صفحه اصلی / عمومی / مشکل لیونل مسی با مهاجم تازه وارد بارسلونا ، آنتوان گریزمان چیست؟!

مشکل لیونل مسی با مهاجم تازه وارد بارسلونا ، آنتوان گریزمان چیست؟!

ad banner

به نظر می‌رسد میان لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا و آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این تیم که به تازگی به جمع آبی اناری ها ملحق شده، داستانی وجود دارد چرا که مسی در بازی مقابل آرسنال از دست دادن با این بازیکن اجتناب کرد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ماجرای دست ندادن لیونل مسی با آنتوان گریزمان

ماجرا از این قرار است که در جریان بازی دوستانه بارسلونا و آرسنال که دو شب پیش برگزار شد، در حالی که کار با تساوی ۱-۱ برای دو تیم دنبال می شد، ارنستو والورده سرمربی بارسا آنتوان گریزمان را به عنوان بازیکن تعویضی بیرون کشید و گریزمان نیز بر حسب عادت و خوش و بش بعد از تعویض با تمام بازیکنان بارسلونا در حال دست دادن بود که هنگامی که به لیونل مسی رسید، مسی هیچ واکنشی به این عمل او نشان نداد و با گریزمان دست نداد. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید دوربین های اسپانیایی این تصویر ها را گرفتند و در خبرگزاری‌های اسپانیا این عکس به عنوان خبر چاپ شده که مطرح گردیده که چه داستانی میان مسی و گریزمان وجود دارد و مشکل مسی با گریزمان چیست که باعث شده او این عکس العمل نه چندان جالب را نشان دهد؟

آنتوان گریزمان لیونل مسی
حتی خبرگزاری ها با بررسی دوربین هایی که نیمکت را رصد می‌کنند هیچ ارتباط و یا کوچک ترین صحبتی را تا پایان بازی در حالی که به فاصله چند سانتی متری هم نشسته بودند، میان این دو نفر مشاهده نکردند که نشان از این باشد که این قضیه یک سو تفاهم است.
اما رسانه‌های اسپانیایی به دو شکل متفاوت این اتفاق را تحلیل کرده اند.
برخی از خبرگزاری ها به صورت خوش بینانه به این مسئله پرداخته اند و احتمال دادند که مسی متوجه نشده که آنتوان گریزمان برای دست دادن به پیش او رفته در حالی که این نظر منتفی به نظر می رسد زیرا گریزمان جلوی مسی قرار داشت و چگونه مسی متوجه حضور او نشده است تا با او دست بدهد.
اما برخی دیگر که تعداد آن ها بسیار زیاد است از مشکل و قهر احتمالی میان او دو بازیکن نوشتند و معتقد هستند که رابطه سردی میان او دو برقرار است که این موضوع نیز به نیمکت هم کشیده شده و مسی نیز تمایلی به برقراری ارتباط با او ندارد و حتی در جلوی دوربین ها هم نمی‌خواهد نشان دهد که رابطه او با این بازیکن تازه وارد خوب است و عبایی از آشکار شدن این مشکل جلوی رسانه ها ندارد.

2 10
در ادامه نیز نوشتند به احتمال زیاد ماجرا از سال گذشته نشات می گیرد که علی رغم میل شدید بارسا به جذب این بازیکن و تعریف و تمجید های بازیکن بارسا از وی و استقبال برای پیوستن به بارسلونا به خصوص لیونل مسی، هنگامی که این بازیکن پیشنهاد بارسا را به آن صورت رد کرد و با اتلتیکو مادرید تمدید کرد مسی این کار او را اصلا دوست نداشته است و هنوز از دست او دلخور است که این رفتار را نشان داده است.

تنها دلیل منطقی که‌می توان برای این مسئله بیان کرد در حال حاضر همین یک گزینه است که مسی تمایلی به پیوستن گریزمان به بارسا نداشته و یا هنوز به آن دلیل نمی تواند با او ارتباط برقرار کند.

برای طرفداران بارسا نیز این موضوع باعث نگرانی شده و بحث داغی را میان آن ها ایجاد کرده است و در اردوی پیش رو که سفر به آمریکا هست نمی‌توان چیزی را متوجه شد زیرا مسی دیروز به دلیل کشیدگی عضلات پای راست دچار مصدومیت شد و تمرینات را ترک کرد و بعد از معاینات پزشکی مشخص شدن او دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است و نمی‌تواند کاتالان ها را در این اردوی پیش فصل همراهی کند.
3 7
لازم به ذکر است لیست بازیکنانی که فعلا به اردوی آمریکا می‌روند از قرار رو به رو است: مارک آندره تراشتگن، نتو، اینیاکی پنیا، سمدو، پیکه، تودیبو، لنگله، موسی واگه، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، اومتیتی، جونیور فریپو، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور ملو، ویدال، آلنیا، رافینیا، دی یونگ، ریکی پویج، سوارز، دمبله، گریزمان، کارلس پرز و آبل روئیز.

همانطور که مشاهده می کنید خبری از مسی نیست و او باید در اسپانیا بماند تا ریکاوری و اقدامات لازم جهت درمان را انجام دهد تا در شروع بازی های لالیگا بتواند تیمش را همراهی کند. هواداران و رسانه ها نیز که این موضوع به شدت ذهنشان را مشغول کرده است باید تا شروع مسابقات لالیگا صبر کنند تا مجددا ارتباط این دو را متوجه شوند و یا این که لیونل مسی صحبتی در این باره انجام دهد که تاکنون خبری از او نیست.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *