صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش بازی تیم های ایران و عراق

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش بازی تیم های ایران و عراق

ad banner

بازی ایران و عراق: به‌وقت انتقام!

روز چهارشنبه ۲۶ دی در چارچوب جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از گروه (D) و دور آخر مرحله گروهی، بازی ایران و عراق برگزار خواهد شد. به گزارش وب­سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی و با قضاوت روشن ایرماتوف داور معروف ازبکستانی به مصاف هم خواهند رفت. جنگ دو تیم برای صدرنشینی در این گروه و پیمودن مسیر آسان‌تر در مراحل بعدی جام، نکته کلیدی این دیدار برای افرادی است که پیش بینی بازی­های جام ملتهای آسیا را انجام می‌دهند.

پیش‌بینی دیدار جذاب ایران و عراق در سایت بتکارت

در جدول این گروه تیم ملی ایران با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷ صدرنشین است و در صورت کسب یک تساوی هم می‌تواند به‌عنوان سرگروه به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند. تیم عراق اما با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ برای کسب رتبه اول، نیاز دارد که در این مسابقه ایران را شکست دهد.

با توجه به اتفاقات رخ‌ داده در مرحله یک‌چهارم نهایی دوره قبلی جام ملت‌های آسیا این مسابقه برای ایران یک نبرد حیثیتی و انتقام‌جویانه خواهد بود. در آن دیدار بنجامین ویلیامز داور استرالیایی مهرداد پولادی مدافع ایران را در نیمه اول از بازی اخراج کرد تا ایران در پایان ۱۲۰ دقیق نبرد دائماً در حال تلاش و مساوی کردن نتیجه باشد. درنهایت هم با گل دقیقه آخر ایران بازی ۳ – ۳ مساوی به اتمام رسید اما این عراق بود که در ضربات پنالتی موفق شد پیروز شود. به همین دلیل مسابقه آتی دو تیم یک نبرد انتقامی برای کیروش و شاگردانش خواهد بود. این خشم و انگیزه باید مدنظر افرادی که پیش بینی بازی‌های جام ملتهای آسیا را انجام می‌دهند، قرار بگیرد.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

ستاره‌های دو تیم در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹چه کسانی هستند؟

شاگردان کارلوس کیروش در تیم ایران دو مسابقه قبلی خود را با دو پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. برد پنج بر صفر یمن و شکست دادن ویتنام با دو گل (این مسابقه) نتیجه عملکرد یوزپلنگ‌ها بوده است.

در طرف دیگر میدان شاگردان سرکو کاتانچ سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی عراق نیز در دیدار اول خود در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به‌سختی با نتیجه ۳ بر ۲ ویتنام را از پیش رو برداشتند (این دیدار) و در مسابقه بعدی خود با سه گل یمن را شکست دادند.

ازجمله ستاره‌های بازی ایران و عراق می‌توان به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران اشاره کرد که تا اینجای مسابقات هنوز گلی را دریافت نکرده است و مهاجمین عراق کار سختی مقابل او خواهند داشت. سردار آزمون زننده هر دو گل ایران در مسابقه با ویتنام نیز با سه گل زده به دنبال کسب آقای گلی این بازی‌ها است. مهدی طارمی با دو گل و یک پاس گل و سامان قدوس با یک گل و یک پاس گل دیگر مهره‌ای خطرناک ایران هستند. در تیم کاتانچ نیز مهند علی با دو گل زده علی عدنان با یک گل و یک پاس گل و همچنین طارق همام و بشار رسن بازیکنان موثر این تیم هستند. بررسی عملکرد این ستاره‌ها به افرادی که پیش بینی بازی‌های جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند برای یک شرط‌بندی منطقی‌تر کمک خواهد کرد.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *