صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان : روی صحنه ای که گل خوردیم، خودمان مقصر بودیم

زین الدین زیدان : روی صحنه ای که گل خوردیم، خودمان مقصر بودیم

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از اینکه تیمش نتوانست برتری ۱-۰ برابر وایادولید را حفظ کند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد، عصبانی است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

وی پس از این بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت هایش را چنین شروع کرد:

ما وقتی گل زدیم که در شرایط دفاعی شدید وایادولید قرار داشتیم ، ما سخت ترین کار یعنی گل زدن رو انجام دادیم و باید تا آخر ، بازی رو کنترل می کردیم. ما دقیقه ۸۴ فکر کردیم بازی رو بردیم اما باید بهتر عمل می کردیم‌، هر تیمی ممکن است در اینجا به ما آسیب بزند پس باید در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کنیم. خامس بسیار خوبی ارائه داد و از این بابت خوشحالم. می توانیم راضی باشیم ، چون موقعیت های زیادی خلق کردیم و تمام تلاشمان را کردیم ، همیشه زدن گل اول سخت است. باید مصمم تر از همیشه باشیم. تیم در برنابئو احساس فشار می کند؟ بله همینطور است ، هواداران باید نگرش خود رو نسبت به بازیکنان تغییر دهند، باید بیشتر به ما کمک کنند، ما به آنها احتیاج داریم. ما نمی توانیم خوشحال باشیم چون به سختی موفق به زدن گل اول شدیم و خوردن گل در دقایق پایانی ظالمانه بود.

نارضایتی زین الدین زیدان از نتیجه برابر وایادولید

نارضایتی زین الدین زیدان از نتیجه برابر وایادولید

گلی که خوردیم تقصیر خودمان بود ، نباید به این راحتی در وسط زمین توپ را لو می دادیم. مشکل فیزیکی و جسمی نداشتیم ، تیم در نیمه دوم در خلق موقعیت خوب کار نکرد و بعد از گل مجبور شدیم فضاها را ببندیم و سعی کنیم بازی رو کنترل کنیم. ما باید سعی کنیم اکثر بازی ها را ببریم. اعتقاد دارم ما مستحق ۳ امتیاز بودیم چون در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم.

یوویچ و بنزما در سیستم ۴-۴-۲ میتونن کنار هم بازی کنند.

شایان ذکر است رئال مادرید در یک بازی خانگی برابر وایادولید با تساوی ۱-۱ متوقف شد در حالی که دقیقه ۸۳ از حریف خود پیش افتاده بود و دقیقه ۸۹ گل تساوی را دریافت کرد. این اولین تساوی فصل رئال بود و در هفته دوم، دو امتیاز مهم را از دست داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *