نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شر‌بندی؛ همه‌چیز درباره جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید

11 3

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در یک بازی معوقه از هفته دهم لالیگا در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند.

تیم‌های بارسا و رئال هر دو با امتیاز برابر امشب به میدان مسابقه پاخواهند گذاشت و این بازی می‌تواند مهم‌ترین بازی فصل این دو تیم باشد و در صورت پیروزی هریک، به صدر جدول صعود خواهند کرد. این دیدار، بازی معوقه هفته دهم لالیگا است که به دلیل تظاهرات استقلال طلبان کاتالونیا و شرایط ناآرام شهر بارسلون لغو شد و به تاریخ دیگری که امشب باشد، موکول گردید. هرچند امشب نیز تظاهر کنندگان تهدید کردند که دست به تظاهرات خواهند زد و امنیت مخصوصا رئالی‌ها را به خطر می‌اندازند ولی فدراسیون فوتبال اسپانیا و نیروهای امنیتی ضمانت کردند که همه چیز در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد. از امتیاز دو تیم در جدول بدانید که هم اکنون هر دو تیم با امتیاز ۳۵ امتیاز در رتبه اول و دوم جای گرفتند. سهم بارسا از ۱۶ بازی برگزار شده ۱۱ برد، دو تساوی و سه شکست و سهم رئال ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و یک شکست بوده و رئالی‌ها تنها تیم یک باختی لالیگا هستند. بعد از این دو تیم نیز سویا با ۳۱ امتیاز در تعقیب آنها است.


هفت برد پیاپی بارسلونا با تساوی دو بر دو مقابل رئال سوسیه داد در ورزشگاه لاآنوئتا به پایان رسیده و رئال مادرید هم روز یکشنبه مقابل والنسیا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا نتواند فرصت مناسب برای صعود به صدر جدول را از دست بدهد. لوس بلانکوس برای نجات از دومین شکست فصل به گل دقیقه ۹۴ کریم بنزما احتیاج داشت و آنها به تساوی رسیدند تا امید برای عبور از بارسلونا همچنان زنده بماند. برعکس رئال مادرید، بارسلونا در این فصل سه بار در لیگ شکست خورده است ، اگرچه آخرین آن به ماه سپتامبر برمی‌گردد. شاگردان ارنستو والورده در حالی پا به مسابقه حساس امشب می‌گذارند که از ۱۷ مسابقه گذشته تنها یک بازی را در تمامی رقابت‌ها واگذار کرده‌اند.

نکته حائز اهمیت دیگر که کار را برای تیم میهمان سخت‌تر کرده است وجود مصدومان متعدد از جمله ادن هازارد و مارسلو است که زیدان این دو بازیکن اصلی خود را در بازی امشب در اختیار نخواهد داشت. ولی تیم میزبان از همه عناصر کلیدی خود بهره مند می‌باشد.
لازم به ذکر است بارسلونا می خواهد در اقدامی امنیتی، دو تیم را از هتلی که هر دو تیم در آن اقامت دارند، به طور همزمان راهی نیوکمپ کند.دو تیم با دو اتوبوس از هتل سوفیا راهی نیوکمپ خواهند شد.

نکاتی در خصوص این دیدار:

نکات مهم در خصوص رکوردشکنی‌های لیونل مسی:


یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم بارسلونا و رئال مادرید

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، سمدو، پیکه ، لنگله ، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، دی یونگ، لیونل مسی ، لوییز سوارز ، آنتوان گریزمان

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال ، واران ، راموس ، مندی، کروس ، کاسمیرو ، والورده، رودریگو ، بنزما ، وینیسیوس

مصدومان و محرومان دو تیم:

بارسلونا: عثمان دمبله و آرتور مصدومان این تیم می‌باشند.
رئال مادرید: ادن هازارد، مارسلو، اسنسیو، خامس رودریگز و لوکاس واسکز مصدومان قطعی این تیم هستند.

در خصوص آمار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید که امشب ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در یک بازی معوقه از هفته دهم لالیگا در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل