صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان: فصل آینده لالیگا اولویت اول تیم رئال مادرید خواهد بود

زین الدین زیدان: فصل آینده لالیگا اولویت اول تیم رئال مادرید خواهد بود

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی حال حاضر تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی با ختافه در چارچوب رقابت های لالیگا شرکت کرد.

به گزارش نشریه مارکا زیدان به سوالات خبرنگاران چنین پاسخ داد:

ما همیشه بازی دشواری پیش رو داریم. وقتی  حریف خوب کار می‌کند، با نهایت قدرت از جنگندگی و کوشش ظاهر می شویم. ما آماده عملکرد خوبمان همانند بازی با بیلبائو در مقابل ختافه هستیم. ختافه فصلی عالی را پشت سر می گذارد. آنها نتیجه زحمت و تلاش خود را خواهند دید و می‌دانیم برای پیروزی جلوی انها باید بهتر از قبل تلاش کنیم. هدف اصلی ما در برابر هر تیمی برد است و جز این  هدفی نداریم.

وی در مورد عملکرد خوب بارسا در چند سال اخیر اذعان داشت:

دلایل متعددی وجود دارد و نمی‌توان فقط به یک دلیل به خصوص اشاره کرد. من تمام هدفم این است که فصل بعدی لالیگا را به بهترین نحو ممکن شروع کنیم. چرا که لیگ، کار روزمرگی است و تقریبا از پیش فصل آغاز می‌شود. می‌خواهیم فصل جدید را به خوبی آغاز کنیم چون در غیر این صورت دوباره اوضاع سخت و در هم تنیده می‌شود. لالیگا باید در فصل آینده اولویت اول ما باشد. در ضمن خبرنگار عزیز ما ۳۳ قهرمانی در لالیگا داریم. می توانم بپرسم که تیم بارسلونا چند بار قهرمان لالیگا شده است؟ درسته اخیرا آنها بهتر عمل کرده‌اند و ما باید ضمن پذیرفتن این واقعیت، به آنها تبریک بگوییم. ولی اگر قرار است از تعداد جام‌ها در لالیگا صحبت شود، رئال مادرید قهرمانی‌های بسیار بیشتری دارد و این حرف برای دفاع از عملکردمان نیست بلکه به این مفهوم  است که بارسا در سالیان اخیر بهتر کار کرده – نه در تاریخ و نه در همیشه -.باید با بهبود خودمان این روند را تغییر بدهیم. همواره گفته‌ام که مهم ترین جام برای من لالیگا و کار روزمره است. قهرمانی لیگ همیشه یکی از اهداف اصلی بوده است. درست است که اخیرا آنها بهتر کار کرده‌اند ولی لالیگا همیشه اولویت ما بوده است. در این باشگاه شما باید در همه جام‌ها قهرمان شوید ولی لیگ نشان دهنده ثبات شما در کار روز به روز است. لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ بازی است ولی لیگ ۳۸ هفته که موفقیت در آن می تواند نشانه ثبات تیمی و موفقیت های طولانی مدت ما شود.

زین الدین زیدان و تعیین اهداف برای آینده تیم رئال مادرید

زین الدین زیدان تیم رئال مادرید

آیا بازیکنانی که قصد خارج کردن آن ها از تیم در فصل بعد را دارید، متوجه نقش شما در نقل و انتقالات شدند و این روی عملکردشان تاثیرگذار بوده است؟

نه بعید می دانم. آنها در هر صورت می‌دانند که تحت هر شرایطی باید خوب تمرین کنند تا فرصت بازی داشته باشند و بعد هم وظیفه من مثل همیشه انتخاب کردن است. این درست است که در سالیان اخیر رئال مادرید بازیکنان زیادی نخریده است  ولی امسال خریدهای بیشتری را انجام خواهیم داد و باید در خصوص بازیکنانی که به آن ها نیاز ندارم تصمیم گیری کنم ولی قطعا بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد.

زیزو در پاسخ خبرنگاران در مورد وضعیت کورتوا ادامه داد:

او در حال حاضر آماده است و توانایی بازی کردن را دارد.

دوست دارید فصل بعد هم همین سه دروازه بان سنگربان مادریدی ها باشند؟

مثل همیشه چیزی که دوست دارم را به شما نمی‌گویم! گاهی من چیزهایی را دوست دارم که عملی نمی شوند و گاهی برعکس. این بحث‌ها مخصوص شما رسانه‌ها است ولی اکنون زمان مناسبی برای این حرف و حدیث ها نیست. کورتوا و کیلور در دسترس هستند و لوکا نیست. هر دو قرارداد دارند و تصمیم گیری درباره این مسئله با من است اما در حال حاضر زمان درستی برای این حرف ها نیست. بحث دروازه بانی تیم برای فصل آینده کاملا شفاف و روشن خواهد بود. برای همه. فعلا باید منتظر اتمام فصل بمانیم.

آیا ممکن است دروازه بانی به دلیل نفر اول تیم نبودن درخواست جدایی از تیم را بدهد و در این صورت شما او را درک می‌کنید و اجازه خروج می دهید؟

بله ممکن است. هر اتفاقی امکان دارد بیفتد. فعلا درباره تصمیماتم برای پست دروازه بانی حرفی با شما ندارم و ترجیح می دهم چیزی نگویم. بارها گفته ام که در حال حاضر دو نفر از بهترین‌ دروازه بان های دنیا را در اختیار دارم. به علاوه یک دروازه بان جوان  و آینده‌دار و هر سه برای رئال با جان و دل بازی می کنند. کیلور و تیبو هر دو نفر بسیار عالی هستند ولی بحث اینجا تمام می‌شود. حرف زدن برای شما آسان است ولی تصمیم گیری برای من همواره سخت است. فقط هم در پست دروازه بانی همچین انتخاب های سختی وجود ندارد، بلکه در همه پست‌ها باید انتخاب کرد و این آسان نیست. سخت‌ترین کار برای من این است که یک بازیکن را به خانه بفرستم. در ترکیب بودن یا نیمکت نشین بودن را می‌توان هضم کرد چون شانس بازی دارید ولی وقتی خوب تمرین می‌کنید و باز هم باید از خانه بازی را ببینید، کار سختی است. این تصمیم گیری ‌ها شما را به هم می‌ریزد و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا این اتفاق به بهترین شکل ممکن برای تیم بیفتد.

آیا اگر بازیکنی مثل هازارد به تیم اضافه شود بازیکن دیگری مثل بیل از تیم خواهد رفت؟

من نمیدانم شما از من می خواهید به سوال هایتان چه جوابی بدهم ولی این یک امر طبیعی است که هر باشگاهی در دنیا یک مقدار پذیرش تعداد بازیکن را دارد و اینکه بازیکنی مثل هازارد اضافه شود قاعدتا جا برای بازیکن دیگری تنگ خواهد شد و تصمیم گیری دشواری است که الان بخواهم به آن جواب بدهم و نیازمند فکر و تصمیم گیری مهمی است.

نظرتان در مورد درخشش بنزما و مهاجم خریدن رئال؟

در حال حاضر او روزهای خوبی را سپری می کند و از نظر من به هیچ چیز به غیر از موفقیت خودش فکر نمی کند. او نگران این نیست که تک مهاجم باشد یا در کنار مهاجم دیگری بازی کند. این فصل احتمالا بهترین فصل او است. فکر نمی‌کنم او مشکلی برای بازی در کنار مهاجم دیگری داشته باشد و می تواند این قضیه را به خوبی هضم کند.

آیا وینیسیوس فردا به میدان می رود؟

خیر او دو ماه مصدوم بوده است و در این برهه لازم است کمی استراحت کند تا با قوای بیشتری به میادین برگردد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *