صفحه اصلی / عمومی / رسمی؛ ماتیاس دلیخت به یوونتوس پیوست

رسمی؛ ماتیاس دلیخت به یوونتوس پیوست

ad banner

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان تیم یوونتوس به صورت رسمی جذب ماتیاس دلیخت را اعلام کرد.

دلیخت که روز گذشته در تست‌های پزشکی یوونتوس شرکت کرده بود، قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند و انتظار می‌رود امروز بعدازظهر در تمرینات یوونتوس هم شرکت کند. در بیانیه باشگاه یوونتوس آمده است که این باشگاه بر سر انتقال ماتیاس دلیخت با باشگاه آژاکس آمستردام به توافق رسیده است، مبلغ این انتقال ۷۵ میلیون یورو + ۱۰.۵ میلیون یورو خواهد بود که در صورت فعال شدن بند‌ها به باشگاه هلندی پرداخت می‌شود، گفتنی است این مبلغ قرار است طی ۵ سال مالی به باشگاه هلندی پرداخت خواهد شد.

ماتیاس دلیخت ستاره جدید یوونتوس

ماتیاس دلیخت ستاره جدید یوونتوس
بیانکونری و ماتیاس دلیخت، قراردادی ۵ ساله با یکدیگر به امضا رسانده اند و این بازیکن تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد خواهد داشت. پیش از این دلیخت در مورد هم بازی شدن با کریستیانو رونالدو چنین گفته بود:

در مورد شرایط انتقالم باید بگویم که خیلی چیزها به سرعت پیش رفت و من متوجه چیزی نشدم. در طول فصل و طی مسابقات مختلف گاهی به آن فکر می کردم. اما به عنوان بازیکن شما وقت کافی برای بررسی تمام شرایط را ندارید. اما گاهی اوقات متوجه می شوید که این یک وضعیت عادی نیست مثل اخیرا که با دوستان دوران کودکی خودم شام می خوردم. در آن شب به این نتیجه رسیدیم که وقتی در بچگی با یکدیگر فوتبال بازی می کردیم، من همیشه می خواستم که کریستیانو رونالدو باشم. این مربوط به زمانیست که او در منچستر یونایتد بازی می کرد. اولین پیراهن فوتبالی ام، لباس او با شماره هفت یونایتد بود. آن قرار شام با دوستانم درست بعد از دیدار با یوونتوس در یک چهارم نهایی بود جایی که مجبور بودم در دوئل های زیادی مقابل رونالدو بجنگم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *