صفحه اصلی / عمومی / یازده بازیکن از رئال مادرید در فصل جاری، برای کهکشانی ها گلزنی کردند

یازده بازیکن از رئال مادرید در فصل جاری، برای کهکشانی ها گلزنی کردند

ad banner

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید ، یازده بازیکن متفاوت از این تیم توانستند در فصل جاری گلزنی کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریم بنزما در صدر جدول گلزنان رئال مادرید با شش گل زده

به نقل از این سایت، ادن هازارد، لوکا مودریچ و خامس رودریگز نیز در جریان پیروزی ۴-۲ رئال برابر گرانادا نخستین گل فصل خود را برای رئال مادرید به ثمر رساندند تا اکنون ۱۱ بازیکن رئال در فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفق به گلزنی برای لوس بلانکوس شده باشند. از آغاز فصل ۲۰-۲۰۱۹ تاکنون رئال ۱۰ مسابقه در رقابت های مختلف انجام داده که ۸ بازی در لالیگا و ۲ بازی در لیگ قهرمانان بوده است و ۱۸ گل وارد دروازه رقبای خود کرده است که تعداد ۱۶ گل در لالیگا و ۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است و نکته جالب آن که این ۱۸ گل را ۱۱ بازیکن گوناگون به ثمر رسانده اند.
پیشتاز گلزنان رئال مطابق انتظارات کریم بنزما است. مهاجم فرانسوی که فصل گذشته با ۳۰ گل برترین گلزن فصل کهکشانی ها بود، این فصل را هم با فرم ایده آلی آغاز کرده و در ۹ بازی لالیگایی ۶ گل به ثمر رسانده است. بعد از بنزما، دو بازیکن ۲ گله در رئال حاضر هستند که البته آمار خود را با کمی تفاوت نسبت به یک دیگر به رقم زده اند.گرت بیل و کاسمیرو بازیکنان ۲ گله رئال در فصل جاری هستند. با این تفاوت که بیل ۲ گل خود را در لالیگا به ثمر رسانده و کاسمیرو یک گل در لیگ داخلی و یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

رئال مادرید
سرخیو راموس که فصل قبل با ۱۱ گل سومین گلزن برتر فصل بود، این فصل نخستین گل خود را در مقابل بروخه به ثمر رساند تا نام او در میان ۸ بازیکن یک گله رئال قرار گیرد. وینیسیوس، رودریگو، واسکز، کروس، هازارد، مودریچ و خامس دیگر بازیکنان یک گله رئال در این فصل هستند که امیدوار هستند در ادامه فصل به تعداد گل های خود بیفزایند تا رئال مادرید جانی دوباره بگیرد.
رئالی ها فعلا در لالیگا شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم های لالیگایی دارند و بدون شکست با پنج پیروزی و سه تساوی از هشت مسابقه در رده نخست جدول ایستاده اند و بارسلونا را با دو امتیاز کمتر در تعقیب خود می بینند. کهشانی ها باید مراقب بازی خود با بارسلونا که سه هفته دیگر برگزار می شود، باشند. زیرا تنها یک شکست می تواند جایگاه دو تیم را عوض کند و رئال پس از چند هفته به جایگاه دوم تنزل پیدا کند. در لیگ قهرمانان اروپا اما سفید پوشان شرایط نامناسبی دارند و بازی اول خود در برابر پاری سن ژرمن را با سه گل واگذار کردند و بازی دوم در برابر تیم بروخه را به تساوی کشاندند و با یک امتیاز در قعر جدول این بازی ها قرار دارند. به نظر می رسد آن ها برای صعود باید بازی های باقی مانده را ببرند تا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *