صفحه اصلی / عمومی / رافائل واران: آمدن پوگبا به رئال مادرید اتفاقی فوق العاده خواهد بود

رافائل واران: آمدن پوگبا به رئال مادرید اتفاقی فوق العاده خواهد بود

ad banner

رافائل واران مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید از پیوستن هموطنش به سانتیاگو برنابئو استقبال می‌کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

رافائل واران معتقد است پل پوگبا هم‌بازی وی در تیم ملی فرانسه در صورت پیوستن به رئال مادرید انتقالی فوق العاده برای لوس بلانکوس خواهد بود. در روزهای اخیر شایعات بسیاری در خصوص پیوستن پل پوگبا ۲۶ ساله به ترکیب رئال مادرید شنیده می شود اما تاکنون مذاکراتی جدی میان سران دو باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید برقرار نشده است. هافبک میانی شیاطین سرخ همچنان به بازی در ترکیب تیمش ادامه می‌دهد و در جریان پیروزی منچستر در دیدار دوستانه مقابل تیم نروژی کریستیانسندی ۴۰ دقیقه در میدان حضور داشت. رافائل واران که به همراه رئال مادرید اردوی پیش فصل را با شرایط سختی پشت سر می گذارد از پیوستن پل پوگبا به پایتخت اسپانیا استقبال می کند.

صحبت های رافائل واران در خصوص پیوستن پل پوگبا به رئال مادرید

رافائل واران

فکر میکنم که در حال حاضر تیم خوبی داریم. پوگبا بازیکن خوبی است و او را به خوبی می‌شناسم. حضور او در زمین برای هر تیمی فوق العاده خواهد بود. به هم‌بازیان کنونی ام اطمینان دارم اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود از او استقبال می کنیم اما در حال حاضر به ترکیب تیم اطمینان دارم.

رئال مادرید از چهار دیدار ابتدایی تیمش در بازی های دوستانه پیش فصل سه دیدار را با شکست پشت سر گذاشته و تنها پیروزی این تیم در ضربات پنالتی مقابل آرسنال انگلیس رقم خورد. پنجمین دیدار کهکشانی ها نیز با نمایش ضعیفی مقابل فنرباغچه همراه بود اما به هر زحمت رئال با نتیجه ۵-۳ به برتری رسید تا به مقام سومی آئودی کاپ برسد. با وجود شرایط نامناسب و نتایج ضعیف رئال مادرید در اردوی پیش فصل اما رافائل واران همچنان به تیم تحت هدایت زین الدین زیدان اعتقاد دارد و بر این باور است که با شروع رسمی فصل جدید رئال مادرید دوباره در سطح همیشگی خود ظاهر خواهد شد.

درک میکنم که شما همیشه خواهان پیشرفت بیشتر هستید. ما در حال تلاش برای رسیدن به کیفیت بالاتر در فصل جدید هستیم و من به کارمان اطمینان دارم. این درست است که در حال حاضر به لحاظ فردی داریم مرتکب اشتباهاتی در میدان میشویم. این اشتباهات تاکتیکی نیست و حاصل خطاهای فردی است. این مسئله اصلاح خواهد شد. فکر میکنم که گام به گام در حال پیشرفت هستیم و فعلا روی کار خودمان تمرکز کرده ایم. متوجه هستم که در فصل جدید انتظارات زیادی از ما وجود دارد. می خواهم که همیشه رئال مادرید را در حال کسب پیروزی ببینم.

ما همه خواهان پیروزی ها و قهرمانی های بیشتر هستیم و این اتفاقی عادی است. بخاطرم می آید که در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه همه چیز را در فصل قبلش برده بودیم، اردوی پیش فصل را با چند شکست و نمایشی ضعیف آغاز کردیم. همگی می دانیم که وقتی رقابت های اصلی آغاز شود رئال مادرید به تیم دیگری تبدیل می شود اما این نباید بهانه ما باشد و در حال حاضر باید روی پیروزی در ادامه بازی های تدارکاتیمان تمرکز کنیم. در حال حاضر جای نگرانی وجود ندارد زیرا فصل بصورت رسمی هنوز آغاز نشده اما با شروع کار ما نیز آماده خواهیم بود.

لازم به ذکر است رئال مادرید در حال حاضر روی پروسه فروش بازیکنان خود کار می کند و آینده گرت بیل بال هجومی ولزی این باشگاه همچنان نامعلوم است. بیل طبق گفته های زیدان با دستور پزشک از حضور در رقابت های آئودی کاپ کنار گذاشته شد. خامس رودریگر نیز بعد از دو سال حضور قرضی در بایرن مونیخ بار دیگر به تمرینات کهکشانی ها بازگشته اما به گفته ژرژ مندس، مدیر برنامه های این هافبک کلمبیایی، آینده او در باشگاه همچنان مبهم است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *