صفحه اصلی / عمومی / صحبت های لوئیس سوارز بعد از شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول

صحبت های لوئیس سوارز بعد از شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول

ad banner

در یکی از بازی های جالب چند سال اخیر لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با وجود شکست ۳ بر ۰ در دیدار رفت، موفق شد بارسلونا را در آنفیلد با ۴ گل شکست دهد و راهی فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. این دومین فصل پیاپی هست که بارسلونا با وجود پیروزی پرگل در مرحله رفت، بازی برگشت را واگذار می کند و از دور رقابت ها کنار می رود.

لوئیس سوارز
بارسلونا – لیورپول

لوئیس سوارز : ما تیم نبودیم

لوئیس سوارز مهاجم سابق لیورپول در بازی رفت موفق به گلزنی در برابر تیم سابقش شد اما در بازی برگشت کم فروغ ظاهر شد. او در پایان بازی در مورد شکست سنگین تیمش مقابل قرمز های آنفیلد گفت :

ما باید بسیار خودمان را نقد کنیم. این دومین بار است که این اتفاق می افتد. ما نمی توانیم این اشتباهات را دو سال متوالی تکرار کنیم. ما باید خودمان را به خاطر این اشتباهات سرزنش کنیم. دیگر فکر کردن به همه چیز به پایان رسیده است.
شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول می تواند پیامد های بدی برای مربی این تیم یعنی ارنستو والورده داشته باشد. او فصل گذشته هم مدیران بارسلونا را در کسب موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناامید کرده بود. با این حال لوئیس سوارز از مربی خود دفاع کرد و گفت :

ما (بازیکنان) افرادی بودیم که بازی می کردیم. مربی تاکتیک های خودش را تعریف کرده بود، همانند کاری که در دور رفت انجام داده بود. ما بازیکنان باید آگاه باشیم که ما بودیم که در زمین بازی حضور داشتیم و بازی کردیم. ما باید بابت این قضیه عذرخواه باشیم، ما تیم نبودیم. ما باید از خانواده خود، فرزندان و هوادارانمان طلب بخشش کنیم. این که ما در یک دقیقه دو گل دریافت کنیم غیرقابل توجیه است. در گل چهارم ما همانند تیم های رده جوانان بودیم، ما باید تمام انتقاد هایی که از ما می شود را درک کنیم. ما بسیار ناراحت هستیم، صدمه دیده ایم، ما انسان هستیم و احساس درد و سرخوردگی میکنیم. اما باید انتقاد پذیر باشیم و سینه خودمان را در برابر شلیک گلوله منتقدین قرار دهیم.

پرونده بارسلونا در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸/۱۹ با شکست مقابل لیورپول بسته شد و حالا شاگردان والورده باید خود را برای دو دیدار باقی مانده لیگ و همچنین فینال جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا، آماده کنند.

پیش‌بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *