صفحه اصلی / عمومی / خامس رودریگز: امیدوارم امسال بهترین فصلم در رئال مادرید باشد

خامس رودریگز: امیدوارم امسال بهترین فصلم در رئال مادرید باشد

ad banner

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید که بعد از دو سال حضور قرضی در بایرن مونیخ به پایتخت اسپانیا بازگشته٬ امیدوار است تا در این فصل بتواند بهترین شرایط را از زمان پیوستن به ترکیب کهکشانی ها در سال ۲۰۱۴ پیدا کند.

خامس رودریگز امیدوار است امسال بتواند به بازیکن مهمی در ترکیب کهکشانی ها تبدیل شود. در طول پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۹/۲۰ شایعات زیادی در خصوص جدایی خامس از رئال و پیوستن به یکی از تیم های ناپولی یا اتلتیکو مادرید شنیده می شد اما در نهایت این بازیکن کلمبیایی در مادرید ماندنی شد و پس از دو سال در جریان تساوی ۱-۱ مقابل رئال وایادولید در ترکیب لوس بلانکوس به میدان رفت. بعد از تمام شدن دوره دو سال حضور قرضی در بایرن مونیخ٬ ستاره کلمبیایی از خواسته های خود مبنی بر تاثیرگذاری در ترکیب رئال مادرید می گوید.

صحبت های خامس رودریگز در خصوص شرایط این فصل خود در رئال مادرید

خامس رودریگز

واقعا امیدوار هستم تا این فصل بهترین فصلم در رئال مادرید باشد. بعد از دو سال دوری به اینجا بازگشته ام و می خواهم در این فصل بازیکنی تاثیرگذار برای تیم باشم.

خامس هم اکنون در حال ریکاوری از مصدومیت ناحیه مچ پا می باشد که او را برای مدت دو هفته از میادین به دور نگه داشت. رودریگز بازی های دوستانه کلمبیا مقابل برزیل و ونزوئلا را از دست داد و بعد از وقفه بازی های ملی به تمرینات رئال مادرید اضافه خواهد شد و امید دارد تا بتواند در دیدار هفته چهارم لالیگا مقابل لوانته در سانتیاگو برنابئو به میدان برود.

شاگردان زین الدین زیدان از سه بازی نخست لالیگا اسپانیا تنها موفق به کسب پیروزی در یک بازی شده و در دو دیدار پیاپی به تساوی رسیده اند تا در همین ابتدای کار چهار امتیاز از اتلتیکو مادرید عقب بیافتند. بعد از بازگشت به سانتیاگو برنابئو در ماه گذشته خامس رودریگز می گوید بازگشت به این استادیوم حس خاصی برایش داشته است.

برگشتن به برنابئو بعد از مدتی طولانی٬ حس خاص و متفاوتی برایم داشت. از حمایت تماشاگران و هواداران تیم تشکر می کنم. به منظور پیشرفت های بیشتر به کارمان ادامه خواهیم داد.

زین الدین زیدان نیز پس از آن بازی به تمجید از عملکرد خامس پرداخته بود علی رغم اینکه بازیکن کلمبیایی در اواسط دیدار به خاطر مصدومیت عضلانی زمین مسابقه را ترک کرده بود.

خامس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. کمی درد داشت به همین خاطر او را از زمین بیرون کشیدم و ترجیح دادم که ریسک نکنم. اما در مجموع نمایش خوبی به خصوص در نیمه اول داشت و از عملکردش راضی هستم.

خامس در سال ۲۰۱۴ از تیم موناکو به رئال مادرید پیوست و پس از سه سال حضور در پایتخت اسپانیا٬ این تیم را ترک کرد و در یک دوره قرضی دو ساله به بایرن مونیخ پیوست. ستاره کلمبیایی فصل گذشته ۲۰ بار برای بایرن به میدان رفت و موفق به ثبت آمار هفت گل و سه پاس گل در ترکیب باوارایی ها شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *