صفحه اصلی / عمومی / سرخیو راموس: نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیا است؛ امیدوارم ناواس بماند

سرخیو راموس: نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیا است؛ امیدوارم ناواس بماند

ad banner

سرخیو راموس ، کاپیتان باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که نیمار، مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن جزو سه بازیکن برتر دنیا است. این در حالی است که ستاره برزیلی به حضور مجدد در لالیگا لینک شده است.

تمجید سرخیو راموس از نیمار

نیمار می خواهد از پاری سن ژرمن جدا شود. او دو فصل پیش با یک رکورد در بازار نقل و انتقالات اروپا از بارسلونا راهی لیگ ۱ فرانسه شد و حال می خواهد از این تیم جدا شود. این در حالی است که بارسلونا و رئال مادرید برای خرید ستاره تیم ملی برزیل با یکدیگر رقابت می کنند. در واقع گفته می شود هر دو غول اسپانیایی در حال مذاکره با پاری سن ژرمن و شخص نیمار هستند. حال سرخیو راموس با وجود این که به توانایی های بازیکنان رئال مادرید اطمینان دارد، به تمجید از بازیکن سابق بارسلونا پرداخت. به گزارش سایت گل، سرخیو راموس در این خصوص گفت:

نیمار بازیکنی سطح بالا بوده و جزو سه فوتبالیست برتر دنیا است. البته صحبت در مورد بازیکنان دیگر تیم ها بی احترامی به آن ها است. البته می دانید که همیشه شایعات و گمانه زنی های زیادی حول رئال مادرید به خصوص هنگام باز بودن پنجره نقل و انتقالات وجود دارد. به هر حال بازیکنان نباید به این صحبت ها توجه کنند. ما باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم و می توانیم با روی فرم آمدن مجدد گرت بیل و خامس رودریگز، راهکاری جدید داشته باشیم.

سرخیو راموس

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۹ بسیار فعال بود. این تیم بازیکنانی مانند ادن هازارد، لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، فرلاند مندی و رودریگو گوئس را به خدمت گرفت. همچنین به نظر می رسد بازیکنانی مانند خامس رودریگز و گرت بیل نیز در تیم بمانند. سرخیو راموس در ادامه صحبت های خود افزود:

باید با بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم، ادامه دهیم. در واقع می خواهیم همه در روند پیشرفت تیم مشارکت داشته باشند. همچنین نگه داشتن بازیکنانی مانند رودریگز و بیل راهکاری دیگر برای ما است.

کیلور ناواس، دروازه بان کهکشانی ها به نظر می رسد در آستانه جدایی از تیمش است چرا که او اکثر مواقع نیمکت نشین تیبو کورتوا می باشد. سرخیو راموس در خصوص این مسئله نیز اظهار کرد:

کیلور یکی از بهترین دروازه بان های دنیا است. رقابت میان دروازه بان ها در یک تیم همیشه وجود دارد ولی ما در رئال مادرید به دو دروازه بان خوب نیاز داریم و کورتوا و ناواس نیز دو دروازه بان عالی هستند. دوست دارم ناواس بماند زیرا یک بازیکن و هم تیمی و البته یک دوست خوب است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *