صفحه اصلی / عمومی / آینده نامعلوم مائورو ایکاردی در اینتر ؛آیا او سرانجام به ناپولی می پیوندد؟!

آینده نامعلوم مائورو ایکاردی در اینتر ؛آیا او سرانجام به ناپولی می پیوندد؟!

ad banner

به نظر می‌رسد داستان انتقال مائورو ایکاردی مهاجم 26 ساله آرژانتینی تیم اینتر نیز همانند برخی بازیکنان از جمله گرت بیل و نیمار در بازار نقل و انتقالات امسال پیچیده شده است و سرنوشت این بازیکن نیز در هاله از ابهام قرار گرفته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ناپولی مقصد بعدی مائورو ایکاردی خواهد بود؟

همان طور که می‌دانید آنتونیو کونته که در تابستان امسال به عنوان سرمربی جدید اینتر به جای لوچانو اسپالتی جایگزین گردید و در روزهای اول حضورش در این تیم، به هنگام تصمیم گیری در خصوص آینده بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی به مائورو ایکاردی اعلام کرد که نمی‌تواند او را در ترکیب تیمش بپذیرد و برای فصل بعد جایی در اینتر نخواهد داشت و او را در لیست فروش قرار داده است و به او توصیه کرد که به دنبال تیمی مناسب برای خود بگردد.
به صورت دقیق مشخص نشده است که دلیل این تصمیم غیر منتظره کادر فنی تیم اینتر و آنتونیو کونته چیست ولی گمازنه ها به این حکایت دارد که این بازیکن به همراه همسرش وندا نارا که مدیر برنامه های او نیز هست حواشی زیادی را برای تیم ایجاد می‌کنند و کونته این سبک بازیکن را با چنین رفتاری نمی‌پسندد. او معتقد است، بودن چنین بازیکنانی نظم را در رختکن و تیم به هم می ریزند و حضورش به تیم لطمه خواهد زد.

مائورو ایکاردی اینتر
بعد از آن مشتریانی که به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن ایکاردی بودند تیم های یوونتوس و ناپولی بودند که هر کدام شرایط خاص خودشان را برای خرید این بازیکن مطرح کردند.
با گذشت حدود یک ماه از این تصمیم کونته به نظر می‌رسد که او قصد منصرف شدن از این تصمیم را ندارد و دوران ایکاردی در تیم اینتر به سر آمده است و او باید از این تیم برود. حتی نشریه های ایتالیایی مدعی شدند که واندا نارا اعلام کرده که از سمت مدیر برنامه او انصراف دهد و از حواشی خود بکاهد و حتی دیگر در برنامه تیکی تاکا که باعث بروز حاشیه های فراوانی در ماه های اخیر شده نیز حضور نداشته باشد.
ایکاردی نیز حاضر است از مبلغ دستمزدش در اینتر بکاهد ولی در این تیم بماند که همه این‌ها توسط کونته و سران اینتر رد شد و به نظر می‌رسد آن ها برای فروش مائورو ایکاردی بسیار جدی هستند.

ایکاردی نیز پس از این صحبت ها اعلام کرده که تصمیمی برای جدایی ندارد و به نوعی لجبازی را شروع کرده است. پس از آن به سران اینتر اعلام کرد که در صورتی که فقط تیم یوونتوس او را بخواهد حاضر می‌شود با دریافت تمام حق و حقوقش از اینتر برود در غیر این صورت این تیم را ترک نمی‌کند. اینتر نیز به تازگی پس از مذاکرات فراوانی که با یووه داشت در نظر دارد فقط در صورتی که ایکاردی با پائولو دیبالا معاوضه گردد او را به این تیم بدهد در غیر این صورت با پیوستن این بازیکن به یووه مخالف هستند. یوونتوس نیز از آن جایی که تصمیمی برای معاوضه دیبالا ندارد به نظر می‌رسد از جذب ایکاردی منصرف شده و تنها گزینه پیش روی مائورو تیم ناپولی است که او علاقه ای به پیوستن به این تیم ندارد.66 1
گاتزتا دلا اسپورت در جدیدترین خبر خود نوشته است که ناپولی برای جذب ایکاردی در نظر دارد ۶۵ میلیون یورو به صورت نقدی به اینتر بپردازد و یا این که آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی خود را وارد معامله کند و این تصمیم را بر عهده اینتر قرار داده است.
به نظر می‌رسد اینتر از وارد کردن میلیک در معامله با ناپولی استقبال می کند زیرا او هم از مائورو از لحاظ سنی کوچک تر است و هم این که می‌تواند در نقش مهاجم نوک و یا مهاجم دوم در کنار دیگر بازیکناش به میدان برود. میلیک در فصل اول حضورش در ناپولی دچار مصدومیت شد ولی بعد از آن در ۶۷ بازی که به میدان رفته توانسته ۲۸ گل به ثمر برساند و این قضیه تا حدودی سران اینتر را وسوسه می‌کند. اما مسئله اصلی که مطرح می‌شود عدم علاقه ایکاردی ناپولی است چرا که او فقط در صورتی حاضر است اینتر را ترک کند که به یوونتوس ملحق شود و با توجه به شرایطی که گفته شد انتقال او به یووه نیز تقریبا منتفی است مگر این که اینتر از موضعش برای تعویض با دیبالا منصرف شود و با یووه وارد مذاکره جدیدی شود که بعید به نظر می‌رسد. به همین دلیل آینده این بازیکن نیز نامشخص باقی مانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *