صفحه اصلی / عمومی / مارسی-نیس؛ به دنبال سهمیه اروپایی در لیگ ۱ فرانسه

مارسی-نیس؛ به دنبال سهمیه اروپایی در لیگ ۱ فرانسه

ad banner

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های مارسی و نیس از ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ اسفند ماه مصادف با ۱۰ مارسی ۲۰۱۹ در استادیوم ولودروم با قضاوت بنویت باستین مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مارسی؛ رودی گارسیا به دنبال تداوم روند خوب در لیگ ۱ فرانسه

باشگاه مارسی در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۷ مسابقه خود ۱۳ پیروزی، ۵ تساوی و ۹ شکست داشته و با ۴۴ امتیاز در رتبه چهارم لوشامپیونه قرار گرفته است. شاگردان رودی گارسیا در هفته جاری باید به مصاف نیس بروند که در رتبه هشتم قرار گرفته است. رتبه دو تیم بسیار نزدیک است و پیش بینی فوتبال دو تیم نیز مشکل خواهد بود.

لیگ ۱ فرانسه مارسی

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه مارسی هیچ مصدومی برای این دیدار ندارد. جوردن آماوی نیز محرومیتش به اتمام رسیده و می‌تواند مجددا در سمت چپ خط دفاع تیمش قرار گیرد. این در حالی است که برونا سار نیز به مانند گذشته مدافع راست تیمش خواهد بود. بعید است مارسی با ترکیبی متفاوت به مصاف حریف خود بیاید. به احتمال فراوان رودی گارسیا مجددا زوج خط حمله خود یعنی ماریو بالوتلی و والره ژرمن را در ترکیب اصلی خود برای دیدار مقاب نیس قرار خواهد داد.

باشگاه مارسی در ۲۶ دیدار از ۲۹ بازی اخیر خانگی خود در لیگ ۱ فرانسه شکست نخورده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت میزبان خیلی سخت شکست می‌خورد. شاگردان رودی گارسیا همچنین در ۵ دیدار از ۷ دیدار اخیر خانگی خود کلین‌شیت کرده‌اند که نشان دهنده عملکرد خوب دفاع این تیم در مسابقات خانگی است. این تیم همچنین ۵ هفته است که شکست نخورده است.

نیس؛ پاتریک ویرا برای بندرنشینان دردسرساز می‌شود؟

باشگاه نیس در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۷ مسابقه خود ۱۱ پیروزی، ۷ تساوی و ۹ شکست داشته و با ۴۰ امتیاز جایگاه هشتم لیگ را به خود اختصاص داده است. فاصله نیس با مارسی ۴ پله است ولی فاصله امتیازی دو تیم نیز ۴ امتیاز بوده و این اختلافی است که پاتریک ویرا به دنبال کاهش آن و رسیدن به رتبه‌های بالاتر است.

لیگ ۱ فرانسه نیس

به گزارش وبسایت گل، دانیلو به دلیل اخراج در دیدار باشگاه نیس مقابل استراسبورگ قادر به همراهی تیمش مقابل مارسی نیست. ایهسان ساکو نیز اخیرا با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و باید دید نظر پاتریک ویرا در خصوص استفاده از او چیست. مائولیدا نیز اخیرا کمی دچار مشکل در تمرینات نیس بوده و احتمال دارد این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست دهد.

باشگاه نیس عملکردی سینوسی در هفته‌های اخیر داشته است به طوری که آن‌ها از ۶ دیدار اخیر خود ۳ پیروزی و ۳ شکست کسب کرده‌اند. نیس همچنین در ۳ دیدار اخیر خارج از خانه خود شکست خورده که در پیش بینی فوتبال این تیم باید در نظر داشت شاگردان ویرا در خارج از خانه خیلی کم امتیاز می‌گیرند. نیس همچنین در ۵ دیدار از ۷ دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ ۱ فرانسه نتوانسته گلزنی کند. نیس همچنین در ۴ دیدار اخیر خود مقابل مارسی شکست خورده است که این نکته‌ای نگران کننده برای تیم میهمان خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ۱ فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *