صفحه اصلی / عمومی / تیم آژاکس اولین جام را به خانه برد؛ قهرمانی شاگردان اریک تن هاگ در جام حذفی

تیم آژاکس اولین جام را به خانه برد؛ قهرمانی شاگردان اریک تن هاگ در جام حذفی

ad banner

تیم آژاکس برای نوزدهمین بار قهرمان جام حذفی هلند شد. در دیداری که دیشب بین دو تیم آژاکس و ویلم برگزار شد، شاگردان اریک تن هاگ توانستند تیم ویلم را با ۴ گل شکست دهند و قهرمان این دوره جام حذفی هلند شوند.

این دیدار در ورزشگاه دی کویپ به قضاوت سردار گوزوبویوک برگزار شد که به شرح زیر می باشد:

گل اول این بازی توسط دیلی بلیند روی پاس گل دوشان تادیچ در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید.۱ دقیقه بعد حکیم زیاش کلاس یان هونتلار را صاحب موقعیت کرد و او در دقیقه ۳۹ گل بعدی تیم اش را زد. نیمه اول بازی که یک دقیقه وقت اضافه شد با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع آژاکس به پایان رسید. در دقیقه ۵۸ بازی حکیم زیاش تعویض شد و به جای او دیوید نرس به بازی آمد. این بار نوبت دانی فن دی بیک بود که کلاس یان هونتلار را در دقیقه ۶۷ صاحب موقعیت کند و او گل سوم تیم اش را به ثمر برساند. در دقیقه ۷۳ دوشان تادیچ از زمین مسابقه خارج شد و زکریا لبیض به جای او میدان آمد. ۳ دقیقه بعد نصیر مزراوی به راسموس کریستنسن پاس داد و او توانست چهارمین گل تیم اش را به ثمر برساند. تیم آژاکس از سال ۲۰۱۶-۱۷ ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی هلند مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

کسب سه گانه، رویای این فصل تیم آژاکس و اریک تن هاگ

تیم آژاکس اریک تن هاگ
آژاکس هم چنین در سال های ۱۷–۱۹۱۶، ۴۳–۱۹۴۲، ۶۱–۱۹۶۰، ۶۷–۱۹۶۶، ۷۰–۱۹۶۹، ۷۱–۱۹۷۰، ۷۲–۱۹۷۱، ۷۹–۱۹۷۸، ۸۳–۱۹۸۲، ۸۶–۱۹۸۵، ۸۷–۱۹۸۶، ۹۳–۱۹۹۲، ۹۸–۱۹۹۷، ۹۹–۱۹۹۸، ۰۲–۲۰۰۱، ۰۶–۲۰۰۵، ۰۷–۲۰۰۶، ۱۰–۲۰۰۹ قهرمان جام حذفی شده بودند و این قهرمانی آن ها پس از ۹ سال به دست آمد.آژاکسی ها که در لیگ برتر هلند و لیگ قهرمانان اروپا نیز شانس قهرمانی دارند، این بار خود را در شرف کسب سه گانه این فصل می بینند. تیم آژاکس چهارشنبه ۱۹ اردی بهشت در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی در حالی به مصاف تاتنهام می رود که بازی رفت با نتیجه ۱ بر صفر به سود این تیم در ورزشگاه خانگی تاتنهام به پایان رسید.
این در حالی است که آن ها در لیگ برتر هلند نیز از ۳۲ بازی با امتیاز مساوی با آیندهوون و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در رتبه اول جای گرفته است و در قهرمانی این دوره از رقابت ها نیز می تواند موفق باشد. شاگردان ارین تن هاگ که این فصل نمایش خوبی را داشته اند این بار خود را در آستانه کسب سه گانه و افتخاری بزرگ برای این باشگاه خواهند دید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *