صفحه اصلی / عمومی / دنیله ده روسی رسما به تیم بوکا جونیورز آرژانتین پیوست

دنیله ده روسی رسما به تیم بوکا جونیورز آرژانتین پیوست

ad banner

دنیله ده روسی اسطوره باسابقه باشگاه آاس رم ایتالیا پس از ۱۸ سال حضور در ترکیب جالوروسی به ترکیب غول فوتبال آرژانتین اضافه خواهد شد.

دنیله ده روسی هافبک سابق تیم آاس رم بصورت رسمی به بوکا جونیورز پیوست. ده روسی چیزی نزدیک به دو دهه برای رم به میدان رفت و بیشتر از ۶۰۰ بازی برای این تیم انجام داد. با به پایان رسیدن فصل ۲۰۱۸/۱۹، زمان حضور این هافبک باسابقه در سری آ نیز به اتما رسید و دنیله ده روسی با خداحافظی باشکوهی از تیم آاس رم جدا شد. در جریان خداحافظی دنیله ده روسی در ورزشگاه المپیکو شهر رم، هافبک ایتالیایی از تمام بازیکنان حال حاضر رم، بازیکنان سابق این تیم و تمام هواداران تیم رم تشکر کرد. در روزهای اخیر مقامات بوکا جونیورز به شایعات پیوستن این بازیکن ۳۵ ساله دامن زده و عنوان کرده بودند که کار انتقال ستاره ایتالیایی ۹۹ درصد به اتمام رسیده است. حالا با سفر ده روسی به بوینس آیرس این انتقال کاملا رسمی شد. دنیله ده روسی روز پنجشنبه با استقبال بینظیر هواداران بوکا جونیورز وارد بوینس آیرس شد و صفحه رسمی باشگاه نیز با انتشار عکس هایی حضور این بازیکن را در بوکا تایید کرد.

صحبت های مدیرعامل بوکا جونیورز در خصوص پیوستن دنیله ده روسی به این تیم

دنیله ده روسی

داشتن بازیکنی در ترکیب که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و خواهان پایان دوران فوتبالش در اینجاست باعث افتخار است. برای فوتبال آرژانتین خوب است که چنین بازیکنانی را در باشگاه های خود داشته باشد.

بوکا جونیورز اما تنها باشگاهی نبود که علاقه مند به امضای قرارداد با هافبک ایتالیایی باشد. باشگاه پارما علاقه خود را به جذب این بازیکن نشان داد اما ده روسی پیشتر اعلام کرده بود که نمی تواند در ایتالیا برای تیمی جز آاس رم به میدان برود. تیم لس انجلس از لیگ آمریکا نیز یکی دیگر از تیمهای خواهان این بازیکن ایتالیایی در تابستان جاری بود. با این وجود اما شایعات بیشتر پیرامون حضور این هافبک سابق تیم ملی ایتالیا در آرژانتین بود و نیکولاس بوردیسو مدیر ورزشی این تیم که سابقه حضور در آاس رم را نیز در کارنامه دارد چند ماه پیش اعلام کرده بود که درهای باشگاه به روی دوست قدیمی اش همواره باز خواهد بود. ده روسی باشگاه آاس رم را با دو عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا ( جام حذفی ) ترک می کند. همچنین در سال ۲۰۰۹ این بازیکن موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل را بدست بیاورد. او همچنین به عنوان بازیکنی با سابقه قهرمانی جهان به آرژانتین می آید. ده روسی سال ۲۰۰۶ با ایتالیا موفق شد در ضربات پنالتی فرانسه را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یابد. لیست افتخارات فردی او شامل حضور در بین نامزد های تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۰۹ و تیم منتخب جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ نیز می شود. جامی که ایتالیا در فینال با چهار گل مغلوب اسپانیا شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *