صفحه اصلی / عمومی / لیونل مسی و آمار ۱۳۴ روز، بدون گل زده برای تیم بارسلونا !

لیونل مسی و آمار ۱۳۴ روز، بدون گل زده برای تیم بارسلونا !

ad banner

لیونل مسی مهاجم تیم بارسلونا نزدیک به ۱۳۴ روز است که برای تیم خود گلزنی نکرده است و این آمار برای این ستاره آرژانتینی که از ابتدای فصل از مصدومیت رنج می برد، عجیب است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لیونل مسی می تواند در ال کلاسیکو پیش رو ناکامی در گلزنی برای بارسلونا را جبران نماید؟!

 به نقل از خبر گذاری معتبر آ اس اسپانیا، یکشنبه هفته پیش رو ۱۳۴ روز می شود که لیونل مسی برای بارسلونا گلزنی نکرده است. این آمار برای کاپیتان آبی اناری ها که بهترین گلزن تاریخ باشگاه و لالیگا محسوب می شود عجیب است. آسیب دیدگی که در پیش فصل برای ستاره آرژانتینی به وجود آمد باعث شد نتواند در این فصل گلزنی کند. تنها بازی کامل مسی در این فصل در دیدار بارسلونا و اینتر اتفاق افتاد که تیم کاتالانی چهارشنبه شب توانست ۲ بر یک مهمان اش را با دو گل لوییس سوارز شکست دهد و پیروز میدان شود. این در حالی است که مسی از ابتدای مسابقه در ترکیب ثابت قرار داشت و تیم اینتر در دقیقه هشت خیلی زود به گل رسید. ولی نیمه دوم با حملات بارسلونا ورق برگشت و کاتالان موفق شدند در دومین بازی لیگ قهرمانان اروپا صاحب یک پیروزی ارزشمند خانگی شوند.
جالب است بدانید آخرین باری که لیونل مسی برای این تیم گلزنی کرده است به بازی بارسا در برابر والنسیا  در فینال کوپا دل ری فصل گذشته بر می گردد که مسی موفق به گلزنی در آن دیدار شد ولی در نهایت باز هم بازی را به والنسیا واگذار کردند و قهرمانی را از دست دادند. گل مسی در روز چهارم خرداد در دیدار برابر والنسیا زده شد و آبی اناری ها با شکست ۲ بر یک در کسب جام ناکام ماندند.
لیونل مسی و بارسلونا
آخرین گل رسمی ستاره آرژانتینی در بیستم ژوئن در کوپا آمه ریکا به ثمر رسید. مهاجم بارسا در شب تساوی آلبی سلسته برابر پاراگوئه گلزنی کرد.
نکته قابل توجه دیگر این است که آخرین باری که مسی در زدن گل ناکام مانده بود به فصل ۰۷-۲۰۰۶ بر می گردد که این  مهاجم  آرژانتینی نتوانست ۱۴۶ روز گلی به ثمر برساند. فرانک رایکارد در آن زمان سرمربی بارسا بود. این دوره از ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶ آغاز شد و تا دهم مارس ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد و بیشترین تعداد روزی است که او موفق به گلزنی نشده است. در آن زمان هم مسی آسیب دیده بود. انگشت پای چپ وی به خاطر ضربه محکم آلبرت سلادس در دیدار برابر رئال ساراگوسا شکسته بود. این اتفاق ستاره آرژانتینی را سه ماه از میادین دور نگه داشت.
نکته جالب این جا است مسی آن رکورد بد را با یک عملکرد درخشان به پایان رساند و توانست در نیوکمپ برابر رئال مادرید هت تریک کند تا روز های تاریک خود را از یاد ببرد. آیا مسی این بار نیز می تواند در ال کلاسیکو که حدود سه هفته دیگر در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی بارسلونا برگزار می شود، گلزنی کند؟!

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *