صفحه اصلی / عمومی / دنی آلوز : حساسیت ها نسبت به نیمار خیلی بالاست؛ صحبت های مسی بی احترامی به برزیل بود

دنی آلوز : حساسیت ها نسبت به نیمار خیلی بالاست؛ صحبت های مسی بی احترامی به برزیل بود

ad banner

دنی آلوز ، کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از موج انتقادهای اخیر از نیمار به دفاع از این ستاره برزیلی پرداخته است.

درحالیکه نیمار در روزهای اخیر بار دیگر با موجی از انتقاد مواجه شده و شایعات خروجش از پاری سن ژرمن هم به این انتقادها دامن زده است، دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل و همبازی او به دفاع از ستاره برزیلی برخاسته و می‌گوید او را ستاره‌ای در حد مسی و رونالدو می‌داند. نیمار که بعد از شرکت نکردن در اولین تمرین پیش‌فصل تیمش پاری سن ژرمن با انتقادهای زیادی مواجه شده و از جمله باشگاه پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده اقدامات لازم را برای تنبیه نیمار انجام خواهد داد، اما دنی آلوز در این بحبوحه به دفاع از هم‌تیمی‌اش پرداخته و او را تا این حد شایسته انتقاد نمی‌داند.

آلوز درباره انتقادهایی که از نیمار می‌شود مبنی بر اینکه او چه در تیم ملی برزیل و چه در پاریس در خدمت تیم و برای تیم بازی نمی‌کند گفت:

تیمی که مسی را دارد باید برای مسی بازی کند. این در مورد رونالدو هم صادق است. نیمار هم با آنها فرقی ندارد. او نسبت به بقیه در سطحی بالاتر قرار دارد و کل تیم خودش را وقف او می‌کند. من معتقد نیستم این نوع بازیکنها به تیم‌شان اهمیت نمی‌دهند و فقط خودشان را می‌بینند.

دنی آلوز به دفاع از نیمار پرداخت

دنی آلوز از نیمار به دفاع پرداخت
کاپیتان تیم ملی برزیل در ادامه گفت:

بعضی وقتها احساس می‌کنم حساسیت خیلی شدیدی نسبت به نیمار وجود دارد و هر کاری او می‌کند، حالا هر چه باشد هدف انتقادهای شدید واقع می‌شود. من با خیلی از انتقادهایی که از او می‌شود مخالفم چون بعضی از آنها درباره رفتار او در بیرون از زمین فوتبال است نه آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد. نیمار در زمین همیشه برای تیم‌هایش مثمر ثمر بوده و برایشان نتیجه گرفته.

در مورد سابقه باشگاهی وی بدانید که نیمار که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست با شایعات تخلف در انتقال وی از سانتوس به بارسلونا روبرو گردید. این شایعه در سال ۲۰۱۵ ثابت شد و باشگاه بارسلونا با جریمهٔ سنگینی روبرو شد. این در حالی بود که ساندرو راسل، رئیس پیشین باشگاه، به ۷ سال زندان محکوم شد. در ابتدا اعلام شده بود که مبلغ انتقال او ۵۷ میلیون یورو است؛ اما گفته می‌شود که مبلغ انتقال او ۱۰۰ میلیون یورو است. او تا سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با باشگاه فوتبال بارسلونا تمدید کرد ولی در سال ۲۰۱۷ از بارسلونا جدا شد و به پاریس سنت ژرمن پیوست. نیمار در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ با بارسلونا موفق به کسب سه‌گانهٔ باشگاهی شد.

دنی آلوز در ادامه در مورد صحبت های مسی می گوید:

 این بی احترامی به تیم ملی برزیل است. بی احترامی به تعدادی حرفه ای که خیلی چیز ها را برای رسیدن به رویای قهرمانی دادند. چون مسی دوست من است دلیل نمی شود با او هم عقیده باشم. فکر می کنم حق با او نیست و من با او موافق نیستم.

دنی آلوز به انتقاد از شیوه بازی تیم ملی آرژانتین می پردازد و از مسی دفاع می کند. او خاطره ای از زمان حضور خود در بارسلونا و کار با گواردیولا را بازگو می کند:

من به مسی زیاد پاس می دادم که گواردیولا این کار مرا دوست نداشت. من با مسی از طریق این گونه پاس ها زیاد ارتباط برقرار می کردیم. یک روز به گواردیولا گفتم: “نه مربی. اگر مسی دو دقیقه را بدون توپ سپری کند، از جریان بازی خارج خواهد شد. اگر می خواهیم او تیم را رو به جلو حرکت دهد، باید به او پاس بدهیم و باید در جریان بازی باشد پس من می خواهم او را در جریان بازی نگه دارم. و او در جواب گفت: حق با تو است. بازیکنانی شبیه او باید همیشه صاحب توپ باشند. مشکل آرژانتین است که متوجه نمی شود یک مسی درون تیم وجود دارد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *