صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان: برایمان بهتر است فصل همین حالا تمام شود

زین الدین زیدان: برایمان بهتر است فصل همین حالا تمام شود

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از باخت ۳-۱ مقابل رئال سوسیه داد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

در روزی که با اخراج خسوس وایخو رئال مادرید حدود یک ساعت را ده نفره بازی کرد، گرت بیل بار دیگر از لیست ۱۸ نفره کهکشانی ها خط خورد و از بیرون زمین شاهد باخت هم تیمی هایش در آنوئتا بود. دومین غیبت متوالی بیل در لیست بازیکنان تیم به شایعات فروش این بازیکن در تابستان آتی دامن زده و به نظر می رسد که این ستاره ولزی دیگر در برنامه های فصل آینده زین الدین زیدان جایی نخواهد داشت.

زین الدین زیدان در خصوص وضعیت گرت بیل گفت:

کاری که این هفته انجام داده ام (بازی ندادن به بیل) واضح است و نیازی نیست که درباره آن صحبت خاصی انجام بدهم. بیل از نظر فرم فیزیکی مشکلی ندارد. او این هفته تمام تلاشش را در تمرینات انجام داد. بازگشت بیل به ترکیب بازی برابر بتیس؟ نمی دانم. خواهیم دید که در بازی هفته آینده چه تصمیمی میگیرم. سال آینده؟ خواهیم دید.

زین الدین زیدان
زین الدین زیدان و گرت بیل

براهیم دیاز و مارسلو

براهیم بازی خوبی انجام داد. او جوان است ولی در عین حال بسیار جذاب می کند. در حال حاضر به او دقایقی بازی می رسد و در این بازی ها عملکرد خوبی داشته اما باید ببینیم در آینده چه کاری باید در این خصوص انجام دهیم. در مورد آینده مارسلو خوشبین هستم. مارسلو عضو این تیم است. یکی از مهم ترین بازیکنان ما و می خواهم بهترین ورژن او را در تیم داشته باشم. مطمئن هستم آرام آرام به شرایط خوب بر خواهد گشت. بازگشت تئو هرناندز؟ الان وقت خوبی برای صحبت در مورد فصل آینده نیست.

شرایط بازی

نحوه شروع بازی تیم را دوست داشتم. زود به گل رسیدیم و سپس آن ها گل زدند. VAR چهار تا پنج دقیقه بابت مردود کردن گل سوسیه داد وقت بازی را گرفت و شاید این تمرکز تیم را به هم ریخت و باعث شد تا دقایقی بعد گل تساوی را دریافت کنیم. نیمه دوم پیچیده سپری شد اما با وجود ده نفره شدن هم بازی خوبی ارائه دادیم و موقعیت هایی خلق کردیم. وقتی گل سوم را دریافت کردیم همه چیز تمام شد. شکست برابر رایو خیلی بد بود اما از عملکرد تیم در این بازی رضایت دارم. حیف شد که با ده نفره شدن نتوانستیم به گل برسیم. باعث تاسف است وقتی چنین شروع خوبی دارید ولی بازی را اینگونه تمام می کنید. برای تیم بهتر است که فصل جاری هر چه زودتر به اتمام برسد.

لازم به ذکر است که با این شکست، رئال مادرید شانس کسب رتبه دوم را از دست داد تا با ۶۸ امتیاز و قبول ۱۱ باخت یکی از ضعیف ترین فصول تاریخ خود را سپری کرده باشد. کهکشانی ها در هفته پایانی لالیگا میزبان رئال بتیس خواهند بود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *