صفحه اصلی / عمومی / خوزه مورینیو : رونالدو برزیلی به مراتب بهتر از کریس رونالدو و مسی بود

خوزه مورینیو : رونالدو برزیلی به مراتب بهتر از کریس رونالدو و مسی بود

ad banner

خوزه مورینیو سرمربی پر حاشیه دنیای فوتبال که همیشه با استایل خاص خود اظهار نظرهای جالبی را مطرح می کند این بار معتقد است که رونالدو برزیلی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازیکن بهتری بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اظهار نظرهای جالب خوزه مورینیو هم چنان ادامه دارد..

به نقل از کالچیو میرکاتو، ژوزه مورینیو بار دیگر درباره دو اعجوبه بزرگ فوتبال جهان سخن به میان آورد و مثل همیشه اظهار نظر جالبی داشت.
آقای خاص درباره این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو این پاسخ متفاوت را داد:

مسی و کریستیانو رونالدو مدت ها است که در بالاترین سطح بازی می‌ کنند و عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌ اند اما من براین باور هستم که پدیده واقعی رونالدو (برزیلی) است. اگر با قاطعیت از استعداد و مهارت یک بازیکن صحبت کنیم قطعا هیچ بازیکنی برتر از رونالدو نیست.

او ادامه داد:

وقتی من به همراه بابی رابسون در بارسلونا بودم به خوبی متوجه این واقعیت شدم که هیچ بازیکنی روی کره زمین مثل رونالدو (برزیلی) نیامده است. درست است که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز بسیار خوب هستند و می توان از پدیده فوتبال از این دو بازیکن نام برد ولی از نظر من رونالدو برزیلی چیز دیگری بود. مهارت هایی داشت که من در هیچ بازیکنی تاکنون ندیده ام.

خوزه مورینیو
مورینیو در پایان درباره رونالدو گفت:

آسیب دیدگی‌ های زیاد اجازه نداد که رونالدو استعداد و نبوغ خود را آن گونه که باید و شایسته است به نمایش گذارد. اگر آسیب دیدگی نبود قطعا او نو آوری بیشتری از خود نشان می‌ داد و جذابیت و لذت بیشتری هم به فوتبال می‌ داد. رونالدو در ۱۹ سالگی استعداد و نبوغ بی نظیری داشت. او واقعا بهترین بود و با حرکات خود آدم را شگفت زده می کرد.

مورینیو در حالی این سخنان را بر زبان می‌ آورد که پیش از این به هنگام حضور اش در رئال مادرید بارها کریستیانو رونالدو را برترین بازیکن جهان و برتر از مسی دانسته بود و در طی مصاحبه های مختلف این مسئله را مطرح می کرد و واکنش های زیادی را از سوی هواداران بارسا در پی خود می دید؛ البته او در سال های پایانی با رونالدو به مشکل خورد و داستان هایی به وجود آمد. آقای خاص بعد از جدایی از منچستر یونایتد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و خبر های زیادی درباره بازگشت او به رئال مادرید به گوش می‌رسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *