صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه ؛ بازی سنت اتین-مارسی

رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه ؛ بازی سنت اتین-مارسی

ad banner

رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه ؛ ققنوس‌ها به یک تلنگر نیاز دارند

از هفته هفدهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، دو تیم سنت اتین و المپیک مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که به علت اغتشاشات و تظاهرات در کشور فرانسه به تعویق افتاده بود، در تعیین سرنوشت و مسیر دو تیم نقشی مهم ایفا خواهد کرد. سنت اتین که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد و واقعا تیم خوبی است، می‌خواهد از روزهای بد ققنوس‌ها نهایت استفاده را ببرد و خودش را بالا بکشد. در سوی دیگر، مارسی می‌داند رتبه نهم جدول برازنده‌شان نیست و باید کاری کنند. پیش بینی لوشامپیونه فرانسه و مخصوصا این بازی، احتمالا با استقبال علاقه‌مندان رو به رو خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

سنت اتین: شگفتی‌ساز فرانسه

کسی انتظار نداشت شاگردان ژان لویی گاسه، بتوانند تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، همچنان در بالای جدول باشند، اما عزم راسخ و اتحاد، رمز موفقیت سبزپوشان فرانسوی بود. لویک پرین و گابریل سیلوا، دو مهره اصلی و کلیدی سنت اتین برای این بازی آماده خواهند بود. سیستم ۲-۵-۳ که گاسه بیشتر روی آن تاکید دارد، در این دیدار هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورت پیروزی، سنت به جمع سه تیم برتر لیگ راه خواهد یافت که خود باعث افزایش انگیزه است. صد البته نبود سوبوتیچ و دبوچی، قطعا به چشم خواهد آمد، اما به نظر نمی‌آید چندان در رویکرد شگفتی‌ساز فرانسه تفاوتی ایجاد کند. با توجه به جذاب بودن این بازی، پیش بینی لوشاپیونه فرانسه هم بیشتر از پیش، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

لوشامپیونه فرانسه

المپیک مارسی: ستاره‌های کم فروغ

شاگردان رودی گارسیا، هنوز به پتانسیل نهایی خود نرسیده‌اند. البته مسائل زیادی در این بین دخیل بود، اما هیچکدام دلیل خوبی برای کسب این نتایج ضعیف نیستند. قطعا ستاره اصلی مارسلیاس‌ها، فلورین تاوین فرانسوی است که با ۱۱ گل و ۳ پاس گل، در لوشامپیونه فرانسه می‌درخشد. مارسی در پنج بازی اخیر خود در لیگ، سه تساوی، یک شکست و دو پیروزی به دست آورده که آماری قابل قبول نیست، مخصوصا برای تیمی که از وجود استروتمن و دیمیتری پایه بهره می‌برد. به هرحال اگر به مصاف‌های اخیر دو تیم نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد المپیک مارسی تنها در یک بازی برابر سنت اتین شکست خورده است. اگر طی هفته‌های اخیر گارسیا نتواند تیم را به تعادل برساند، حتی خطر از دست دادن شغلش را هم حس خواهد کرد. با در نظر گرفتن تمام این شرایط، همچنان پیش بینی لوشامپیونه فرانسه کاری سخت و جذاب خواهد بود.

مشخصات بازی

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷-۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت ایران

استادیوم: استاد جفری گیتشارد (ورزشگاه اختصاصی سنت اتین)

لوشامپیونه فرانسه

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *