوموتیو مسکو در حال حاضر شرایط خوبی را دارد و روز های خوبی را می گذارند. آن ها این فصل را خوب شروع کرده اند و تیم خطرناکی شده اند. لوکوموتیو می‌ داند که چگونه بازی را برای تیم حریف ببندد. آن ها وقتی در نیمه زمین، مالکیت را از تیم حریف می ‌ربایند، تیم خطرناکی می‌ شوند. برای یافتن تعادل مناسب در خط دفاعی، سعی کردیم تا انسجام مرکز خط دفاعی را با بازی دادن به دو مهره ثابت، حفظ کنیم اما امیدوار هستم بتوانم تغییراتی را در خط دفاعی انجام دهم، بدون این که انسجام دفاعی تیم به هم بخورد این کار را انجام دهیم. امیدوار هستیم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و این امتیازات برای ما بسیار مهم است و می توانیم در صدر جدول باقی بمانیم و صعود راحت تری را به دور بعد داشته باشیم.

مائوریسیو ساری در خصوص شرایط بازیکنان افزود:

خوشحال هستم که همه بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند از جمله گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا که کریس به آن ها اشاره کرد. آن ها هر دو شرایط خوبی را دارند و مشخص نیست از کدام یک استفاده خواهم کرد فقط این را می دانم که بودن آن ها یک امتیاز برای تیم ما محسوب می شود. از روند پیشرفت رابیو رضایت دارم. او به خاطر کارهای فوق ‌العاده‌ در تمرینات، لایق تمجید است. من همیشه به کیفیت رابیو باور داشته‌ ام. دنیلو نیز خوب کار می‌ کند اما باور دارم که او فعلا نمی تواند ۹۰ دقیقه بازی کند و به زمان بیشتری احتیاج دارد. کریستیانو ذهنیتی فوق ‌العاده دارد و او می تواند همان طور که خودش نیز گفت روند خوبی در جهت کسب موفقیت تیمی داشته باشد. آرون رمزی به احتمال زیاد در بازی نخواهد بود و عضلات او خسته هستند و به ریکاوری احتیاج دارد.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های یوونتوس و لوکوموتیو مسکو در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه تورین ایتالیا برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *