صفحه اصلی / عمومی / لیگ ملت های والیبال؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه

لیگ ملت های والیبال؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه

ad banner

در روز سوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف روسیه رفت که با ارائه یک بازی بی نقص توانست حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در هفته سوم لیگ ملت های والیبال

ست اول پایاپای آغاز شد و امتیازات دو تیم نزدیک بود اما در پایان وقت استراحت اول تیم ملی والیبال ایران توانست ۸ بر ۶ از حریف جلو افتد. در ادامه، بازیکنان کشورمان به عملکرد خوب خود ادامه دادند و اختلاف را بیشتر کردند تا در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود کشورمان شود. در پایان ست اول، شاگردان کولاکوویچ اختلاف را حفظ کردند تا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ روسیه را شکست دهند.

در ست دوم روس ها بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در وقت استراحت اول ۸ بر ۵ از ایران جلو افتند. در ادامه، بازیکنان روسیه به عملکرد خوب خود ادامه دادند و در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود روسیه شود. با این نتیجه همه فکر می کردند بازی در این ست به سود روس ها پایان خواهد یافت اما شاگردان کولاکوویچ ورق بازی را عوض کردند و با تلاش زیاد توانستند در امتیاز ۲۳ کار را به تساوی بکشانند و در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ در ست دوم پیروز شوند.

در ست سوم این دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال، تیم ملی والیبال ایران کار را بهتر آغاز کرد و در وقت استراحت اول ۸ بر ۵ پیش افتاد. در ادامه، بازیکنان ایران به عملکرد خوب خود ادامه دادند و اختلاف را به ۵ امتیاز رساندند اما روس ها کار را در ادامه سخت کردند تا به ایران نزدیک شوند. در نهایت، شاگردان کولاکوویچ بازی را در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا در مجموع این دیدار با نتیجه ۳ بر ۰ به سود آن ها تمام شود.

لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران

امیر غفور در این دیدار ۱۷ امتیاز کسب کرد و طبق معمول امتیاز آورترین بازیکن کشورمان در این دیدار شد. ویکتور پولتائف هم با کسب ۱۶ امتیاز، امتیاز آور‌ترین بازیکن روسیه بود.

در پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی والیبال ایران همچنان به صدرنشینی خود در برابر قدرت های جهان ادامه داد. کشورمان در این مسابقات، قدرت‌هایی مانند ایتالیا، آرژانتین، روسیه و لهستان را شکست داد و فقط مقابل برزیل با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد.

در هفته چهارم مسابقات روز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف پرتغال خواهد رفت. دیدار دوم روز شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل استرالیا برگزار خواهد کرد. سومین دیدار را کشورمان روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل فرانسه برگزار خواهد کرد.

ایگو کولاکوویچ، سرمربی کشورمان پس از این دیدار در کنفرانس خبری اظهار داشت:

از مردم ایران و ارومیه، بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم که میزبانی خوبی داشتند. برای ما مهم صعود به فینال است و مشخص نیست صدرنشین باقی خواهیم ماند یا خیر. در گذشته در تورنمنت ها شروع بدی داشتیم اما این بار شروع مان خوب بود. کیفیت بالای بازیکنان مان باعث شده است که برای هر امتیاز بجنگند. در ست دوم از روسیه عقب افتادیم اما خیلی خوب جنگیدیم و توانستیم پیروز شویم. هدف در این دیدار زدن سرویس های قدرتمند بود که در این کار موفق بودیم. موسوی، معروف و فیاضی سرویس های خوبی زدند.

سعید معروف، کاپیتان کشورمان پس از پیروزی مقابل روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

بازی مقابل روسیه و بازی قبلی مقابل لهستان باعث شد فشار زیادی به ما وارد شود. روس ها در شروع بازی به دلیل جو سنگین بازی در زدن سرویس اشتباهات زیادی داشتند. اگر در ست دوم بازی شکست می خوردیم، شرایط تغییر می کرد. اما به روند خوب مان ادامه دادیم و پیروز شدیم. طبق پیش بینی های قبلی توانستیم هر ۳ بازی در ارومیه را پیروز شویم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *