صفحه اصلی / عمومی / سرخیو راموس در کنفرانس خبری: رویایم بازنشستگی در تیم رئال مادرید است

سرخیو راموس در کنفرانس خبری: رویایم بازنشستگی در تیم رئال مادرید است

ad banner

در حالی که برخی خبرگزاری ها مدعی شده بودند که سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید خواستار جدایی از این تیم است و فلورنتینو پرز مدیریت این باشگاه نیز در کنفرانس خبری پریشب خود هم تأیید کرده بود که راموس خواستار جدایی از رئال مادرید شده و از باشگاه های کشور چین پیشنهاداتی برای او ارائه شده، خبرگذاری ال چیرینگیتو تایید کرد که مذاکرات سرخیو راموس و سران تیم رئال مادرید در جهت خوبی حرکت کرده و سرخیو راموس اعلام کرده که می خواهد در این تیم بماند و دوران فوتبالش را پشت سر بگذارد و در صورت امکان نیز تا آخرین لحظه می خواهد با پیراهن تیم رئال از فوتبال خداحافظی کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

کاپیتان این تیم در گفت و گو با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری چنین گفت:

پاسخ این سوالات و شایعات را دوست دارم به صورت مستقیم به شما بگویم. چون صحبت های زیادی در خصوص من شده است و هر که هر چه خواست نوشت. من می خواهم بگویم که می‌خواهم همین جا بازنشست شوم، می‌خواهم ادامه قراردادم را همین جا بمانم. می‌خواهم فصل های بد را فراموش کنم و هنگامی که خواستیم از این تیم بروم با افتخار و از دری بزرگ به بیرون بروم. من این جا هستیم که به صورت قطعی به شما پاسخ بدهم تا دیگر از این ابهامات برای کسی پیش نیاید چون من عاشق رئال مادرید هستم و هیچ چیز نمی تواند من را از آن جدا کند مگر این که روزی تشخیص دهم که نمی توانم برای تیم مفید باشم و وجودم به این تیم آسیب می رساند، آن وقت است که می توانم گزینه های دیگر روی میز را در حد توان بررسی کنم.
من و رییس پرز خیلی با هم خوب هستیم. من کاپیتان این تیم هستم و محبت و حمایت هم تیمی هایم وسران باشگاه را به خوبی حس کرده ام. هم تیمی هایم مرا به خوبی می‌شناسند و هیچ یک شکی نداشتند که به کارم در اینجا ادامه خواهم داد و از این تیم نخواهم رفت. پیشنهاد تیم های چینی در رو به روی من قرار دارد ولی الان زمان آن نیست چون این پیشنهاد از آن پیشنهادهایی است که وقتی دیگر پاهایتان یاری نمی کند، به سراغ آن خواهید رفت. هیچگاه به رفتن فکر نکردم یا آنگونه که شایعات گفته شد، درخواست خروج از تیم را نداده ام.

سرخیو راموس و تیم رئال مادرید جدانشدنی بنظر می رسند

سرخیو راموس و تیم رئال مادرید جدانشدنی بنظر می رسند

وی ادامه داد:

هنوز آن لحظه فرا نرسیده است که بخواهم بروم. تا زمانی که جان در بدن داشته باشم و توان فوتبال بازی کردن را داشته باشم در این تیم خواهم ماند و هرگز به تیمی که رقیب رئال مادرید باشد نخواهم رفت و وقتی کنار می‌کشم که ببینم دیگر بدنم توان بازی در بالاترین سطح ممکن را ندارد. مسئله بر سر صمیمیت است؛ وقتی طرفین یک هدف داشته باشند، کار آسان می‌شود. اگر بازیکن جدیدی به تیم بیاید و درآمد بیشتری نسبت به من داشته باشد، هیچ اشکالی ندارد و این نشانه خوبی است. من از دستمزد و قراردادم رضایت خاطر دارم. فلورنتینو پرز می‌داند که باید در مورد تمدید قراردادم صحبت می کردیم و برای بیش از یک سال، کسی برای این کار سراغ من نیامد. اگر کسی بیاید و درآمد بیشتری نسبت به من داشته باشد، مشکلی با این قضیه ندارم و از شرایط قرار داد خودم راضی هستم. این شایعات در یک جلسه بین من و او حل شد و همه چیز فراموش شد و ما توانستیم با هم به توافق برسیم.

من و پرز هنوز در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ایم. همکاری ما بر اساس اعتماد و صمیمیت است. ابهاماتی وجود داشتند، چیزهایی که مرا اذیت می‌کردند و بهترین راه این بود که رو در رو صحبت کنیم. اینجا جایی است که می‌خواهم باشم. این که یک هفته مادرید را ترک می‌کنم و سپس این حرف و حدیث‌ها پیش می‌آید، مرا اذیت می‌کند. خیلی وقت است با فلورنتینو در مورد پول حرف نزده‌ام چون می‌خواهم همین جا بمانم ولی در هر حال این ها مسائلی بودند که باید مطرح می شد و نمی توانست نا گفته باقی بماند چون بین همه بازیکنان و سران باشگاه همچنین صحبت هایی رد و بدل می شود. اصلا به دنبال جدایی از تیم مورد علاقم رئال مادرید نیستم. آرزوی من این است که در همین جا از فوتبال خداحافظی کنم و رییس می‌داند که همیشه به او گفتم تمایلی ندارم که بروم و حاضرم حتی بدون دریافت حقوق یا مبلغی برای تیمم بازی کنم. رابطه ما مثل رابطه یک پدر و پسر است و ما هم دیگر بسیار علاقه داریم و وابسته هستیم. امیدوار هستیم که بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *