صفحه اصلی / عمومی / دیگو سیمئونه: آنتوان گریزمان در زمان مناسبی اتلتیکو مادرید را ترک کرد

دیگو سیمئونه: آنتوان گریزمان در زمان مناسبی اتلتیکو مادرید را ترک کرد

ad banner

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید همچنان بر ابراز علاقه به آنتوان گریزمان مهاجم سابق تیمش اصرار دارد اما معتقد است ماندن او در باشگاه ممکن بود شرایط را متفاوت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

سیمئونه از انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا احساس ناراحتی نمی‌کند و معتقد است سرسختی او برای جدایی از باشگاه بهتر از این بوده که او در باشگاه بماند اما به مرور رابطه شان خراب شود. دیگو سیمئونه این روزها پس از جدایی آنتوان گریزمان، یکی از بازیکنان کلیدی اتلتیکو مادرید سخت در حال تلاش است تا در این فصل به بازسازی دوباره تیمش بپردازد. علاوه بر گریزمان، فیلیپه لوئیز، دیگو گودین، لوکاس هرناندز، رودری و خوانفران نیز ترکیب روخی بلانکو را ترک کرده اند و اتلتیکو بازیکنانی چون فلیپه، ماریو هرموسو، هکتور هررا، رنان لودی، مارکوس یورنته، کایرن تریپیر و ژائو فلیکسی را به ترکیبش اضافه کرده که آخری وظیفه پر کردن جای خالی ستاره فرانسوی را در ترکیب اتلتیکومادرید دارد. در یک‌سال اخیر گودین، فیلیپه لوئیز، خوانفران و فرناندو تورس با بدرقه باشکوه هواداران ترکیب اتلتیکو را ترک کرده اند اما اوضاع برای مهاجم فرانسوی به این شکل پیش رفت و او از زمان اعلام جدایی‌اش در ماه می مورد استقبال هواداران قرار نگرفت. سیمئونه از تفاوت قائل نشدن زمان حضور بازیکنان در باشگاه می گوید و معتقد است گریزمان احتمالا زمان مناسبی را برای داشتن چالشی جدید در دوران فوتبالش انتخاب کرده است.

صحبت های دیگو سیمئونه در خصوص انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا

آنتوان گریزمان

در مورد اینکه چرا آنتوان همانند گودین و تورس بدرقه نشد باید بگویم که این سه بدرقه در یک زمان یکسان اتفاق نیفتاد. دوران حضور آنتوان گریزمان به لحاظ ورزشی بی‌نظیر بود اما دیگر بازیکنان تیم به طریق دیگری قلب هواداران اتلتیکو را بدست آورده بودند. آمار آنتوان در اینجا فوق العاده است. در پنج سال او به جمع پنج گلزن تاریخ باشگاه پیوست. وقتی که او برای صحبت در مورد جدایی اش به دفترم آمد، پیش از آن‌که سخنی بگوید این مطلب را حس کردم.

فکر می‌کنم که او در حال جستجوی برای پیدا کردن لحظه مناسبی برای ادامه دادن روند پیشرفتش بود. او جوان و بااستعداد است و پسر بسیار خوبی است که خیلی دوستش دارم و بنظرم بهترین راه برای حفظ این رابطه متقابل، احترام است. اکنون زمان مناسبی برای او بود تا باشگاه را ترک کند. وقتی گریزمان به اینجا آمد او مهاجم هدف نبود و در پست بال هجومی سمت چپ بازی میکرد. وقتی او را در پست مهاجم قرار دادم همه به من ایراد گرفتند و می‌گفتند آنتوان را به گوشه ها برگردان. اما چرا یک بازیکن باید در گوشه ها بازی کند اگر دارای سرعت خوبی است، در مرکز توانایی کنترل بهتر و ضربات سر و شوت های فوق العاده ای دارد. چرا چنین بازیکنی باید در پست بال هجومی قرار گیرد؟

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *