صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جام ملتهای آسیا ؛ پیش‌ بازی تیم های امارات- تایلند

فوتبال جام ملتهای آسیا ؛ پیش‌ بازی تیم های امارات- تایلند

ad banner

فوتبال جام ملتهای آسیا ؛ پیش‌بینی بازی امارات- تایلند

در ادامه هفته سوم گروه A رقابت‌های فوتبال جام ملتهای آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۲۴ دی‌ماه تیم فوتبال امارات به مصاف تیم فوتبال تایلند خواهد رفت. پیش‌بینی بازی امارات- تایلند باتوجه به حساسیت‌های موجود در جدول برای سرگروهی، یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال خواهد بود. دو تیم در شرایطی سومین دیدار خود در این رقابت‌ها را مقابل هم برگزار خواهند کرد که تیم ملی امارات در بازی اول خود مقابل تیم ملی بحرین با پنالتی جنجالی دقایق پایانی بازی را به تساوی کشید و در دیدار دوم خود با دو گل تیم ملی هند را شکست داد. در سوی دیگر تیم فوتبال تایلند در اولین دیدار خود به هند باخت و در مقابل بحرین در بازی دوم با یک گل به پیروزی رسید. تیم ملی امارات با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد در‌حالی‌که تیم فوتبال تایلند با ۳ امتیاز در رده سوم این گروه را به‌خود اختصاص داده است. ‌

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم فوتبال امارات در ۷ تقابل قبلی خود مقابل تایلند ۴ پیروزی به‌دست آورده است.

دیدار آخر دو تیم در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی به تساوی یک بر یک انجامید.

تیم ملی امارات متحده عربی؛ ابر و باد و داور…

تیم ملی امارات متحده عربی علی‌رغم بازی‌های نه‌چندان درخشان خود با کسب ۴ امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه A  رقابت‌های فوتبال جام ملتهای آسیا قرار دارد. امارات در دیدار اول خود مقابل تیم ملی بحرین بازی یک بر صفر باخته را با یک پنالتی جنجالی در دقیقه ۸۸ به تساوی کشید تا در ادامه رقابت‌ها با امید بیشتری ظاهر شود. آنها در بازی دوم تیم ملی هند را که سرخوش از برد ۴ بر یک مقابل تایلند بود، شکست دادند. تیم فوتبال امارات درصورت کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس می‌تواند امتیازات خود را به‌عدد ۷ برساند و به‌عنوان تیم اول گروه A امیدوار باشد تا در مرحله یک هشتم نهایی با حریف آسانی روبرو شود. آلبرتو زاکرونی، سرمربی تیم فوتبال امارات در این بازی تلاش خواهد کرد با رفع نقاط ضعف تیمش در دو بازی قبل، بازی بهتری به نمایش بگذارد و با کسب سه امتیاز این بازی حساس به‌عنوان اولین تیم این رقابت‌ها به مرحله بعد صعود کند.

فوتبال جام ملتهای آسیا

تیم ملی تایلند؛ خلق شگفتی یا خداحافظی؟

تیم ملی فوتبال تایلند در رده ۱۱۸ بهترین تیم‌های ملی فوتبال جهان و ۲۲ بهترین تیم‌های آسیایی قرار دارد. تایلند در بازی اول خود مقابل تیم ملی هند با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا خیلی از منتقدین فوتبال کار تایلند در این رقابت‌ها را تمام شده بداند. آن‌ها در بازی دوم خود با شکست تیم بحرین با ۳ امتیاز این دیدار در رده سوم قرار گرفتند تا هم‌چنان به صعود از این مرحله امیدوار باشند. تیم ملی تایلند درصورت کسب پیروزی در این دیدار بسیار دشوار مقابل میزبان این رقابت‌ها می‌تواند صعود خود را به دور بعد مسجل کند. تایلند درصورت تساوی نیز شانس صعود خواهد داشت به‌طوری‌که آنها باید امیدوار باشند بحرین تیم فوتبال هند را شکست دهد تا آنها بتوانند با چهار امتیاز به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

پیش‌بینی بازی امارات- تایلند در رقابت های فوتبال جام ملتهای آسیا

باتوجه به‌ شرایط حساس جدول و نتایج دو تیم در بازی‌های قبلی و حضور داور مکزیکی گزینه برد مساوی تیم فوتبال امارات می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال باشد.

این دیدار حساس و مهیج در استادیوم هزاع بن زاید شهر العین برگزار خواهد شد.

حضور سزار راموس پالازلوس از کشور مکزیک برای قضاوت این دیدار می‌تواند از نکات جالب این بازی باشد.

فوتبال جام ملتهای آسیا

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *